IUI met verkeerd sperma

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by laney, Jan 20, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Veratje

Veratje Actief lid

Aug 29, 2012
    228
    1
    0
    Sorry, maar ik geloof je verhaal eerlijk gezegd niet.

Echt bizar
    Hoezo loop jij de kamer in als de vorige stel er net uit loopt? Dit is geen werk aan lopende band. Ze maken toch eerst alles schoon?

En dat opneem scène enz.. I dont believe it! Bovendien als je een morning After pil hebt gekregen dan wordt het zowiezo in je lichaam al afgebroken.

Beetje bizar verhaal, geloof het daarom ook niet. Ik snap niet wat je probeert te bereiken. Mensen ongerust maken?

2. Pleak

Pleak Fanatiek lid

May 30, 2011
    3,620
    218
    63
    zuid-holland
    je kan ook niet reageren :(

(onzin dat je na een map niet zwanger kan zijn, kans is gelukkig heel erg klein, maar hoe klein ook, hij is er wel.)

3. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik snap veratje wel. Ik had ook een trol alarm toen ik dit las. Vooral omdat de uitslag van de hiv test er binnen 1 dag was???
    Maar goed ik ga dr vanuit dat dit mijn gevoel is omdat ik het niet wil geloven dat zo iets kan gebeuren en ga gewoon uit van het goede van de mens. Als het waar is is het heel erg.

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik ben er ook een beetje dubbel in, temeer omdat ze zelf verpleegkundige is (schrijft ze op 11 januari).

Aan de andere kant: het is al vaker gebeurd, ook bij een stel wat destijds bij Babyboom te zien was.

Ben wel benieuwd welk ziekenhuis dit dan is die zo slordig te werk gaat.

5. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Dat stel kan ik mij goed herinneren. Vond dat zo eng destijds, omdat toen wij het zagen ook richting behandelingen gingen. Was ook volop in het nieuws.
    Gaan ze jouw verhaal TS ook in het nieuws gooien? Moet dan eigenlijk wel he, dit mogen ze niet zomaar in de doofpot stoppen toch?

6. Ik heb dat gevoel ook al vanaf het begin hoor. Ik geloof best dat deze fouten gemaakt worden, maar het aantal reacties van TS, een hoop vragen die genegeerd worden en de uitslagen van de testen die allemaal al na 1 dag binnen waren, maken het voor mij een beetje ongeloofwaardig.

7. MamaBenjamin

Ik vind het ook vreemd, maar meer omdat ik weet dat het voor kan komen. Ik ga er dus vanuit dat het waar zou kunnen zijn. Ik verwacht dan wel dat het ziekenhuis dan met de billen bloot gaat, want als ik op het punt sta een iui te gaan doen, wil ik wel weten welk ziekenhuis dat is!

Ik snap 1 ding niet van TS, ze zegt dat als ze niet zwanger is, het er bij laat zitten. :(

8. Nouja, dat ze het er dan níét bij laat zitten vind ik niet zo vreemd, maar dat ze het er wél bij laat zitten als ze niet zwanger is vind ik wel erg vreemd! Dit is niet zomaar iets. Als TS niet zwanger blijkt te zijn maakt dat de fout van het ziekenhuis niet minder erg, lijkt mij.

*Edit*; Oh, ik las jou verkeerd, jij zegt precies hetzelfde als ik :)

9. Veratje

Veratje Actief lid

Aug 29, 2012
    228
    1
    0

Nou ja? Er zijn heel veel vrouwen die in aanmerking komen voor een iui. Voor veel vrouwen is het zowiezo een onzekere periode, een periode van een achtbaan aan emoties. Stress.

Ik snap het nut er niet van. Als dit broodje aap verhaal mij was overkomen dan had ik nu op de 1ste pagina van de telegraaf gestaan, en niet 3 uur na mijn behandeling op een forum. Ja sorry hoor, maar ik kan er niets anders van maken.

