Succes verhalen gezocht! Geslaagde 6e en laatste IUI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Boedah, 19 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boedah

Boedah Niet meer actief

Hey meiden!

Vandaag mijn 6e en laatste iui gehad.
    Omdat de vorige 5 mislukt zijn, heb ik er niet al te veel hoop meer op, maar wie weet..

Wie kan mij succes verhalen vertellen?

2. LovelyLott

4 jul 2015
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zelf nog geen ervaring mee. Aankomende week heb ik de 2e IUI. Onder de meiden die ik volg op instagram die ook IUI-behandelingen kregen zijn er wel twee die de 6e IUI zwanger zijn geworden. Dat gaf mij toch ook wel motivatie om tot de laatste IUI hoop te houden. Is nu makkelijk gezegd hoor, ik weet het.

Statistisch gezien heb je tijdens de eerste drie pogingen de meeste kans dat de IUI slaagt, las ik pas. Toch zijn er ook veel vrouwen bij wie het één van de laatste pogingen pas raak is. In een artikel op internet stond dat dit niet vreemd is. Bij stellen die normaal vruchtbaar zijn en gewoon natuurlijk zwanger worden duurt het soms ook een half jaar of langer. Dan zou je je ook af kunnen vragen waarom het bij het ene stel na één poging al raak is en bij het andere pas na een aantal pogingen.

3. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Semi succeservaring: mijn 6e iui was raak! Helaas is het wel vroeg misgegaan, maar dat is natuurlijk niet bij iedereen zo! Dus het kan wel! Succes met afwachten en hoop op een positief resultaat voor jou!

4. Theeleut77

Theeleut77 Actief lid

3 mrt 2016
    240
    3
    18
    NULL
    NULL
    Qua Iui geen succes verhaal te delen. Maar daarna zijn wij overgegaan naar ivf, wat uiteindelijk icsi is geworden. Dat is wel ons succesverhaal. Nu 39 wk en 5 dagen zwanger, dus aan het wachten op ons wondertje.

Blijf vooral hoop houden, elke ondersteuning die je krijgt is een extra kans om de wens in vervulling te laten gaab.

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    IUI was voor ons helaas niet de oplossing. Maar ik heb verschillende vrouwen in mijn vrienden-en kennissenkring waarbij een van de laatste IUI-behandelingen is gelukt, veelal de 5e keer. Maar dan moet het met de 6e dus ook zeker nog kunnen lukken. Succes!

6. Boedah

Boedah Niet meer actief

Ik weet dat het niet voor niks 6 behandelingen zijn,, maar als het 5x mislukt is ga je wel twijfelen over de laatste ;)

Maar wie weet. De vorige 5x rond cyclus dag 17, en nu al op dag 12. Misschien waren ze wel 5x te laat ;)

7. MrsBucket

MrsBucket Fanatiek lid

27 mei 2014
    1.225
    650
    113
    Bij mij was de zesde behandeling raak en mijn zoontje is nu 20 maanden. Ik had er weinig vertrouwen meer in en zou daarna voor IVF gaan, maar het was niet meer nodig.
    Succes! Het kan dus wel :)

8. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Hier zouden we er maar 4 krijgen en dus onze 4e en laatste was t raak.

9. Silver27

Silver27 Actief lid

14 okt 2013
    276
    44
    28
    Spannend Boedah, nog eventjes geduld hebben dus.
    De tijd zal wel weer erg langzaam gaan voor je of valt t mee?

Bij mijn eerste kindje ben ik de 5e iui poging zwanger geraakt. Nu voor nummer 2 zijn we bezig met poging 6, morgen weer beginnen met puregon spuiten.

Hebben ze bij jullie een reden gevonden voor verminderde vruchtbaarheid?

10. Boedah

Boedah Niet meer actief

Frustrerend, of niet Silver?

De tijd gaat inderdaad langzaam..

Hier niks gevonden, domme pech :( bij jullie?

11. Silver27

Silver27 Actief lid

14 okt 2013
    276
    44
    28
    Ja dat snap ik helemaal. Constant maak je jezelf gek met voel ik iets of toch niet...

Bij ons ook niks gevonden. Aan de ene kant goed natuurlijk maar aan de andere kant denk ik ook wel eens hadden ze maar iets dan kunnen ze daaraan werken...

Hopelijk is ons beide de laatste laatste poging de gelukstreffer🍀 gaan jullie hierna ook meteen door naar ivf?

12. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    Ik begin in december met mijn eerste IUI zonder hormonen ben benieuwd hoe dit gaat lopen ❤️

13. Silver27

Silver27 Actief lid

14 okt 2013
    276
    44
    28
    Ow wat spannend Baby2017.
    Succes de 29e

14. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    Dank je wel ❤️❤️

15. Boedah

Boedah Niet meer actief

Succes baby2017!

Wij gaan gelijk door ja Silver.
    Afgelopen week voor de semen test ingeleverd, en 8 december de uitslag en uitleg. Spannend hoor.. Ik zal tegen die tijd ook net weten wat de laatste IUI gedaan heeft. En jullie?

16. Silver27

Silver27 Actief lid

14 okt 2013
    276
    44
    28
    Nou dat is zeker fijn dat jullie meteen door kunnen maar hopelijk is het niet meer nodig... wat is een semen test eigenlijk?

Ik heb gisteren gebeld voor een follikelmeting en dan krijg ik ook te horen hoe verder. Weet nog niet of er een wachtrij is, of we nog onderzoeken moeten doen enzo. Wil niet nog eens maanden wachten op ivf

17. Boedah

Boedah Niet meer actief

Sperma test;)

Wij moeten ervoor naar isala Zwolle. Hoop ook heeeel erg dat het niet nodig is! Maarja, na 5 mislukte IUIs zit die kans er natuurlijk dik in..

18. Silver27

Silver27 Actief lid

14 okt 2013
    276
    44
    28
    Hoi Boedah,

Hoe gaat het met je? Voel je iets of gewoon hetzelfde als alle andere 5 pogingen?

En baby 2017, hoe is je gesprek gegaan de 29e?

Ik mag zaterdag weer voor m'n follikel meting naar het ziekenhuis. Ben nu puregon 125 aan t spuiten ipv 100 om meer eitjes te laten groeien aangezien dit onze laatste poging is... spannend dus!

19. Snoopy26

Snoopy26 Lid

3 jan 2012
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo!

Ik heb na mijn 6e iui poging een positieve test in handen.. Dit met maar miljoen zaadjes! Nu hopen dat alles goed blijf gaan...

Denk even een positief verhaal

Gr snoopy

20. Silver27

Silver27 Actief lid

14 okt 2013
    276
    44
    28
    OMG Snoopy, wat super goed! Van harte gefeliciteerd. Het kan dus wel :)

Geniet ervan!

Deel Deze Pagina