Hey Linda, wat jammer dat de 2e iui weer mislukt is ! Goed van jullie dat jullie tocn nog een ronde proberen!! Dinsdag mijn eerste fm weer gehad! Had een eitje van 11 mm vandaag terug geweest en er waren er twee een was goed alleen mijn baarmoederslijmvlies blijft dun (bijwerking van de clomid 100 mg) dus morgen terug dan als het goed is maandag de iui. Ze gaan nou ook kijken als ik de derde ronde beter kan gaan spuiten dus ben benieuwd! Hoe is het met jullie allemaal? Groetjes LLL
Wauw ik ben heel blij voor jou hopelijk deze ronde wel touché!!! bij mij volgende week woensdag FM En dan weer wachtbankje maar we gaan ervoor!
Hoi dames, morgen om kwart voor tien hebben we de 2e iui! Spannend allemaal. Gisteren nog een fm gehad mijn slijmvlies was iets dikker geworden er was ook al een ei van 20 mm maar er zat er nog een. Zou het dan nu niet te laat zijn? Groetjes
Het lll spannend meid! Ik neem aan dat ze weten wat ze doen dus zal wel goed komen! Mijn duimen heb je in elk geval..
Klopt wat je zegt alleen ben er dan toch nog onzeker over haha. Hoe is het nu met je? Weet je alweer meer wanneer je mag?
Ik mag komende vrijdag weer voor eerste fm, ben benieuwd hoe het deze ronde gaat.. We zijn tegen al onze vrienden en familie een beetje aan het liegen door te zeggen dat we nu rust nemen.. Alleen onze ouders en broer en zus weten dat we nog doorgaan.. Voelt best goed om te liegen moet ik zeggen.. Ik voel me momenteel echt helemaal super echt alsof ik de hele wereld aankan, best bijzonder als ik bedenk dat ik 2 weken geleden nog een wandelend wrak was.. Jij ook veel succes meid!!
veel succ6 laugh ik duim voor je!!! Hier zal de ronde waarschijnlijk een flop zijn' manlief & mezelf hebben echt een moeilijke maandje tussen ons' manlief met zijn autisme soms is hij echt depresief en dan klikt het op dat moment heel moeilijk Dus van Klussen niets in huis'
Hi Sarah, is ook niet erg dan even rustig aan doen? Zorg dan maar eerst dat jullie je probleempjes op een rijtje hebben des te meer je dan straks van elkaar kan genieten en wie weet dat dat dan vruchten afwerpt !! Hier goed nieuws trouwens!! Volgende ronde (hoop dat die niet komt hihi) hoeven we waarschijnlijk geen iui meer! De beweegelijkheid van het sperma was deze keer 42 miljoen nog hoger dan de vorige keer.. Ik moet dan wel gaan spuiten vanaf dag drie tot aan mijn ei! Hoe is het met jullie? Linda: ik voel me ook goed! Ik ben ook rustiger maar dta was ik vorige keer ook de eerste week. Ik probeer het vol te houden! Fijn om te horen dat je je goed voelt !!
Ik hoop met je mee dat die volgende ronde niet komt en dat jullie wondertje nu aan het ontwikkelen is meid.. Ik ben na de eerste iui echt in een heel diep gat gevallen en kan pas sinds 2 weken zeggen dat ik weer de oude ben dus heb er nu ook meer hoop op weer.. Hopelijk ook hier aan de voorlopig laatste ronde begonnen en dat we met kerst mooi nieuws hebben...
Ja ik ben een dag na mijn ongesteldheid ook ingestort was echt heftig! Het was zo vol in mijn hoofd. Gelukkig heb ik daar echt goed met mijn vriend over kunnen praten en sindsdien gaat het weer helemaal goed! Ik hoop ook zo met kerst goed nieuws te hebben mijn gevoel heeft altijd gezegd dat ik deze kerst zwanger zou zijn.. Nou ben benieuwd hoor ! Ik hoop ook voor jullie zou zo fijn zijn he!
