Hallo meiden, Afgelopen vrijdag onze 2de IUI gehad. Dit keer geen pregnyl en ook geen bijwerkingen op een beetje onderrug pijn na. Vind alleen al dat wachten echt niet grappig Terwijl als we in een 'rustmaand' zitten ik nergens last van heb..? We zitten inmiddels in ronde 20 zonder succes:x Wie zit er ook op het wachtbankje en is ook zo ongeduldig als wat? Je maakt jezelf toch helemaal knetter met die hersens die maar niet stil lijken te staan? Heb er nooit zo bij stil gestaan maar respect voor de dames die al veel verder in het proces zitten!
Hallo! Ook ik.zit op het wachtbankje sinds vrijdag! Wij zitten nu in ronde 28! Ij heb veel pijn gehad na de iui en heb sinds vandaag last van mijn rug, heb rommelende darmen die je gewoon kan horen en ik ben heel.emotioneel, naar de wc voor een grote boodschap is er ook niet meer bij! En dan te bedenken dat we nog 12 dagen moeten wachten!!! Vreselijk! Ik hoop dat we allebei een positieve test hebben!
Fijn om te lezen dat er nog meer dames zijn die moeten wachten.. Het is echt niet fijn, ik sinds vandaag ook echt niet fit! Misselijk, moe, zere borsten, rugpijn.. Gaat lekker zo! Als het dan maar voor het goede doel mag zijn @Masami. Hormoon gestimuleerd of ook in eigen cyclus? Naar he, al dat wachten? @Cycy.. We mokgen tegelijk testen! Yeah! Spannend ! Zullen we elkaar op de hoogte houden? Ik had bij mijn eerste IUI ook heel veel napijn, ook voelde ik me de daarop volgende weken niet lekker. Heb het idee dat het de 2 de ronde er veel professioneler aan toe ging. Welk ziekenhuis lopen jullie? Groetjes.
Ik ook op het wachtbankje! al bijna anderhalve week. Zondag mag ik testen, spannend!! Ervaren mama, wou net typen: de bijwerkingen kunnen nog komen! maar las dat je er al last van had. Stom is dat he! je lichaam houdt je zo ontzettend voor de gek! Heb zelf deze maand Ovitrelle gespoten en hier heb ik minder last van dan van de Pregnyl. Of het een goed of slecht teken is, geen idee! probeer zoveel mogelijk alle 'zwangerschaps symptomen' te negeren (voor de teleurstelling). Nou dames, SUCCES!! ben erg benieuwd wie er over ruim een week positief test!!
Imrw, die 'bijwerkingen' zijn er duidelijk. Ik ben ook heel benieuwd wie er over een week positief test! Vind het echt fijn om te weten dat er nog meer vrouwen zijn, voel me een soort van gesterkt. En hoop voor iedereen een super uitslag! Welke Hoeveelste IUI is dit voor jou?
Hoi dames! Ook ik ben na 2 jaar proberen zonder suc6 gestart met onze eerste IUI behandeling. Vandaag voor het eerst purganon gespoten. Voelt erg raar. Vind t allemaal erg spannend. Volgende week woensdag de echo om te kijken hoe ver de eitjes zijn. Lady's jullie suc6 met t testen de 4e!
Hoi! Ik test mee op 4 oktober, ook op de wachtbank, afgelopen donderdag 1e IUI gehad. Denk zelf echter dat ik al eerder ongesteld ben, heb t idee dat de iu te laat was en ik al eerder een spontane eisprong had.... Dus als woensdag niet ongi test ik donderdag mee!
Hoi Hoi, Hier ook op het wachtbankje voor IUI. Wij zijn inmddels 3 jaar bezig om zwanger te worden maar helaas. Wij zijn inmiddels met onze 2e IUI bezig en aanstaande maandag is mijn NOD. Spannend........
Spannend! Al met 3 meiden die 4 okt gaan testen! S'avonds de uitslagen maar plaatsen dan hier?? Mijn man vroeg al gek scherend of hij het wel als eerste mocht weten Voor iedereen die eerder test! Ik zal duimen!!! Ik voel me vandaag in ieder geval weer een stukje beter, niet zo misselijk! Spanning? Geen idee.. Was toch altijd in de veronderstelling dat ik redelijk nuchter ben Blijkt toch anders.
Ik heb me eerste iui gehad 20 sep gehad en 4 oktober mag ik testen..zo spannend..hebben jullie al symtonen? Liefst bambe
@stewardess ik las dat je vermoed je eisprong al eerder gehad te hebben? Heb je geen FM gehad dan? @Linn.. Nog heel even wachten voor jou. Geen neiging om al te testen? We zijn hier al met een heel clubje.. Procents gewijs zou 1 van ons toch positief moeten testen..?? Ben benieuwd!
@Bambe.. Symptomen..? Ja denk ik.. Maar bang dat ik mezelf beetje gek maak.. Ik heb dit keer geen hormonen dus dasr kan het niet van komen..
Hoi meiden... Ervaren mama@ neiging om te testen is er wel alleen ik hoorde dat dar niet zo verstandig is omdat ik ovitrel (hopelijk schrijf ik het goed) heb gespoten voor mijn eisprong. Dit was mijn laatste IUI in eigen cyclus. Als deze ronde niet lukt wordt er vanaf volgende maand gestart met hormonen. Echter krijgen we hierna nog maar 2x Iui. Daarna IVF. Deze maand heb ik minder klachten en ben fitte dan de vorrige keer
@Linn. Verstandig is het niet maar dat neemt niet de drang weg helaas. Normaal zijn 2 weken zo voorbij, en steld het werkelijk niks voor, maar in deze situatie is het toch heel anders. Ik heb persoonlijk werkelijk geen idee of het raak is of niet! De kans is bij ons ook zo klein, maar uiteindelijk heb je er maar 1 tje nodig, daar houd ik me dan maar aan vast.. De dagen kruipen voorbij..
Oh en herken het gevoel zo!! Ben normaal ook heel nuchter en maak me niet snel druk.. Nu?! Ik ken mezelf niet meer haha! Ben er non-stop mee bezig en voel van alles. Probeer het te negeren maar is zo lastig! Idd die 2 weken kruipen voorbij! Succes allemaal dames!