Iui met hormonen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Cheffin83, 29 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen

HoiCheffin, ja zeker ga ik dat doen! Hoor gauw van je! Groetjes

2. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen

Hallo Mofantje,
    Ja die teleurstellingen elke keer weer, getver! Echt gewoon oneerlijk! Wat goed een ei van 19mm. is netjes. Genoeg voor een succesvolle IUI. Ik wens je in ieder geval heel veel succes! Ik moet aanstaande vrijdag voor een follikelmeting ( 1e x met hormonen Menopur) dus ben ook benieuwd hoe groot mijn eitje zal zijn.
    De komende 2 wachtweken zijn echt slopend. Ik kan de 1e week nog wel aan maar 5 dagen voor mijn NOD poeh.. lijkt wel alsof ik doordraai. Die test drang en al die look a like zwangerschapssymptomen!

Leuk aan dit forum is dat je steun bij andere zoekt!
    Ben benieuwd! Houdt ons in ieder geval op de hoogte.
    Liefsssss

3. Cheffin83

Cheffin83 Lid

4 dec 2014
    54
    0
    0
    Hoi hoi even een update ik was gister op het bevrijdingsfestival dus heb mijn ovulatietest en goal-f prik meegenomen om half 7 getest en boem smiley op 11e dag cyclus !!!! Dus hoefde niet te prikken , vanmorgen om 9 uur gelijk gebeld en kon om 11 uur al terecht voor de iui dus zo gezegd zo gedaan nu de wachtweken in en die haat ik je heb spanning en zenuwen , je wil zo snel mogelijk testen maar toch ook weer niet te snel , en ondertussen ga je van alles voelen en twijfelen of de menstruatie eraan komt pffff om gek van te worden !!! Mocht deze keer toch mislukken moet ik de volgende ronde op dag 3 van de cyclus al beginnen met prikken maar wel zelfde eenheden enzo. Happy succes met de meting , mofantje mijn eitje was 19,3 mm hiervoor ook 6 rondes mislukt dus ik duim voor je succes groetjes

4. Anto1909

Anto1909 Actief lid

18 aug 2012
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi hoi, ik loop ook bij het mck. Hier doen ze idd niet aan onderdrukkers of zo in iui behandelingen. Alleen stimuleren en hopen dat het ei niet te vroeg springt. Ik heb in het Asz de hele rambam gehad (onderdrukkers, stimuleren en medicatie voor de eisprong). In het mck ben ik voor het eerst 1x "spontaan" zwanger geraakt toen ze dus mijn eisprong hadden gemist!

Vanavond start ik met gonal f, blij dat de fostimon gestopt is want gonal f vind in veel handiger en prettiger. Hopelijk zitten we spoedig voor een positieve echo in het mck!
    Succes!!!

5. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    succes morgen happy!
    Ik heb vannacht niet goed geslapen. Dacht dat t nu iui erop zit me wel zou lukken maar helaas.
    Ik heb er een goed gevoel over, maar heeft niet iedereen dat de eerste x iui?!
    Ik duim voor ook goor jullie!

6. Cheffin83

Cheffin83 Lid

4 dec 2014
    54
    0
    0
    Pfff die wachtweken die zijn het ergst en dan zeggen ze stress is niet goed voor je maar dit is ook niet echt zonder stress dus wat moet je doen pfffff rond 24/ 25e weet ik pas iets lijkt wel een eeuwigheid

7. Cheffin83

Cheffin83 Lid

4 dec 2014
    54
    0
    0
    Nu de laatste wacht daagjes pfff je voelt vanalles maar toch ook weer niks en ik word er zenuwachtig van en beetje gek dit is de 13e of 14e dag na iui dus ik weet dat ik beter nog ff kan wachten maar dat maakt me juist zo onzeker maar tegelijkertijd ben ik ook bang om te vroeg te testen dus ik probeer me geduld te bewaren maar pfff het is wel moeilijk. Hoe gaat het met de andere dames ?? Groeten

8. Cheffin83

Cheffin83 Lid

4 dec 2014
    54
    0
    0
    Nou vandaag de nod dag vanmorgen bijna getest maar manlief hield me tegen voor de zekerheid hihihi en vanaf ongeveer 13:00 rare gevoelens in de buik niet hetzelfde als normaal en nu ook vanaf 17:00 ongeveer wat bruin verlies dus denk dat de ongie eraan komt dus ik baal wel ff weer groeten

9. Cheffin83

Cheffin83 Lid

4 dec 2014
    54
    0
    0
    Nieuwe rond nieuwe kansen nu met hoogstwaarschijnlijk 1 eitje meer dus ben benieuwd eisprong komt er weer aan dus afwachten weer groeten.

Deel Deze Pagina