Nou, heb me voor niets zo druk gemaakt! Nog geen eisprong geweest. Er groeien 4 eitjes (10, 12, 13 en 13 mm) Nog niet zo groot dus. Maar omdat het er 4 zijn kan je meer slijmproductie hebben. Dat was het dus. Ik blij! Ik moet nu stoppen met injecties, anders groeien ze alle 4 door. En nu hopen dat de 2 grootste doorgroeien... Zaterdag weer terug voor 2e fm. Kimster, ik snap dat je nu een beetje onzeker wordt over deze ronde. Maar wie weet, groeien ze nog mooi door. Niet de moed opgeven hoor! Alles kan nog...
@DG87 wowww 4 eitjes. Dat gaat goed. Op welke dag zit je?? Begrijpelijk dat je nu moet stoppen. Je lijf reageert goed op de medicatie. Spannend zaterdag. Ik ga het wel zien morgen. Dit is helaas een vermoeiende ronde (vaak naar het ZH). Dit vreet energie (negatief) en ik ben nog maar met de 2e ronde bezig 😊. Vandaag weer even herpakt. Gisteren baalde ik echt. Ook omdat ze op zondag geen IUI doen. Als het vrijdag op schema ligt dan kan ik geen Pregnyl spuiten. Of wachten tot maandag met inseminatie. Haha mijn lijf kijkt echt niet naar welke dag het is 😂😂.
he bah swimming, niet fijn! succes meid, hoop dat t ziekenhuis gesprek je iets oplevert ja wij gaan meteen weer door, ben alweer een week aan het spuiten, dosis is iets hoger dan vorige keer omdat ze toch liever 2 eitjes willen zien groeien. Morgen weer echo en hopelijk dan volgende week di/woe weer IUI mijn cyclussen voor de IUI zaten zonder MMM op 30-35 dagen, met de clomid rond de 30 en nu de eerste ronde IUI op 28
Wij zijn vanochtend weer geweest voor de 2de fm, de eitjes hebben een groeispurt gemaakt, ze zijn nu: 18, 16 en 13mm en bsm was 9.7mm volgens de arts precies volgens het boekje, had het niet verwacht zo zie je maar dat het per dag kan veranderen. Vanavond de Pregnyl gezet en morgen een dagje rust om dan zaterdag de iui te hebben. Vond de Pregnyl wel vervelend maar hebben alles over voor een kindje. @DG87, ben super blij dat je eisprong nog niet is geweest, ik had ook dat cervixslijm en dacht daardoor ook dat ik te snel ging. 4 eitjes is ook super, als er dan 2 mooi doorgroeien is er een grote kans. Klinkt erg hoopvol . Ik heb wel iets meer last van puistjes ik vraag me af of dat door de hormonen komt omdat ik hier normaal weinig last van had. Veel succes zaterdag. @Kimster, wel balen dat ze niet zo snel groeien, maar het kan nog snel gaan omdat je opgehoogd hebt en 1 dag kan al heel veel verschil maken. Veel succes morgen. @Mirthe85, mooie cyclus 28 dagen, veel succes met je echo.
Ohhh spannend Lunakyra. Duimen draaien! Ik maandag IUI en zaterdagavond Pregnyl. Ik ga het wel zien. Maybe is een rare ronde top voor mij 😂.
Vandaag 2e fm gehad. Nu zelfs 5 follikels te zien (bij 1e fm 4). Nu 3 follikels van rond 17 mm en 2 kleinere. Ze willen daarom deze cyclus geen IUI doen. Baal wel, had er stiekem toch een beetje op gerekend. Volgende cyclus minder minder hormonen spuiten (fostimon 37,5) omdat ik mij lichaam er blijkbaar iets te enthousiast op reageert. Gynaecoloog zei dat dat opzich positief was, maar ja, ik koop er niets voor... Vandaag wel pregnyl zetten, zodat er binnen paar dagen eisprong komt. @ Lunakyra: hoe is je IUI gegaan? @ kimster: succes maandag! Hopen dat die rare ronde je wat moois oplevert @ mirthe85: IUI al gepland? Waren er nu meerdere eitjes te zien? Succes allemaal meiden!
Dat is begrijpelijk dat je baalt DG87. Voelt als gespoten hebben voor jan doedel. Wel fijn dat je lijf er goed op reageert, maar je doet het om een IUI te kunnen realiseren. Durf je een ronde zelf?? Volgende ronde gaat het gewoon worden! Je lijf is aan het instellen. Je eitjes groeien in ieder geval goed. Is Fostimon heel anders dan Groeien je eitjes goed Mirte85?? Hoe ging je IUI LunaKyra??
Vanochtend de eerste iui gehad, ik vond het best wel spannend en kon er vannacht niet goed door slapen. Het is eigenlijk super goed gegaan, had het vervelender verwacht. De eendenbek was ook warm en niet vervelend. De katheter inbrengen gaf kort een klein beetje krampen maar ze gaf al aan dat mocht het zo zijn dat ze dan even zou stoppen en daarna verder zou gaan met inbrengen, helemaal top. Ze gaf ook aan dat ik vandaag een lichtroze afscheiding kon verwachten maar nog niets van gemerkt . Mij vriend had gelukkig ook genoeg, 4,6 miljoen dus dat is ook netjes, ben toch wel heel blij dat het allemaal prima is verlopen. Nu is het afwachten en mag ik 15 dagen later testen of de menstruatie moet eerder op gang komen en dan moet ik een nieuwe afspraak maken. Spannend de wachtweken in. @kimster, spannend! Het kan idd een goede ronde zijn, iedere dag kan anders zijn. Is dit ook jou eerste iui? Ik wens je heel veel succes! @DG87, ik snap dat je baalt dat de iui niet doorgaat, het is wel fijn dat je iig goed op de hormonen reageert. Volgende ronde is het gewoon raak! @mirthe85, hoe was je echo gister, was er al genoeg groei te zien? En is de iui al gepland?
