Tika jaaa zoo zit ik ook hahaha..succes met wachten tot zaterdag..ik moet tot volgende week dinsdag wachten..gelukkig heb ik mn weekend volgepland dus wat dat betreft genoeg afleiding om het weekend door te komen
Hi meiden, Hopelijk mag ik hier ook meekletsen Ik ben 31 jaar en ben mama van een zoontje van 3 jaar. Hij is spontaan (na 4 maanden klussen) gezond geboren in juni 2013. Nu al 2,5 jaar bezig met een tweede. Afgelopen december alle onderzoeken gehad in het ziekenhuis, maar niets uitgekomen. Hierna mochten ook wij het nog 6 maanden zelf proberen, ook omdat ik een HSG had gehad, wat bij sommige voor wonderen zou zorgen. Helaas bij ons niet en hebben we in augustus onze afspraak gemaakt voor het gesprek met de gyn. Hij stelde direct IUI voor. In september mochten wij beginnen met onze eerste IUI, maar bleek 2 weken terug dat mijn eitjes te langzaam rijpen. Ik spuit Gonal F, dus samen met de fertiliteitsarts die poging afgeblazen en gisteren weer begonnen met spuiten voor een IUI 1 maar met een hogere dosis Gonal F, ik spuit nu 75 IE. Dus we gaan er weer tegenaan en volg. dinsdag weer terugkomen. Hopelijk dan wel een goed resultaat.
Hier ook weer even een berichtje van mij. Ik heb geen nieuws te melden, dat dan weer niet... Het is vandaag 12 dagen na de IUI. Heb de afgelopen week vaak last gehad van zeurderig gevoel in onderbuik, maar verder helemaal geen klachten. Voel nu ook wat gerommel, ga ervan uit dat de 1e IUI niet gelukt is. Als ik niet ongesteld wordt, ga ik sowieso pas na het weekend testen. Dat wachten vind ik echt slopend!! Snap helemaal wat jullie bedoelen. Ben er ook heel veel mee bezig, terwijl ik dat niet wil. Het scheelt inderdaad wel als je lekker veel te doen hebt, dan gaat de tijd wat sneller! Succes voor de meiden die weer met een nieuwe IUI starten! En duimen voor de meiden die ook aan het wachten zijn... @ Jenny: welkom hier! Spannend, beginnen met IUI! Kan me voorstellen dat het wel heel dubbel voelt als je al een keer spontaan zwanger bent geweest. Succes ermee, hopelijk deze ronde meer succes!
DG87, Dank je wel! Ja voelt dubbel. Maar hier hebben we ook goede hoop voor. We moeten alleen "weer" geduld hebben Spannend.. Het is zo lastig er niet mee bezig te zijn. Hoelang is normaal je LF dan? Normaal bij 12 dagen heb ik al bruinverlies als ik weer ongi moest worden. Spuit je ook Pregnyl? Want ik vraag me echt af hoe dit zit met als je dit spuit.. Ik zal Pregnyl moeten spuiten en duurt het dan langer voordat dit uit je lichaam is ofzo? Merkt een test dit op?
Diamondmami30 ahhww dan moet je nog langer wachten als ik.. ik zit momenteel thuis en heb echt weinig te doen dus zit maar te hangen en te zoeken en te voelen en te doen en de tijd kruipt voorbij zo nog maar even huishouden doen bleh.. Jenny13 snap helemaal hoe je je voelt mijn dochter is dwars door de prikpil en euvra pleister heengekomen daarom is dit zo vaag .. ik heb ook met pregnyl gespoten en werd hier echt depri van het blijft 10 dagen in je lichaam en tot die tijd neemt de test dit ook op.. ik was misselijk en voelde me mega zwanger hier bovenop was ik ook nog eens flink ziek..griep ofzo.. nu ben ik al gaan testen wat veelste vroeg is mag pas vanaf zaterdag eigenlijk en die was dan ook negatief dus de pregnyl is in iedergeval uit mijn lichaam.. nu heb ik er een hard hoofd in dat hij nog positief wordt maar ik hoop het natuurlijk wel stiekem.. succes de aankomende tijd
Mijn LF is 12/13 dagen en gezien het 'gerommel' denk ik dat het er vandaag of morgen wel aan zit te komen. De vorige IUI moest afgebroken worden, omdat er teveel (5) follikels groeiden. Toen moest ik wel gewoon pregnyl spuiten. Toen was mijn LF 13 dagen. Ik heb nu ook pregnyl gebruikt, 2 dagen voor IUI. Het duurt een tijdje voordat de pregnyl uit je lichaam is en dan kan de zwangerschapstest positief zijn door de pregnyl. Maar ik lees bij heel veel meiden dat het na 10 dagen uit je lichaam is. Ze zeiden tegen mij dat ik pas na 18 dagen mag testen. Dus ik hou me daar maar netjes aan Ja, je moet veel geduld hebben he...
