1e ivf / icsi februari/maart ( Isala Zwolle )

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by mana87, Feb 19, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mana87

mana87 Actief lid

Jun 3, 2013
    335
    20
    18
    Vandaag beginnen met de Decapeptyl voor mijn 1e ivf poging.. wij zijn onverminderd vruchtbaar verklaard. Hiervoor 6 pogingen iui gehad met hormonen maar zonder succes...

wie nog meer die nu net begint met ivf / icsi en ervaringen wil uitwisselen... ?

2. mana87

mana87 Actief lid

Jun 3, 2013
    335
    20
    18
    Trouwens net de Decapeptyl gespoten maar wat zijn die naalden BOT!!???

3. Miss A

Miss A Lid

Feb 18, 2014
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Mana,

ik wil wel graag ervaringen met je uitwisselen. Wij lopen bij het UMCG (Groningen). Ik ben 6 februari begonnen met decapeptyl, heb afgelopen dinsdag mijn startecho gehad en dinsdag ook begonnen met Menopur.

Ik heb zelf geen probleem met botte naalden. Wel merk ik dat ik het juist lastiger vind om mezelf te spuiten in plaats van dat het gemakkelijker wordt. Elke ochtend moet ik tegen mezelf zeggen. Nu doe je het en niet zachtjes (want dat doet meer pijn). Maar m'n hoofd gaat tegenwerken, terwijl het spuiten op zich me heel erg mee valt en de bijwerkingen ook.

Wij gaan voor een ICSI behandeling. Mijn man zijn zaadkwaliteit is zeer slecht en ik heb zelf PCOS. Ik vind het allemaal zo spannend!

Succes meid!

4. Typfoudt

Typfoudt Actief lid

Feb 20, 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook last van botte naalden met de deca. Je moet ze er bijna in slaan ;). Is een bekend probleem. Wij zijn gister begonnen voor de 2e ronde icsi. Mijn man is onvruchtbaar en we proberen zwanger te worden met zaad wat ligt ingevroren van hem

5. mana87

mana87 Actief lid

Jun 3, 2013
    335
    20
    18
    @ miss a... gelukkig doet mijn vriend de spuiten bij mij.. ik ben totaal niet bang voor naalden maar om mezelf te prikken lukt me niet..... heb volgende week Donderdag mijn uitgangsecho en dan begin ik 1 maart met Gonal F... heb wel ontzettende hoofdpijn van die Decapeptyl bah...! Jij ook heel veel succes... vind het ook wel spannend eindelijk ietsje dichterbij!!

@ typfoudt ja gisteravond kreeg mijn vriend de spuit er bijna niet in hij dacht eerst dat dat aan hem lag... doen jullie het lange protocol of korte? ?

Ik met de lange moet tot en met zaterdag nog de pil slikken...

succes dames!!

6. Miss A

Miss A Lid

Feb 18, 2014
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet of wij lange of korte protocol doen... Wat is het verschil?

Share This Page