hoe is het hier dames? hier geprobeerd iets meer afstand te nemen en dat lukte redelijk tot aan vanmorgen... voor mijn 3e plasje bedacht k me toch te willen testen of de ovitrelle er uit is... vorige maand negatief getest 10dg na ovitrelle... vandaag 9dg na ovitrelle maar pas met 3e plasje.. en op action test lichte streep maar op de kv een hele duidelijke pfff wat voel k me nu stom haha zit nu op 7dpo en 9dg na ovitrelle kan dus niet van eigen hcg zijn maar k schrok van de duidelijkheid.. nu maar afwachten of k donderdag ongie word of niet... en anders t weekend weer een testje wagen....
Ohhhh wat spannend missiej. Hopelijk komende dagen oplopend van de hcg 😉. Haha begrijpelijk dat je je stom voelt 😊. Wat zijn we soms heerlijk ongeduldig. Nu weet je eigenlijk nog niets. Ik zit nu in de wachtkamer voor tweede IUI. Zal mij benieuwen of we nog op tijd zijn. Zondagochtend werd ik wakker met weer die pijn alleen links. Net als de vorige ronde. Ze doen geen echo van te voren. Zal mij benieuwen 😉.
hahaha jaaaa op dit moment echt een stuk ongeduld op en top haha... ooh spannend... voor mij is het nu een week geleden..
Ik hoop dat ik hier ook mag meepraten. Ik ben 31 jaar en we hebben een zoontje van 3. Meer dan 2 jaar al zelf aan het proberen en na alle onderzoeken achter de rug te hebben, blijkt dat er bij ons beiden niets aan de hand is. Waarom we niet zwanger worden is een raadsel, dus beginnen we met IUI met hormonen. Deze week mag ik voor het eerst langs voor een uitgangsecho, vorige week prikles gehad en vanaf deze week gaat het dan echt beginnen. Spannend, maar we zijn beiden opgelucht, dat het nu dan ook echt gaat gebeuren!
Ik mag vandaag weer beginnen met spuiten van Menopur: dag 3. Op naar dag 10, daarstaat de eerste follikelecho alweer gepland...
Ik duim voor de meiden op het wachtbankje. Hier nog steeds aan het wachten tot het bloeden stopt. Testen zijn nog knal positief (testen zijn van 8-9 10-9 12-9) ..... Zaterdag echo vluchtig een gehad maar was niks te zien volgens de gyn. Nu een week wachten en dan gaan ze opnieuw kijken.
welkom jenny! succes mm88 met deze ronde jeetje swimming die zijn idd nog erg positief! hopelijk ook gauw duidelijkheid bij jou..
Welkom Jenny. Fijn dat je mag beginnen. Geeft je begrijpelijk een gevoel van nu gaan we echt beginnen. Spannend mm88. Op naar een mooie ronde. Swimming pffff zeker nog hartstikke positief. Hopelijk gaat je lijf snel reageren tot hcg zakken. Het is nu niet leuk om positief te testen, terwijl het niet goed zit. Sterkte.
Hoi meiden, Allereerst wens ik iedereen veel succes en geduld toe in de wachtweken en sterkte bij alle onzekerheden die de kop opsteken. Ik heb er een tijdje over zitten twijfelen om mee te doen op het forum, maar aangezien ik al zoveel ervaringen heb gelezen (ik heb zo'n beetje het internet uitgelezen op dit gebied ) en er zelf een beetje doorheen zit vandaag dacht ik, ik gooi mijn ervaring ook het internet op We zijn al zo'n twee jaar bezig na de hersteloperatie van de sterilisatie van mijn man. Na maanden zelf proberen nu dan IUI. Het geeft een soort van hoop, omdat alles geoptimaliseerd wordt. Ik zit momenteel op 13 dpo in de eerste IUI ronde (clomid 100/pregnyl). Alles zag er goed uit. Eerste fm al een ei van 19 mm, twee van 16 mm en twee van 12 mm. Twee dagen later op 1 september de IUI. Bm was aan de dunne kant (4.9 mm), maar een week later alweer 9 mm dus geen zorgen wat dat betreft. De afgelopen wachtweken heb ik van alles gevoeld, ook nadat de Pregnyl was uitgewerkt. En hoevaak je ook tegen jezelf kan zeggen dat je niet teveel moet hopen, doe je het toch als je symptomen hebt die nieuw zijn. Ik heb nooit geweten dat tijd zo langzaam kon wegtikken. Ik besef dat de clomid ed ervoor zorgen dat mijn cyclus niet hetzelfde is als voorheen. Hiervoor kreeg ik standaard een week tot een aantal dagen voor mijn NOD super gespannen borsten dus wist ik dat het eraan zat te komen. Nu heb ik dat totaal niet. Maar goed, ik werd langzamerhand zo gek van het wachten dat ik vanochtend een test heb gedaan en je raadt het al..negatief . Aan de ene kant teleurstellend, aan de andere kant ben ik iets rustiger geworden. Dit is niet om de hoop weg te halen. Van wat ik tot nu toe aan ervaringen heb gehoord en gelezen is er geen peil op te trekken. Het kan alle kanten op. Alles kan een symptoom zijn, maar schijnbaar ook weer niet. Het blijft afwachten en dat vind ik persoonlijk het zwaarste. Momenteel voel ik me verdrietig en boos, maar ik weet dat het ook weer de positieve kant op zal gaan. Wanneer de volgende ronde begint probeer ik me op goede uitslagen te focussen en het is fijn om te weten dat we niet alleen in dit schuitje zitten. Liefs, Nyny