Hey meiden, Allereerst de beste wensen voor 2017 dat onze kinderwens dit jaar in vervulling mag komen. Wat geweldig zeg veel zwangeren erbij gefeliciteerd meiden! Welkom voor de dames die erbij zijn gekomen. Ik ben er even uit geweest, er was weinig te melden de afgelopen maanden. november hadden we een maand pauze, december was ik oproepbaar voor de opname om de poliep te verwijderen dus ook geen behandeling gehad. En ook niet opgeroepen helaas! Uiteraard wel zelf geklust. In januari doen we nog 1 behandeling dit is dan onze 3e en in februari de operatie voor de poliep. Bij de volgende cyclus kan ik dan weer verder met IUI 4. Ik verwacht dat volgende week mijn menstruatie weer gaat starten. Hoe gaat het met iedereen en waar zitten jullie nu?
Hoi allemaal, wij zitten nu op het wachtbankje na IUI nummer 2. De zaadopbrengst was dit keer stukken beter dan de eerste, dus we hebben goede hoop! Wel weer slechts 1 eitje, ondanks dat ik verhoging van Puregon heb gekregen en het streven was om 2-3 eitjes te hebben. Grappig ook hoe de verschillende rondes anders gaan. Bij de eerste had ik erg last van de Pregnyl (pijnlijke borsten vanaf ovulatie bijvoorbeeld), nu nergens last van behalve wat vermoeidheid en krampjes na de inseminatie. Duimen draaien maar weer, ook voor jullie allemaal!