Ik heb een tijdje geleden een heel mooi gedicht gevonden over behandelingen voor zwangerschap en vooral in het eerste gedeelte kan ik me heel goed vinden en verwoord voor mij precies hoe ik me voel.. Misschien heb jij er ook iets aan... Omdat je weet wat de andere behandeling met ons heeft gedaan, is het zo moeilijk om er weer met volle moed door te gaan. Toch willen we het zomaar niet opgeven en zullen we het allemaal weer moeten beleven. We willen er niet over klagen, maar het verdriet is zo moeilijk en zwaar te dragen. We weten dat velen in onze omgeving met ons zijn begaan, maar je weet ook dat je er uiteindelijk alleen voor zult staan. Want mensen weten vaak moeilijke een pijnlijk onderwerpen te vermijden en als je het zelf niet hebt meegemaakt weet je niet welke plek het zo pijnlijk raakt . Het geluk om ons heen doet ons veel pijn en dat doordat wij nog geen gezinnetje zijn. Ik weet niet goed wat ik erover kan zeggen en hoe ik het verlangen moet uitleggen. Maar het verlangen naar een gezond kindje is zo groot, en geeft ons kracht. Na alles wat wij ervoor hebben gedaan is dan een kinderwens te veel gevraagd, hiermee heb ik mijn gedachten al zo vaak uitgedaagd. Maar als dan het emotionele moment van de inseminatie is gekomen, denk je alleen nog maar aan die lieve schat uit onze dromen. De hoop keert dan weer het tij, want een zwangerschap is zo nabij. Alle ellende ben je dan weer vergeten, en in gedachte weten we al hoe je zal gaan heten. We zien je al helemaal voor ons pril en klein, kwetsbaar maar oh zo fijn. Jouw kamertje is helemaal naar onze smaak ingericht, zelfs voor de dure dingetjes zijn we gezwicht. Je stralende ogen en sprekende lach, zal ons geluk brengen iedere dag. Dat is iets wat ik al zoveel in mijn dromen voor me zag en hopelijk ooit eens echt meemaken mag.
Wauw wat mooi !! Ik kan me er wel in vinden ja.. Zo zie je maar dat mensen die dit alles ook mee maken en mens zijn hetzelfde gevoel hebben. Ik zou het kunnen hebben geschreven (al ben ik geen goede dichter maar je snapt wat ik bedoel). Ik durf ook echt toe te geven dat wij niet zomaar iets meemaken.. Maar soms voel ik me al een slechte moeder omdat ik zo klaag omdat de insemenatie pijn deed of omdat ik een blauw plekje van de spuit had. Maar het is toch zwaar maar ik weet ook uit eindelijk hebben wij er alles voor over om een kleintje van ons te krijgen! Linda kun jij goed met je partner er over praten?
Gelukkig kunnen wij ook heel goed praten samen en ik moet zeggen dat we dit juist hierdoor hebben moeten leren.. Mijn man heeft het er wel moeilijk mee als ik heel verdrietig ben omdat hij zich dan schuldig voelt, terwijl er natuurlijk helemaal geen schuldige is alleen slachtoffers.. Ik weet zeker dat we hele goede moeders gaan worden en dat we zo`n kindje in elk geval niet voor lief nemen en dat onze relatie sterker is dan ooit want in mijn ogen kun je als stel bijna niets ergers mee maken dan een onvervulde kinderwens..
Ah gelukkig fijn om te horen! Bij ons is het ook allemaal goed alleen heb ik misschien in het begin te veel in mijn eigen verdriet gezeten terwijl zijn zaad slecht was. Maar wat mooi ja wat je zegt er zijn geen schuldigen alleen maar slachtoffers! Wij worden denk ik ook super moeders ja als je kijkt wat we er allemaal voor over hebben!! Nog een vraag had jij ook wat bruinverlies na de iui?
ik wil er toch nog Voor gaan je weet maar nooit & dan zou ik wel leuk op mijn verjaardag mogen testen 17december
meiden ben vandaag achter een fm meting geweest en puhh dokter was positief & dat vond ik leuk hoe groot dat de foliekel was dat weet ik zelfs niet meer haha maar denk rond de 16 hij zei dat het deze keer goed vroeg was dat ie mooi rijpten dus zaterdag om 10u terug voor een fm meting! dus vrijdag moeten we klussen'
Vandaag eerste fm gehad voor iui 3. Zaten heel veel kleine follikels zowel links als rechts en links zat 1 grotere van ong 10mm. Bms was 6mm dus al best goed.. Dinsdag mogen we weer terug en dan zal wel duidelijk worden wanneer iui 3 gaat plaatsvinden.. Spannend!! Ik heb er wel een heel goed en positief gevoel over.. 3 keer moet gewoon scheepsrecht worden!!