Al sinds 2012 bezig en PCOS en nog steeds niet zwanger :(

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door jess30, 6 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jess30

jess30 Actief lid

6 aug 2013
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben echt wanhoop nabij ik ben al sinds 2012 probeer ik al zwanger te worden tig behandelingen gehad maar elke keer overstimulatie ook heel erg vaak. Waar ik benieuwd na ben zijn er andere vrouw die al zoveel jaren bezig zijn om zwanger te worden met PCOS en ook nog niet zwanger zijn? ik weet eigenlijk niet meer zo goed wat ik nu moet doen want het vertrouwen in de artsen is wel weg. Moet ik opnieuw ivf opstarten of wat raden jullie aan? Nu ben ik door al die hormonen zovele aangekomen dat ik eerst weer heel erg veel moest afvallen. Weet ook niet echt niet waarom het niet lukt en begin de moed te verliezen dat ooit nog goed komt. Zijn er vrouwen met zelfde problemen? Of ben ik de enige die met PCOS zolang duurt voordat ik zwanger word.

2. Druffia

Druffia Fanatiek lid

5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    Wat ontzettend vervelend en frustrerend...tegen mij is gezegd dat ik geen kort schema mag volgen ivm met mijn pcos...
    Positief blijven is moeilijk. Mijn eerste ivf was ook stopgezet, maar bij de nieuwe poging ging het beter. Het is toch zoekende hoeveel medicatie je nodig hebt..vooral bij vrouwen met pcos

3. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Ik heb geen woorden voor je verdriet en frustratie. Alleen een dikke knuffel.

4. Kiekske

Kiekske Actief lid

1 nov 2016
    383
    44
    28
    Wat ontzettend zwaar voor je :(

Ik kan je aanraden naar het buitenland te gaan en specifiek Dusseldorf. Die zijn zoveel verder dan in Nederland.

5. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Kiekske doe jij voor je 2e kindje weer ICSI? Hoelang heb je in totaal gewacht op je 1e kindje? Succes...!

Wij hebben ons voor dit jaar verzekerd voor een 4e IVF-behandeling. Hopelijk niet nodig... Maar ja. Wij zijn ook alweer 3,5 jaar bezig :(

6. Kiekske

Kiekske Actief lid

1 nov 2016
    383
    44
    28
    MLady, idd weer icsi. Mijn lijf is na alle behandelingen, zwangerschap en borstvoeding echter compleet van het padje, dus ik moet eerst daaraan werken. Zo werkt geen enkele behandeling.

Voor ons zoontje zijn wij 'maar' 2 jaar bezig geweest. Wij hebben echter geen enkele kans op een natuurlijke zwangerschap, dus het stuk van zelf proberen hebben wij niet gehad.

Deel Deze Pagina