Tika jaa zo'n vermoeden had ik dus al...wel fijn dat alles snel achter elkaar gepland kan worden. Dat is veel prettiger dan dat je weer moet wachten. Hier blijft het spannend en wachten....dank je...slooooopennndddd
Ahhh balen Tika. Ik had het zo gehoopt. Dikke knuff. Wel fijn dat je weer zo snel kan starten. Deze ronde maar vergeten en op naar een nieuwe kans. Maar eerst even goed balen mag hoor. Hoe gaat het met Diamond?? Hier maar 2 dagen goed ongi geweest en verder vloei ik nog steeds heel licht. Woensdag zelfs maar een testje gedaan. Boobs bleven pijnlijk. Nu zonder hormonen wel weer even wennen. Dinsdagavond en woensdag heel emotioneel. Had anders dinsdagavond weer moeten beginnen met spuiten. Vandaag voel ik mij beter. Deze ronde zelf maar aan de slag...... Als wonderen toch eens bestaan 😊.
Welkom Jenny en Lolalady. Duimen draaien voor jullie. Ohhh spannend DG87. Kom maar op met positief nieuws.
ja inderdaad nieuwe ronde nieuwe kansen nu flink emotioneel dus lekker zielige nummers draaien en meezingen en pingelen.. lang leven de muziek succes jullie thanks voor de steun helaas heb ik niet mijn vent om me te steunen dat maakt het nog even extra zwaar
Dank je Kimster! Wat balen dat deze ronde voor jou niks is geworden. Ik heb even gemist waarom je dit keer zonder hormonen gaat? Diamond ja ik snap dat je na je mk even niet meer wil en durft. Hier is alles een aaneenschakeling van rampen. Dus inmiddels ben ik een icequeen. Tika je zegt geen vent om tegen te huilen. Bewust alleen? Iedere ronde is teveel. Weet niet in welke ronde je zit, maar er zijn er maar weinig die meteen zwanger raken of binnen 3-6 maanden. Een schrale troost. Hier op 4 dpo. Merk alleen dat ik een menstruatiegevoel heb af en toe. Ik heb ook zo'n irritant verschijnsel sinds mijn dochter. Ik krijg vanaf 3 dpo vaak luchtborrels uit mijn bm. Heel vreemd. Je ruikt of hoort niks, maar ik voel het. Denk doordat het toch allemaal wat is opgerekt ofzo. Maar meestal weet ik door die borrels en vooral als het heel veel meer wordt, dat ik ongesteld ga worden.
Bij mij nog steeds geen menstruatie te bekennen. Zit nu op dag 16 na Pregnyl en dag 14 na iui. Voel wel van alles in mijn buik, dus elke keer als ik naar het toilet ga ben ik bang dat het zover is. Durf nog niet te hopen op goed nieuws. De vorige cyclus werd ik 13 dagen na Pregnyl ongesteld. Toen had ik ook veel bijwerkingen van de Pregnyl. Deze cyclus heb ik dat helemaal niet. Wel buikpijn en sinds paar dagen gevoelige borsten. Kan door Pregnyl de lengte van LF wisselen?? @tika: wat een teleurstelling en verdriet weer! Bah!! Dan voel je gelijk alle moed weer in de schoenen zakken. Is je mannetje helemaal niet thuis? Of alleen gisteren niet? Dan voel je je wel extra alleen! @diamond30: op hoeveel dagen na iui zit jij nu? Wordt steeds spannender! @kimster: ik hoop met je mee voor een wonder!
kimster hier nog steeds the same..voel me nog steeds "apart" maar goed..moet gewoon geduld hebben en dit weekend heb ik voldoende afleiding om er ff niet mee bezig te zijn. Merk jij nu dat je menstruatie veranderd is sinds IUI? Ik merk wel verandering..jeetje zeg sterkte en idd wie weet heb jij gewoon die extra hormonen helemaal niet nodig en is deze maand gewoon raak Tika Sterkte, zoek lekker veel afleiding in leuke dingen doen..je man is weg voor werk toch? Kun je hem wel bellen? ladylola Ja lastig is dat he, je vertrouwt je eigen lichaam op een gegeven moment niet meer..dat maakt je dan heeel onzeker.. Voor jou blijft het ook spannend, je laatste wachtweek..
DG Jeetje wat spannend zeg! Wanneer ga jij testen?? Jij zit al bijna op je NOD dan toch?? Ik zit nu op 10 dagen na de IUI..
goedemorgen all.. het is nogal ingewikkeld tussen mij en me vent hij werkt in duitsland op het moment en ik zie hem als ik geluk heb 1 keer in de 2 weken.. we bellen amper want hij heeft het continu druk met het hotel en heb soms het idee dat hij liever tijd maakt voor andere dan even voor mij.. zeker als ik hem nodig heb en het moeilijk hebt dan heeft die er allemaal geen zin in want hij kan vanaf daar niks.. hij wil graag bij me terug komen maar hij zit een beetje vast daar aan dat hotel van zijn ouders.. ja ik mis hem verschrikkelijk en wilde niet me kinderwens opgeven dus heb ik ervoor gekozen om bewust het door te zetten of het nu alleenstaand wordt of met hem.. en ja dan heb je het wel eens moeilijk geloof niet dat mannen dat erg begrijpen..ja of ik ben gewoon echt te overgevoelig ofzo..ik had het altijd allemaal zo anders gezien en nou heb ik het gevoel dat ik helemaal niet belangrijk ben en moet smeken om zijn tijd.. maar goed op naar de volgende ronde ik heb hier voor gekozen dus moet niet zo miepen ook
Moest even wat pagina's inhalen, maar daar ben ik dan toch weer.. helemaal bijgelezen! @Tika: Damn! Pff, verschrikkelijk altijd weer die ongi die doorzet.. en dan ook nog eens begonnen met een roze druppel. Kom dan meteen goed door! En wat een vervelende situatie waar je in zit, dat zal niet meevallen.. en hij is ook niet altijd op de juiste momenten thuis dan? 🙁 @Jenny13: Welkom! Leuk dat je meepraat met ons, we zijn er tenslotte om elkaar te steunen. Op naar volgende week dinsdag dus!! @Diamondmami30: pff, gelukkig heb je een druk weekend!! Ik werd altijd gek die laatste paar dagen, je voelt van alles en blijft je maar afvragen of het dan eindelijk zover is.. @DG87: ook voor jou duimen we nog even mee!! Spannend!! @ladylola: wat een heftig verhaal!! Wij zijn ook bijna 2 jaar bezig nu, maar tegen ons hebben ze gezegd te stoppen met de behandelingen IUI als de zaadkwaliteit 2x achter elkaar zo slecht is? Dan is IVF geen optie meer en gaan ze gelijk over op ICSI blijkbaar? Misschien is dat voor jullie ook veel beter? @kimster: deze ronde zelf aan de slag? Knap hoor, dat je dat kan.. Mijn man vond het nooit niks, op tijd en datum en ook zo lekker onromantisch...
