IUI oktober?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door LiveLoveLaugh, 12 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda109

linda109 Actief lid

14 aug 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend doortje!! Dat zijn wel heel veel zaadjes deze keer.. Hopelijk is dit een goed teken en gaat het nu een happy end krijgen voor jullie!!

Hier voel ik sinds gisteren en vandaag vanalles gebeuren in mijn onderbuik.. nu al een paar uur echt duidelijke steekjes in mijn schaamstreek.. Ik hoop zo ontzettend hard dat ons kleintje zich goed aan het vastpakken is bij mij.. Nog een weekje en dan zullen we het wel weten..

2. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Oe Linda dat klinkt veelbelovend, ik hoop het echt voor je! Hopelijk kan jij idd bewijzen dat het kan de derde keer :) hoeveel zaadjes hebben jullie ongeveer? Is er bij jullie ook veel verschil?

3. linda109

linda109 Actief lid

14 aug 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij iui 1 zaten we onder de 1 miljoen en bij iui 2 en iui 3 elke keer rond de 1,5 miljoen (na opwerking) Ik hoop ook echt zo dat deze kerst echt een mooie kerst mag worden en dat alles wat ik nu voel een voorteken is.. Ik houd jullie op de hoogte.. Wanneer is nu jouw testdatum??

4. linda109

linda109 Actief lid

14 aug 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gisteren onze kerstkaarten gemaakt en ben daarin heel open geweest dat dit jaar niet is geworden wat wij hadden gehoopt..

Terugblikkend vol verdriet.
    Vooruitblikkend vol onzekerheid.
    Vooruitblikkend, over het misschien
    Vooruitblikkend, vol wondere wensen
    Vooruitblikkend, we zullen zien...

2012 zit erop en we beginnen vol goede moed en met veel hoop aan 2013..

5. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Hoi Linda, wat mooi! Weet iedereen in jullie omgeving al dat jullie hiermee bezig zijn? Bij ons wel.
    Wij hadden dus eerst ook dat soort cijfers. Wellicht kan hams bij jullie ook wel wat verschil maken. Hoewel we er natuurlijk vanuit gaan dat dat niet nodig is :)
    Mijn testdatum is met kerst :) maar dat betekent ook buikpijn met kerst als het niet lukt, want ik heb daar altijd erge last van.

6. linda109

linda109 Actief lid

14 aug 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hier is iedereen wel op de hoogte en mochten ze dat nog niet zijn dan zullen ze het nu toch wel snappen denk ik zo.. Hier zal het ook erop of eronder worden met kerst maar we gaan voor nu gewoon uit van een mooie kerst.. :)

7. linda109

linda109 Actief lid

14 aug 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    lll Hoe gaat het vandaag met je meid?? Hopelijk niet te teleurgesteld en weer met goed moed verder? Dikke knuffel!!

8. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie
    @linda109- Mooi gedichtjé' en het komt duidelijk over naar degene die er van op de hoogte zijn'

@doortje81- Succ6 Meid! ik duim voor jou!

@LLL- hoe gaat het nu met jou ? Knuffels!

* Ik Voel weer eens die ongi pijnen:)
    dus zou dit weekend ongesteld moeten worden
    :)

9. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hi dames,

helaas ben ik woensdag ongesteld geworden :(. Poe dat is dan weer zo'n ontzettende domper :(! Vandaag begin ik voor de eerste keer met spuiten. We hebben besloten om misschien deze ronde te doen en dan misschien even een pauze.. Anders beginnen we 2013 meteen weer 'stress' want ik merk gewoon dat het echt iets met me doet.. Deze ronde hoeven wij geen iui omdat mijn vriend zijn zaad voor de 2e x weer goed was zo maakte we ook meer kans. Dus kunnen we het altijd nog spontaan proberen.

Linda wat een mooi gedichtje heb je geschreven wederom zou ik het geschreven kunnen hebben ;)!

Doortje raar he dat het sperma ineens hartstikke goed is!! Wat had de gyn er verder over gezegd??

Sarah spannend weer he!? Bedankt voor je knuffel :)! Hoe was het nog gegaan met je baas?

Lieve Lieve dames, misschien ben ik weer minder op zp maar ik heb me geabbonneerd op dit topic dus ik volg jullie allemaal :):)!

Liefs!!!

10. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Owjee ik zag dat ik al had verteld dat ik ongesteld was geworden hihi sorry..

11. linda109

linda109 Actief lid

14 aug 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve dames ik heb het gedichtje niet zelf geschreven hoor.. Kwam het hier in een ander topic tegen en kwam bij mij zo hard binnen en verwoorde precies hoe ik me over dit jaar voel dat ik het wel moest gebruiken.. lll je voelt zelf het best of je wel of niet doorkan.. Ik weet ondertussen wel dat als het niet goed voelt je het ook eigenlijk niet moet doen.. En wel heel fijn dat jullie weer zelf mogen proberen.. Misschien toch nog een bedbaby dan en in ronde 3 moet goedkomen..

12. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik vind het wel fijn dat we gewoon weer lekker van bil mogen haha ;)! Eindelijk iets waar we goed in zijn :)! Gerum die arme mannen eigenlijk ook! Ik ben blij dat hij beide keren goed heeft kun presteren onder druk.
    Ben wel benieuwd moeten dadelijk ook een samenlevingstest doen (iemand mee bekend?) Ik hoop dat jij het jaar goed kan afsluiten en ik het jaar goed mag beginnen ;)!!

13. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie
    mijn baas heeft haar verontschuldigt en maar goed zo!:)
    mijn vorige baas wist van mijn behandelingen enzo..
    zij niet dus zij vond dat ik gewoon Mijn werk moest doen
    en dat de rest haar geen zak uitmaakté
    nou was de grote baas erbij & die was er namelijk ook van op de hoogté , heeft ze haar excuses moeten aanbieden' De Trut ';):p

voor de rest nog steeds ongi pijntjes'
    maandag men verjaardag/testdatum
    we zullen wel zien zekers?:D

14. linda109

linda109 Actief lid

14 aug 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    lll wij hebben ook samenlevingstest gehad en dat stelt eigenlijk niet zo heel veel voor.. Ze halen bij jouw wat baarmoederslijm weg en dat mengen ze met het zaad van je vriend en dan kunnen ze onder de microscoop zien of ze daarin bewegen.. Wij mochten het ook zelf bekijken was wel cool..

Sarah spannend meid ik ga heel hard duimen dat je een heel bijzonder verjaardagskadootje mag krijgen..

15. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Linda nou ben benieuwd dan! Vrijdag mag ik weer =]. Hoe is het met jou verder?

Sarah fijn dat je bazin dr excuses heeft aangeboden dan zal de sfeer wel beter zijn! Spannend overmorgen mag je!!!

16. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie
    jup spannend:D

En geen last van ongi-pijntjes heel
    normaal heb ik daar een week last van:(
    verwachten ze normaal gisteren of vandaag
    maar mss dat ik nu een langere cyclus krijg dat weet je niet hé
    & ik denk niet dat ik morgen ga testen'
    ga het gewoon lekker afwachten
    :p

oja vrijdag op zaterdagmorgend heel hard last van migrainé
    en zaterdag de hele dag door misselijk' al zal dat wel komen door de migrainé , want vandaag geen last meer;)

17. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Ow Sarah, wat spannend!
    LLL wij hebben geen samenlevingstest gehad, mijn gyn gelooft daar niet in, maar ik ben wel benieuwd hoe het bij ons zou zijn, dus wel fijn dat het wordt gedaan lijkt me...
    Ik heb echt nog steeds pijn na mijn eisprong, maarja dat heb ik wel vaker dus...
    Ik had direct na de IUI een heel goed gevoel omdat de cijfers zo goed waren, maar nu heb ik het gevoel dat het niet is gelukt.

18. linda109

linda109 Actief lid

14 aug 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier alles nog steeds rustig.. De steekjes zijn na donderdag opgehouden dus wie weet.. Nu wel wat slijmverlies en weet niet of dat goed is of slecht maar we zullen zien.. Ik hoop echt op een prachtige kerst..

19. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie
    Hier nog steeds geen ongi te bespeuren
    eigenlijk gewoon helemaal niets!
    geen teken dat het eraan komt
    maar helaas negatief getest
    dus ik weet echt niet wat ik ervan moet denken';)

20. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie
    Mooie verjaardag vandaag;) Heb mijn menstruatie toch gekregen!

alléé op naar ronde 3!

Hoe Gaat het met de damens?

xxjés

Deel Deze Pagina