Linda! Je hebt gelijk het maakt het alleen lastig. Twee maanden geleden had ik meteen zo'n last van mijn borsten! En ik heb altijd gedacht ik voel echt meteen iets haha stom hoor. Nou ja geduld hebben nog even wachten. Het is sowieso nou spannend want ik denk dat ik nu wel ongesteld zou kunnen worden. Jullie hadden een goed aantal en nu wachten ja! Pff dat is idd killing! Sorry dat ik je geen succes meer heb gewenst =$!! Misschien kunnen we volgende keer zo'n lijstje maken? Dan kunnen we elkaar niet vergeten! Nou ik hoop dat jullie een heel mooi kerstcadeau mogen ontvangen ! Sarah: na zes dagen test je nog positief na de pregnyl! Gewoon 14 dagen het liefst volgens mij 16 dagen na de pregnyl prikken! Dus je hebt nog ff te gaan !
lll geeft niks hoor je kunt niet alles in de gaten houden Ik heb nog elke ronde last van mijn borsten gehad na eisprong en ik meen ook elke maand een zwangerschap te voelen en die is tot nu toe altijd uitgebleven dus ik ga voortaan gewoon afwachten en dan zie ik het wel.. Maar spannend is het wel en je lichaam maakt je gewoon helemaal gek vooral die laatste week!! sarah 6 dagen is nog veel en veel te vroeg.. Ik mag officieel testen 16 dagen na iui want dan zou ik 2 dagen over tijd zijn maar meestal test ik toch al eerder om mezelf voor te bereiden maar nooit voor 14 dagen na pregnyl.. Je zal nog even geduld moeten hebben meid..
zit nu op dag 5 na pregnyl & test spierwit dus het is er uit nu is de kunst om niet te stresse dacht dat ik kalmer zou zijn maar naarmate dat het afkort geraak je er weer zo veel mee bezig
Hi Linda, ja inderdaad ik dacht dat ook elke maand nu is het raak. Ik ben gelukkig echt wel rustiger dan vorige maand.. Denk dat ik woensdag ook volhou. Het enigste wat ik voel is zo nu en dan een steekje/krampje. Sarah, fijn dat het er uit is dan weet je over een week zeker als het positief is dat het dan door een zwangerschap komt!!
sarah fijn dat de pregnyl helemaal uit je lichaam is dan weet je bij een volgende test ook zeker dat het echt is... Succes met wachten meid!! lll spannend meid!! Je leest ook wel de verhalen dat het juist raak is als je weinig tot niks voelt.. Ik hoop het zo voor jullie zou mooi zijn..
merci meiden! Maar verwacht geen positief, ga gewoon op mijn gevoel af Vorige maand duidelijk eisprong gevoeld nu eigenlijk niet ook totaal geen bijwerkingen van pregnyl wat ik opzich al raar vind omdat ik de 1sté ronde er enorm last van had ook 1ste maal in de buik gespoten en nu de 2de x in de bil dus mss dat het een verschil kan maken Achja nog 4rondes te gaan dan zeker
Bedankt voor jullie lieve woorden dames. Ik heb vandaag bezoek van de rode zee. Op naar ronde 3. Ben dit keer niet echt teleurgesteld. Bij ronde 3 heb ik trouwens een goed gevoel. Hoop dat het deze ronde lukt en dat ik het eindelijk een keer mag voldragen. Dames december word onze maand...
trouwens pfff:x Zit met een kut gevoel! Wil er echt niet mee naar de dokter misschien dat jullie raadt weten damens! heb een onsteking down theré Doet echt zeer & jeukt heb het al eens gehad & heb toen créme gebruikt!
Jet32 ik hoop zo voor jullie dat je gevoel klopt! En dat december onze maand is! Nog twee dagen pff wil vandaag eigenlijk testen dat als hij negatief zou zijn de klap niet hard zou aankomen als ik dan ongesteld wordt! Het is nu precies twee weken geleden! Vorige x werd ik één dag na de iui ongesteld zou dat nu dan weer zijn!? sarah misschien heb je last van een schimmelinfectie? Heb ik laatst ook nog last van gehad.. Dan moet je wel echt naar de dokter dan krijg je een pil en dan is het zo weer weg! Kan door het weer komen, slechte weerstand of door alle inwendige echos. Niks om voor te schamen!!
Ik hoop dat je gewoon niet meer ongesteld gaat worden voorlopig!! Ga heel hard voor je duimen dat er 2 mooie streepjes komen te staan..
Aahh dank je Linda ik hoop het ook zo!! Vannacht in mijn droom stond er een heel mooi streepje erbij hihi
Haha 1 keer in de zoveel tijd komen dromen uit toch?? Ik duim verder voor je lieverd!! Moet toch een keer goedkomen niet dan??