MM88 maar 1 keer in de twee weken en dat is met de insiminatie en een keer tussendoor mits ik geluk heb.. ik weet niet eens of we uberhaupt nog wel bij elkaar gaan komen of dat ik alleenstaand blijf.. ja daar heb ik het wel erg moeilijk mee bovenop alle emoties.. en ja inderdaad het begon anderhalve dag met roze druppels zet dan gewoon door maarja het is nu flink doorgezet morgen weer spuiten
Tika Wat een ontzettende vervelende situatie voor je zeg..ik kan me heel goed je doorzettingsvermogen voorstellen mbt je kinderwens. mm88 Echt wel..daar ben ik ook blij mee..ff gedachten op iets anders..moet ik alleen vandaag nog doorkomen haha..:\
Tika92: ik snap je doorzettingsvermogen, maar als ik nu naar mezelf kijk.. Ik was 20 en wilde graag moeder worden, we gingen ervoor, maar toen het eenmaal erop aan kwam nam mijn ex gas terug! Nu achteraf (en dat is makkelijk praten en wel 8 jaar later) ben ik blij dat ik met de man waar ik nu getrouwd mee ben een kinderwena heb en geen kinderen van hem. Als ik er vanuit ga dat 92 je geboortejaar is, dan heb je op zich nog tijd genoeg toch? 😏
mm88 ik heb al een dochter van bijna 6 en ik wil zelf na mijn 30ste geen kinderen meer.. een aangezien ik al met hem in dit traject zat en ik hiervoor al getrouwd en gescheiden ben geweest wilde ik niet mijn kinderwens waarmee ik al 3 jaar mee aan de gaan ben opgeven voor een vent.. ik hou mega veel van die man hoeveel pijn het me ook doet en al zou ik zo graag de kracht willen hebben om het op te geven met hem het lukt me niet.. en wat ik al zei ik zat met hem al in het traject en ik wil straks niet weer helemaal opnieuw moeten beginnen met dit hele traject en dan weer jaren door deze onzekerheid dus hebben we besloten het door te zetten.. en uiteraard hopen we allebei nog dat het goed komt tussen ons maarja er zijn dingen tussen gekomen die we niet hadden voorzien dus de tijd zal het leren. in de tussentijd doe ik er alles aan om zwanger te mogen worden en een prachtig kindje te mogen krijgen van de man die voor mij altijd mijn grootste liefde is en zal blijven..
Jeetje, wat heb ik veel gemist. Heb 7 pagina's moeten bijlezen. Wat is er veel gebeurd in de tussentijd. Nog bedankt voor jullie antwoorden. Tika, wat vervelend dat je ongesteld bent geworden en wat een nare situatie dat je vriend niet bij je is in deze zware periode! Veel sterkte. En ook veel sterkte voor alle dames die aan het wachten zijn deze dagen! Dat zijn er inmiddels heel veel. Spannend! Ik hoop dat ik hier straks niemand meer terug zie Ik zit ondertussen op CD 15 met drie follikels in de race (14mm, 12mm, 12mm). Maar als ze alle drie blijven groeien mag mijn eerste IUI niet doorgaan Hopelijk gaat de grootste nu alleen verder groeien. Dan zou de IUI ongeveer woensdag kunnen plaatsvinden. Maar gek genoeg is dat veel later dan in mijn natuurlijke cyclus... Heb het gevoel dat het niet echt opschiet. Maar ja, ik ben ook ongeduldig
Ik weet hier niet wat ik meemaak!! Heb net een zwangerschapstest gedaan en die was positief!! Ik kan het alleen niet geloven!! Zou het nog door de pregnyl kunnen komen? Heb op woensdag 5 oktober pregnyl 5000 gespoten. Is nu dus 17 dagen later. In folder van het ziekenhuis staat dat ik pas 18 dagen na iui mag testen. Dat is het nog niet (vandaag 15 dagen na iui). Wat denken jullie?? Ik word hier bijna gekkk
@DG87 ik zou bijna zeggen: GEFELICITEERD!! Maar pff.. Dat is dus de reden dat ik nooit eerder dan die aangegeven dagen test, moeilijk moeilijk moeilijk!! Ik moest vorige keer wachten tot de 17e dag na iui eigenlijk, maar wie weet.... Ik duim HEEL HARD voor je/jullie!! Overigens had ik vandaag een eitje van 18,7. Vanavond dus pregnyl en maandag om 15.00 uur IUI, hopen dat deze keer wel allemaal goed is met het zaad van mijn man!!