10. Pleak

Pleak Fanatiek lid

May 30, 2011
    3,620
    218
    63
    zuid-holland
    Ik bedoelde het niet zo rot al het misschien overkwam, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand zo iets verzint (dus misschien ben ik gewoon naïef?) als ik een topic voorbij zie komen waarvan ik denk wat een onzin, klik ik 'm weer weg.
    maar ik begrijp wat je bedoeld, het is voor vrouwen als zo ongelofelijk zwaar en spannend, als ze zich ook nog (onnodig als dit niet echt is) zorgen moeten maken of dit onderdeel wel goed gaat dan is dat vreselijk rot.

11. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Vooralsnog geloof ik TS gewoon. Dat ten eerste, al heb ik ook mijn vraagtekens.

Maar ik ben al sinds 2006 lid en als je soms leest wat mensen echt bij elkaar verzinnen, daar sla je steil van achterover! Vandaar dat ik tegenwoordig ook wat argwanend ben helaas....

12. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Normaal gesproken zeg ik altijd: Wie werkt maakt fouten. Maar deze fout?!

Hoe kunnen ze nu een buisje laten liggen van een vorige behandeling? En heeft die gyn het met de ogen? Je ziet toch als je zo'n buisje pakt dat er zo weinig in zit? Ik kan hier echt niet bij met mijn verstand!

Heel veel sterkte TS & vriend!

13. Krabje

Krabje Fanatiek lid

Dec 8, 2011
    3,568
    2,031
    113
    En hoe was de test?

14. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hopelijk ben je niet zwanger..

Maar als je verhaal echt is, wat een blunder van de arts!

Bij ons werd eerst alles opgeruimd en schoongemaakt voordat de volgende patient binnen mocht.
    Wat een zh zeg!

Ik zou zeker een klacht indienen of je nu zwanger bent of niet, die fout mogen ze gewoon echt niet meer maken.

15. betties

betties Fanatiek lid

Feb 24, 2011
    1,954
    168
    63
    Poeh, ben benieuw wat de testuitstalg is. Lijkt me gezien de MApil niet zo grote kans dat je zwanger bent. Het zou toch afschuwelijk zijn.
    Hoe dan ook zou ik wel een klacht indienen hoor. En ik zou ook overstappen naar een ander ziekenhuis. Ik zou hier geen vertrouwen meer hebben. Heel veel sterkte!

16. MamaBenjamin

ik zou toch ook een klacht indienen. Misschien vind jij het niet erg, als blijkt dat je niet zwanger bent, maar denk eens aan alle andere dames die dat traject ingaan. Die zouden het wel graag willen weten!

Gewoon klacht indienen. En als het aan mij lag, zocht ik de krant op.

17. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,811
    4,453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Een spoedtest HIV is in 1 dag vaak wel bekend, vooral al het ZH er zelf belang bij heeft dit snel uit te zoeken. Voor de 100% safe uitslag moet je na enkele maanden opnieuw testen.
    Ik geloof wel dat ze het andere stel uit het kamertje hebben zien komen en zij vrijwel direct daar achteraan naar binnen mochten komen. Normaal ruimt dan snel eerst een arts of verpleegkundige de spullen op, maar waar mensen werken worden fouten gemaakt.

Hoewel ik niet naïef ben twijfel ik niet aan dit verhaal.

18. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik vind het wel vreemd dat de bloeduitslagen van die man zo snel binnen waren? Kan dat überhaupt in een dag?
    Verder is het helaas niet zo simpel dat je na een MAP geen zorgen meer hoeft te maken, een MAP werkt idd lang niet altijd, ik heb mijn zoontje als bewijs ;)

TS; succes met testen en hopelijk ben je niet zwanger!!

19. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Ah, had dit berichtje niet gelezen, uitslag in een dag kan dus wel :)

20. MamaBenjamin

Dat is dan het allermooiste bewijsmateriaal dat ik ook heb gezien :D Dat zie ik nou nooit bij CSI :p:p

Share This Page