@Jet, balen meis! OP naar ronde 3! @Sarah, wel aangeven bij de dokter dat je zwanger wilt worden, dan krijg je een 'goede' creme, er is er ook 1 die je dan namelijk niet wilt. @ LLL, spannend! Ik duim voor je! Ik heb vandaag weer een meting gehad 1 van 17mm en 1 van 13mm, maar nu alweer zo'n pijn (Ik heb ook een topic geopend, want ik maak mezelf weer lekker gek). Ik heb weer het gevoel dat ik echt wel eerder dan donderdag mijn eisprong ga krijgen! Ik ga denk ik ook straks een ovu test doen om te kijken hoe mijn LH waarde is. Dus ik denk nu al dat deze poging het niet gaat worden... Die van 17 mm was ook iets van 21 bij 20 bij 14 ofzo, dus dan toch 2 doorsneden boven de 19 (hebben jullie dat ook?) Hebben jullie ook al zo'n last bij je eierstokken bij een follikel van 17 mm? Ik gebruik natuurlijk wel menopur en weet niet wat die troep allemaal doet...
doortje ik neem aan dat ze weten wat ze doen maar het is wel moeilijk om daar op te vertrouwen als het al eens eerder is gebeurd.. Ik heb vorige week dinsdag 2de fm gehad en had toen gemiddeld 16 mm en moest woensdagochtend pregnyl zetten en heb toen donderdagmiddag iui gehad.. Toen zat het eitje er nog wel maar is toen in de loop van die dag wel gesprongen aan de steekjes te voelen.. Ik zit wel in een natuurlijke cyclus dus zonder hormonen en heb bij iui 2 niet eens pregnyl gehad omdat mijn eitje toen 22 mm was en toen de volgende dag iui gehad.. Ik denk dat ik als ik jouw was wel lh-test zou dan en als die positief is dan zou ik morgen toch nog eens bellen hoor.. Blijft lastig dat je niet precies weet hoe je lichaam reageert.. Succes meid en ik hoop dat het goedkomt..
Linda dank je voor je lieve woorden X. Het is zo spannend allemaal tot nu toe ook geen spoortje te bekennen van een ongesteldheid. Ik voel me eigenlijk wel lekker. Op sommige 'klachtjes' na. Maar mijn kennende dan heb ik morgen ineens ECHT buikpijn en dan is het zover.. Oh ik hoop dat jullie mij niet zwaar irritant vinden maar ik ben echt zo bang en ik wil echt niet ongesteld worden ! Wilde vandaag gewoon testen dat als hij negatief was ik alvast voorbereid kon zijn.. Maar ik ga gewoon volhouden.. Hoe is het verder met jou Linda? Hi Doortje! Slim van je dat je een ovu test gaat doen zo kun je beetje zeker zijn van de zaak! Ik hoop dat iui 3 de iui is voor jullie !
Hier gaat het op zich wel lekker.. Merk dat ik heel wisselende stemmingen heb door die pregnyl. Merk dus echt al wel dat ik geen gezellige zwangere ga zijn haha kan echt van supervrolijk naar superdepri gaan maar goed alles voor het goede doel!! Ik heb er wel een heel goed gevoel over deze keer weet niet waarom maar wil gewoon heel graag geloven in een goede afloop deze keer.. Ben het ook echt wel heel erg zat nu hoor! Vind gewoon echt dat wij nu aan de beurt zijn en dat we deze kerst ons wondertje aan mogen kondigen.. Ik duim echt voor je meid, hoop dat je morgen positief test!
Haha ja dat denk ik ook soms ik wil echt een leuke zwangere zijn maar ik ken mezelf haha ik ben al zo'n jekyell and hide (bij wijze van ). Ja ik hoop echt dat ik met kerst geen biefstuk kan eten, geen spoon mag en geen borrel kan pakken! En met nieuwjaar geen champagne !!! Hoop diep van binnen dat mijn gevoel altijd heeft geklopt dat ik met kerst zwanger ben.. We houden elkaar op de hoogte he ! Ik test woensdag pas 12-12-12 !
Haha ik hoop het mop ook voor jou en de andere dames. wat betreft je probleempje ik zweer bij pure olijfolie. Insmeren na het schoonmaken en je voelt gelijk verschil.
heb zalf gehaalt bij de apotheker' Wauw wat doet dat goed!!!!!! Blijkbaar heb ik gewoon een vaginale onsteking apotheker vermoed van hormonen? bah was echt irritant!! Oja meiden, morgen moet ik bij de grote baas komen op het werk ben vorige week donderdag echt serieus boos geworden op de madam achter de bureau! ze zei dat het haar zaak niet was dat ik 'met die' behandelingen bezig was ik moest er maar voor zorgen dat ik ging werken nou Jahh Heb die pruim toch wel uitgescholden!