Heel erg voor jullie. Heb zelfde reacties als de anderen. Wel heel goed dat de gyn meteen gebeld heeft en stappen onderneemt. Dit is vaker gebeurt in de wereld en denk dat er ook artsen zijn waarbij het ego te groot is en ze je niet inlichten! Neemt niet weg dat ik ook een klacht zou indienen. Sterkte.
Ik zit met verbazing dit bericht te lezen. Om eerlijk te zijn hebben mijn man en ik weleens grapjes zitten maken over dit soort dingen. Dat er ineens een negertje uitkomt ofzo. Maar ging er eigenlijk vanuit dat dit soort fouten niet echt voorkomen. Bij de iui is het zo dat alles op naam staat en apart wordt verwerkt. En als zaad bewerkt is wordt het in een spuitje met slang gedaan en steriel ingepakt. Als je daar dan ligt dan wordt de naam gecontroleerd en pakje open gemaakt. En spuitje wordt meteen weggegooid na gebruik. En ze spuiten het zover mogelijk leeg, maar kan altijd beetje in blijven misschien. Maar ik zal zeker een klacht indienen. En hopelijk ben je niet zwanger. Maar is wel een flinke aanslag op je lichaam en geest denk ik
Ongelofelijk wat een nachtmerrie zitten jullie in... En je kunt niets dan afwachten op dat ene antwoord wat jullie nu willen weten. Sterkte komende dagen met afwachten!
Hoe kan dat nou gebeuren ?? Waarom zou dat buisje van de vorige op de tafel liggen daar ?? Die behoort dan toch leeg te zijn ?? Ze hebben regels hiervoor hier, er mag ook maar 1 semen tegelijkertijd in het lab aanwezig zijn. Daar zitten dus altijd 2 uur tussen. En ik moet altijd m'n handtekening zetten na het zien van het buisje en naam controleren etc. Brrr lijkt me vreselijk dit !!
Ja ik vindhet ook een vreemd verhaal, dat het oude buisje van de vorige patient er nog lag en niet eens de gehele inhoud is toegediend. Dat doen ze normaal wel. erg slordig werkterrein dan van de gyneacoloog dat er nog een oud buisje lag. Slordig, in welk ziekenhuis was dit eigenlijk? bij ons voert een verpleegkundige de iui uit.
En wanneer krijg je de uitslag van de HIV-test enzo? Die laten toch altijd wat langer op zich wachten? Wanneer kan je nou weer met een nieuwe poging beginnen, gewoon komende maand?
Ik weet niet hoe het met verzekeringen enzo zit, maar ik zou het belachelijk vinden als het ziekenhuis hiervoor een rekening zou sturen! Of laat staan dat het van een van je pogingen af zou gaan (geen idee of dat zo werkt).
oooh wat erg ook ik zit met open mond te lezen! dit is niet te geloven wat erg!! meid ik hoop echt voor jullie dat het goed afloopt!! wat een grote afschuwelijke fout! bah bah ik ga duimen voor jullie een dikke knuffel!
Dat kunnen ze toch niet maken. Zou toch even bellen met je verzekering wie die rekening gaat betalen. IUI heeft geen x aantal pogingen, kun je "onbeperkt" mee doorgaan. Niet zoals ivf/icsi dat je er maar 3 mag doen.
Hoi iedereen! Bedankt voor al julie lieve reacties. Ik heb besloten om morgenochtend te gaan testen. Het is dan 13 dagen na mijn pregnyl 5000 spuit, dus de pregnyl zal dan wel al uit mijn lichaam zijn. Hoop zo erg dat het negatief is en dat we dit snel achter ons kunnen laten. De gyn heeft de fout al neergelegd bij de commissie van gezondheidszorg en de raad van bestuur van mijn ziekenhuis. Die gaan nu een onderzoek starten en dan er hopelijk voor zorgen dat dit niet nog een keer gebeurd. Van mijn gyn kan ik nog een schriftelijke verontschuldiging verwachten, dat is ook wel fijn. Als ik gewoon ongesteld word, wil ik het hier bij laten. Wil gewoon verder en opnieuw proberen. Wanneer ik zwanger blijk te zijn, ga ik wel een advocaat inschakelen en het ziekenhuis aanklagen. Die aanklacht heeft dan een goede kans van slagen, dit heb ik al nagevraagd bij een advocaat en klachtencommissie van het ziekenhuis. Nu is het maar afwachten of en wanneer ik ongesteld word (hopelijk snel).
Wat een ontzettend stomme fout! Ik wens je heel veel succes. Weet je dat een stel uit babyboom dit ook ooit heeft meegemaakt? Wie weet heb je wat aan hun verhaal.