hi dames, Tika Ik zit op mn werk maar ben er toch nog veel mee bezig haha Jenny Welkom, met de behandelingen lopen wij bijna gelijk, vorig jaar nov HSG gehad, 2 maanden later wel zwanger, maar na 7 weken een MK en in aug ook gesprek gehad en daar werd verteld dat we in sept konden beginnen. Ik gebruik ook Gonal maar dan 50. Had vorige week de 2e IUI, dus nu in de wachtweken. Balen zeg niet zo'n goede start met IUI hopelijk heb je volgende week een mooie echo en groeien ze nu beter met de hogere dosis. Bij mij is de LF verschillend maar meestal wel 12 dagen of langer.. DG87 spannend hoor jij loopt bijna gelijk met tika toch? Duimen voor ons allemaal en hopen op een mooie test binnenkort
Hi meiden, Hier een wat drukker clubje zo te zien. Ga nog even paar pagina's terug lezen. Hier ook gestart met IUI deze maand, EINDELIJK en JAMMER Helaas al ruim 2 jaar onderweg. In 2015 een miskraam gehad en in juli dit jaar. Heel frustrerend als we net behandeling startte, ik ineens zwanger raak. Maar dan gaat het weer mis. Gelukkig liet dit zkh mij niet vallen. Maandag de eerste IUI gehad en de zaadkwaliteit was rampzalig! Maar 200.000. Tis dat we er waren en je eigen risico met deze behandeling toch al de rekening betaald, anders hadden we het gelaten. Wel advies gekregen die dag zelf nog gezellig te maken. Heb er weinig verwachtingen bij. De 2 ton was samenloop van omstandigheden. Paar maanden geleden was gewoon nog 19 miljoen. Zo zonde
diamondmami30 hahah erg is dat he.. ik ben nu me huishouden aan het doen maar bij het wc schoonmaken gelijk nog even gekeken of het doorgebroken was.. wel heb ik dat ik in eens alles vindt stinken.. DG87 18 dagen pas je volgens mij zegt elk ziekenhuis wat anders die van mij hebben eigenlijk niet echt gezegd na hoeveel dagen ik kan testen ja over 2 weken zeiden ze meer niet.. wat is hsg eigenlijk is dat dat contrastvloeistof om te kijken of alles goed doorloopt... dat heb ik ook gehad maar hoefde niet nog maanden te proberen erna ben gelijk de volgende maand begonnen met de iui
LadyLola welkom & wat een heftig verhaal zeg. Ik hoop dat je nu echt mag starten zonder problemen en wie weet is dit de oplossing voor jullie. Na mn MK had ik echt zo iets ik wil dit nooit meer meemaken dan maar niet opnieuw zwanger..maar ja dat heb je helaas niet in de hand..de natuur bepaald anders.. Tika haha echt wel..last van schoonmaakdrang? hmmmmmm (er is een woord voor maar ik kom er nu niet op) Je lichaam kan je ook zo erg voor de gek houden vorige maand na de eerst iui d8 ik ook allemaal dingen te merken en te voelen..vervolgens was het gewoon doorgebroken..
