Helaas pindakaas eergisteren ongesteld geworden maar wel maar minimaal en nu alweer klaar maar dat zal wel aan de hormonen liggen dat dat anders is als anders. Nu met griep op bed bleeeeh En volgende week vrijdag weer voor de eerste echo en vanavond de eerste spuit voor ronde 2 xx
Je hebt zeker kans ! Ze zeggen wel vaker je hebt er maar 1 nodig ik zelf ben zwanger geworden van mn 3de iui met een aantal van 2,1 zaadcellen dus het kan echt hoor maak je geen zorgen
Dank jij hebt deze week je tp zie ik... Wat moet dat super spannend zijn😳 Ik zal je een btj extra liefde sturen de 19de Zet hem op
Dit topic geeft mij moed ik was zelf helemaal blij met 5,4 miljoen tot ik hier aantallen las. Gefeliciteerd dames met positieve testen
Dankjewel Terugplaatsing was op 5 februari al! Dat stelde niets voor, was precies dezelfde handeling als bij IUI, alleen stond er een laborante bij die checkte of het embryootje goed uit het kathetertje was verdwenen nadat de arts die leeggespoten had. Op het scherm konden we heel mooi zien hoe het embryootje met wat water in mijn bm werd gespoten. Verschil met IUI was dus dat ze de handeling deden terwijl een verpleegkundige zo'n echo-apparaat op mijn buik had geplaatst (daarom konden we meekijken). Ik zit nu op 12 dpo, normaliter word ik op die dag al ongesteld... Nu sta ik nog stijf van de kunstmatige hcg, omdat ik die 3x moest bijspuiten tijdens de wachtweken. Dat nep-hcg eind van de komende week pas uit mijn lijf... Hel! Het is niet anders. Kan elke succeswens gebruiken, dus dankjewel!!! Over onze IUI's nog: we hebben er 8 gehad, met zaadhoeveelheden tussen de 7 en 48 miljoen. Fluctueerde enorm, geen pijl op te trekken. Gemiddeld denk ik zo'n 12 miljoen per keer. Bij ons zijn ze niet gelukt, we hoopten dat IVF ons antwoorden zou geven. Maar de 'oogst' ging goed, alle eitjes waren goed, de bevruchting ging bij allemaal goed, dus waar het nou aan ligt bij ons is nog niet duidelijk... Hopelijk was het gewoon elke keer botte pech en is het nu raak... Liefs
Exact ik bedoelde nod maar echt nog niet fit dat blijkt wel.... Vroeg testen heeft geen zin dus en o je lijf vertrouwen lijkt me ook lastig met zoveel "nep hcg"😳 Ik ga gewoon extra duimen de 19de!! Laat je me weten of je mooi nieuws hebt? En zo zie je maar Logan jullie hadden dus n topscore
Bij ons fluctueerde het ook enorm: IUI 1: 16 mln (goed beweeglijk zaad) IUI 2: 7 mln IUI 3: 11 mln IUI 4: 41 mln IUI 5: 7 mln IUI 6: 12 mln IUI 7: 11 mln IUI 8: 39 mln IVF 1: 31 mln Ze willen vaak dat je 2 tot 3 dagen onthouding hebt voor het zaad geleverd moet worden. Bij IUI 4, IUI 8 en IVF 1 hebben wij echter ongeveer 4 dagen onthouding gehad. Telkens eigenlijk bij toeval en ik maakte me ook wel een beetje zorgen bij de IVF, maar weer prachtige aantallen. Ik durf nu wel de conclusie te trekken dat dat voor ons beter werkt! Misschien voor jullie ook de moeite waard om de dagen onthouding bij te houden en te vergelijken... En verder heb ik wel eens iets gelezen over dat mannen eigenlijk ook een soort hormonale cyclus hebben, alleen veel langer dan vrouwen. Misschien speelt dat ook mee, maar dat weet ik echt niet zeker.
Hahaha wat lief! Nee ik word langzaam gek. Nog niet ongi en heb allerlei kwaaltjes, maar helaas zegt dat allemaal geen fluit.... Morgenochtend testen........ Hoever ben jij nu in je ronde?
Wat enorm spannend. Dat wachten... Ik zou idd gek worden. Heb je genoeg afleiding? Of dingen gepland? Hier vandaag op dag 9 een echo. 1 ei 20mm maandag inseminatie. Voor mijn gevoel te laat, maar morgen was te vroeg en zondag behandelen ze niet. Dan maar maandag. Heb er een waardeloos gevoel bij maar okay. De fostimon haalt dus vooral mijn eisprong naar voren en zorgt niet voor meerdere eitjes. Volgende ronde dus dubbele dosis en een echo op dag 8 ipv 10 en nu bij toeval 9. Dit weekend maar zelf klussen (poging 1 zojuist mislukt vanwege te hoge druk ofzo...grrrr) en dan hopen dat maandag niet te laat is. Jij alle geluk morgen!!!
Ja rot is dat hè, dat je maar moet vertrouwen op de kundigheid van de artsen. In ons ziekenhuis deden ze wel echo's in het hele weekend, maar dan nog. Je hebt totaal geen eigen regie meer. Dat is beslist een nadeel van de mmm...... Probeer toch nog te genieten van je sexytime en als dat niet mocht lukken dan heeft ie extra veel zwemmertjes voor de IUI! 💪🍀 Ik kreeg clomidpilletjes. Clomid 50 (1 pilletje) zorgde bij mij maar voor 1 eitje. Daarom vanaf IUI 2 2 clomidpilletjes per keer. Dat werkte tot en met IUI 5. Daarna 2x weer maar 1 eitje gehad. Bij de 8e IUI 150mg clomid en had ik weer 2 eitjes. Ik werd dus resistent! Het was continu zoeken naar de beste medicatie. Dankjewel... We zouden naar mijn schoonzus voor haar verjaardag, maar haar lief heeft griep. Dus we hebben vanaaf ineens niks. Ik denk dat we de tijd gaan doden met wat tv kijken... Komt wel goed denk ik
@truus: helaas, gistermiddag hevig ongesteld geworden. Had 's morgens nog wel bloed laten prikken, de hCG-waarde was 4.4, waar het voor een goede zwangerschap minstens 70 had moeten zijn. 'Gelukkig' zet de ongesteldheid meteen goed door en hoeven we niet langer in onzekerheid te zitten. Ik voel me nu goed onwel en ben echt blij dat we een maand pauze opgelegd krijgen. Hoe ging de IUI gisteren? Veel geluk nog, deze ronde!
Och lieve mlady.... Ik ben nooit zo actief hier maar keek steeds voor nieuws over jullie. En moet zelf ook even slikken van je bericht. Wat een teleurstelling WEER. Nu een maand "rust" is lijkt me nodig hoe graag we dat ook niet willen eigenlijk. Ik hoop dat je het straks weer kunt vullen met dingen die je blij maken en niet alleen die spanning. De iui zelf ging goed, maar denk veel te laat.... Had vrijdag al positieve ovulatietest en was maandag. Weer ook maar 4 miljoen na wassing. We zullen zien. Gisteren vertelde mijn beste vriendin dat ze zwanger was Vd tweede na een weekend waarin andere vrienden bevallen zijn en een kraamvisite op zaterdag. Beetje overload.
Och meis wat zwaar is dat toch. Wat oneerlijk ook. Veel sterkte met afwachten... Hebben jullie al eens overwogen om naar een ziekenhuis te gaan waar ze wel 24x7 open zijn?