kort na menstruatie weer bloeding?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Nana86, 26 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Hallo Allemaal,

Wij hebben afgelopen maand onze tweede ICSI-poging helaas af moeten breken door onderstimulatie. Nu verwachtte ik na deze poging niet een hele normale cyclus, maar zoals het nu gaat vind ik het wel een beetje vreemd..

1 maart werd de cyclus afgebroken, deze dag had ik nog decapeptyl en gonal F gespoten, daarna ben ik gestopt. Onze arts had gezegd dat ik 3 weken later mijn menstruatie kon verwachten.
    ongeveer 5 dagen later begon ik een klein beetje te bloeden en 8 maart brak het echt door en was ik volgens mij gewoon ongesteld.
    Nu is mijn cyclus normaal ongeveer 35 dagen en als het in de war is, duurt het eigenlijk altijd langer.

Vanmorgen had ik ineens licht helder rood bloedverlies en het houdt al de hele dag aan. Ik heb echt geen flauw idee waar het vandaan zou kunnen komen, want ik geloof echt niet dat het innesteling is (oooooh, wat zou ik het graag willen, maar ik moet realistisch blijven), voor een menstruatie is het te vroeg, en iets anders kon ik zo even niet verzinnen...

Heeft iemand een idee wat dit is?

2. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    er kunnen mss cystes zijn ontstaan??

heb ongeveer hetzelfde hier gehad..

poging afgebroken op 5 feb..
    15 febr bloed verlies en dit 3 dagen lang (voor mijn gevoel ongi)
    19 feb uitgangsecho gehad bleek dat de follies van de afgebroken poging er nog zaten.. 25 en 25,5 mm
    toen moest ik 10 dgn suprefact snuiven van DD
    en had ik op 1 maart weer een echo om te kijken of de cystes weg waren..
    links was weg rechts 11mm nog
    ik mocht weer van start met een poging en toen werd ik tijdens stimuleren op 8 maart weer ongi(en goed ook) terwijl ik suprefact als platlegger gebruik..
    zelfs de arts in DD vond het zeer vreemd;)

dus kunnen er bij jouw mss cystes zitten??
    die kunnen namelijk qua hormonen je hele cyclus van slag brengen!!
    mss vragen of je een echo kunt krijgen??

sterkte meid ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

3. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Dat lijkt inderdaad wel heel erg op wat ik ook heb!

Dankjewel voor je reactie :)

Deel Deze Pagina