Diamondmami30 nesteldrang ofzo.. nee eigenlijk niet doe het echt met tegenzin zo geen zin in schoon te maken maarja het moest echt even gebeuren na 2 weken bijna plat te hebben gelegen van het ziek zijn.. en tja dan ben ik maar bezig anders zit ik helemaal zo de minuten te tellen.. ja en daar ben ik dus zo bang voor he dat ik denk dat het raak is door alles wat ik voel en dat het dan doorbreekt ik wil eindelijk is positief nieuws heb het afgelopen jaar wel genoeg teleurstellingen gehad maarja dan kan ik de natuur nog zo hard helpen als die zegt pech gehad kan ik daar moeilijk tegenin gaan..
shit nou ik heb net bij het afvegen licht roze verlies dus deze ronde is mislukt zoals ik dus al dacht ik kan wel janken nouja morgen het ziekenhuis maar bellen om gelijk weer door te kunnen voor de volgende ronde
Och jeetje balen Tika..pff Wat je zegt je kunt het niet veranderen zoals het is..nou lekker niks meer doen en jezelf verwennen.
zit nog steeds te wachten tot het doorzet is nog steeds heel licht roze en last van ongi pijnen.. maandverbandje ingedaan over de hele dag nog maar 1 druppeltje roze erin pff laat het dan maar gewoon doorzetten dan dit is ook zo onzeker
Jaa zo denk ik ook altijd als het komt laat het dan ook in een keer loskomen anders blijft het nog steeds onzeker..moeilijk & frustrerend zeg hoop dat je snel duidelijkheid hebt voor jezelf op een positieve manier of negatief, maar dan kan je je ook weer voorbereiden op de nieuwe ronde..
nou tot vanmorgen had het niet doorgezet dus toen ik opstond dacht ik nog huh misschien dan toch een innesteling ik was best stiekem een beetje blij en had weer hoop maar op het moment dat ik dat uitspreek naar me vrienden brak de hel los.. bah wat kan het lichaam je voor de gek houden zeg
Tika ooohh wat verschrikkelijk..ja hoe erg je lichaam je wel niet voor gek kan houden ..maar ik heb zo'n gevoel dat het ook komt door oa pregnyl..tuurlijk iedereen reageert er weer anders op..hoe ik het zelf ervaar..Ik denk dat mijn lichaam ook echt reageert op de stoffen in pregnyl..dat gevoel heb ik..de afgelopen dagen voelde ik me gewoon totaal anders dan vandaag en vandaag is het dus 10 dagen na pregnyl alsof ik gevoelt heb dat het weer uit mn lichaam is..ik weet klinkt heel gek..maar zo ervaar ik het haha Ik heb nu nog steeds last van krampen, maar vooral mn darmen zijn nog steeds erg in de war..gênant soms gewoon Normaal heb ik vanaf een week vooraf al licht bloedverlies, maar het kan nog komen..ik ga nergens meer vanuit..anders is de klap nog groter als het doorbreekt.. Sterkte voor jou.
Diamondmami30 ja is echt pieppp maarja stomme lichaam ik ga ook maar nergens meer vanuit en inderdaad ik heb het ziekenhuis gebeld en die zei ook al kan ook door de pregnyl komen.. is helemaal niet gek hoor ik had dat ook voelde het meteen op dag 10 dat de pregnyl me lichaam uit was.. mijn buik en onderrug doen nu echt mega pijn echt flinke ongi krampen dus het is echt flink doorgebroken.. ik heb het ziekenhuis gebeld en mag zaterdag gelijk weer beginnen met prikken.. volgende week vrijdag op dag 9 moet ik al voor de echo ze denken dat misschien me eisprong een dag eerder is gesprongen en daarom moet ik nu ook een dag eerder voor de controle echo.. als het dan meezit mag ik die maandag erop al voor de insiminatie.. dat vindt ik altijd wel lekker snel gaan en tja dan is het weer 2 weken afwachten.. anders nog 1 poging en dan de kijkoperatie en daar ga ik nu eigenlijk al vanuit.. ik hoop wel dat ik me beter hou volgende maand en gewoon kan afwachten want dit is ook niks en ik verwacht ook niet veel meer de volgende keren.. ik hoop voor jou dat het goed nieuws is ik duim voor je en ik blijf even volgen natuurlijk.. dankjewel