Spannend lieverd!! Mijn duimen heb je in elk geval.. Iui zal denk ik pas na het weekend zijn hoor... Of het moet ineens echt een groeispurt hebben genomen maar ik verwacht maandag pas Ik houd jullie op de hoogte in elk geval.. Zou idd mooi zijn als we binnen nu en een maand gewoon allevier zwanger zouden zijn..
Spannend LLL & linda!! Hopelijk hebben onze milioenste keren duimen vruchten afgeworpen!! @ doortje: Hoe gaat het met Jou? Xxjés sarah
Hey meiden, nog even een update van gisteren.. Eitje was nu 20mm en bms was 9 dus prima.. Vanmorgen weer pregnyl gezet en morgenmiddag iui 4!! Vind het weer zo spannend en het voelt zo goed deze keer dus ik hoop dat het nu mag lukken maar we zullen het zien.. Over 2 weken weten we het.. LLL hoe is het nu bij jou? Doortje waar zit jij nu in je cyclus en hoe gaat het met je? Sarah gaan jullie komende ronde wel weer proberen of sla je nogmaals over?
Jeeej!!! Gelukkig mag je morgen weer hihi. En wat fijn dat je zo'n goed gevoel hebt over deze ronde ik hoop dat het terrecht is!! Laat je me morgen wat weten ?
Grrrr, net een heel lang verhaal getypt, wil ik het opsturen loopt hij vast en is alles weg... Nu dan even de kortere versie Ik ben vandaag weer voor FM geweest, eerst had ik netjes 2 eitjes (hebben opgehoogd) is er gewoon 1tje bijgekomen in een dag! Van <10 naar 15 mm en nu heb ik dus 3 eitjes in de running. Bij 3 gaat het feest niet door. Dat zou ik echt zwaar frustrerend en heel oneerlijk vinden. Hoe groot is de kans op een 3ling, nihil lijkt mij! Morgen moet ik weer, ben nu al zenuwachtig en nu al alle scenarios aan het bedenken. (Ik ga namelijk bij 3 niet gewoon zeggen, ok, tot volgende maand...) Maar goed, met een beetje geluk is er 1 nog onder de 18 en 1 of 2 op of erboven en dan mag het wel. (Duimen please!) Ze waren nu: 17, 16 en 15. Linda, spannend! LLL ook voor jou helemaal spannend! Duim voor jullie!
Doortje ga heel hard duimen voor je dat er morgen nog 1 onder de 18 zit zodat het in elk geval allemaal door kan gaan.. Zou wel echt balen zijn als het nu afgeblazen wordt na alles wat je hebt gedaan..
Hey Doortje! Mijn duimen heb je ook! Pff het is ook altijd wat he! Laat je het weten? Linda veel succes vandaag ik denk aan je !
Hey dames, heb trouwens besloten om morgenvroeg een test te doen. Als is het maar voor de teleurstelling als ik ongesteld wordt. Ik mag eigenlijk donderdag testen en vandaag is het twee weken geleden dat ik de pregnyl heb gezet dus die zou er wel uit zien niet dan? Ben nu al zenuwachtig voor morgen haha. Of vinden jullie dat niet slim?
Ik test altijd op voorhand om idd voorbereid te zijn op wat komen gaat.. Ik hoop en duim voor jou dat er 2 mooie streepjes verschijnen en die pregnyl zou nu wel weg moeten zijn hoor.. Je hebt ook 5000 gezet toch? Dan kun je het uitrekenen, dat verminderd met de helft elke dag na de spuit.. Succes lieverd en ik hoop morgenvroeg supernieuws te lezen.. Hier weer superveel ovulatiepijn, had ik ook bij iui 1. Ik hoop dat het iets moois op mag leveren..
Ja inderdaad vorige ronde ben ik er zo van geschrokken dat ik ongesteld werd! Nu kan ik me de 'voorbereiden' pff spannend haha. Had net witte afscheiding bij het plassen weet niet als dat iets goeds betekent.. spannend spannend spannend hihi
Hier is het weer achter de rug.. Iui 4 is een feit en nu kunnen we niets anders doen dan wachten.. Zo frustrerend maarja het hoort erbij.. Ik duim voor je test lll!!
Nou, slecht nieuws voor mij 3 follikels, 18 mm, 19 mm en 20 mm), ze groeien giga snel dus! De artsen zijn nu bang voor overstimulatie. Ik mag geen iui, niet klussen en moet provera gebruiken (dit gaat zo tegen al mijn gevoel in!) Ik denk dat ik wel gewoon ga klussen hoor, wat is de kans?! Ik heb een topic hierover geopend, want hoop op advies van meiden die hier ervaring mee hebben! LLL spannend! Linda, pijn is goed haha (In dit geval dan) Duimen!
Zo niet wat ik wilde lezen van je maar het is niet anders.. Ik zou denk ik zelf ook gewoon klussen onder het mom wat is de kans... Zou het zelf ook zonde vinden om het zomaar weg te gooien.. Succes lieverd!!
Gadverdamme wat een slecht nieuws vandaag zeg.. Dikke knuffel lieverd, ik had het je zo ontzettend gegund!! Neem je tijd, geef het een plekje en dan weer met goede moed verder.. 2013 wordt ons jaar!
Hey hey, we hebben gisteren besloten dat we gewoon verder gaan dus vanaf morgen weer spuiten. We geven niet zomaar op. Het is alleen telkens zo'n teleurstelling en dan denk ik echt WAAROM kan ik het niet vasthouden!? En als dan kijk wat eruit komt dan krijg ik gewoon tranen in mijn ogen . Maar onze tijd komt wel dat weet ik ook wel.. En 2013 duurt nog lang he ! Doortje, hebben jullie al kunnen beslissen wat jullie doen?
Stoppen is gewoon geen optie meer he.. Je bent nu eenmaal op die trein gesprongen en je kunt er niet zomaar meer uit.. Je kunt wel ooit de stoptrein nemen ipv de intercity maar doordenderen doet de trein uiteindelijk wel.. Hier ook elke maand wel een moment dat ik denk en nu is het klaar.. Maar als ik dan denk dat met stoppen het nog langer gaat duren voor wij aan de beurt gaan zijn dan breek ik helemaal.. Sterkte lieverd en ik hoop dat het nu heel snel raak mag zijn bij jullie!!
LLL, balen!!! Ik heb met tranen de Provera geslikt, shit! Maarja ik kreeg echt best veel pijn in mijn eierstokken en had het gevoel dat ze veel te actief bleven. Ik zag op de echo naast de 3 follikels, ook nog 1 van 15 en nog een kralensnoertje. Ik had het gevoel dat ze allemaal aan het groeien waren, dan maar die troep slikken! We gaan nu ook niet zelf proberen, omdat ik dus het gevoel heb dat er misschien wel meer groeiden. Maar misschien ga ik iets later in de cyclus wel gewoon seksen, gewoon voor het idee dat we toch nog een beetje deze maand hebben benut Morgen een afspraak bij de gyn, eigenlijk over de voortgang voor na de 3e keer, maarja we zijn dus een beetje blijven steken...
jeetjé word heftig hier hé kwens het jullie zo hard en uiteindelijk weet je niet wat te vertellen als het niet lukt' Soort van begrip,stilte,teleurstelling Ondertussen vandaag te horen gekregen dat manlief zijn zus 4maanden zwanger is' Jeetjé heb er echt wel genoeg van! vorige week zondag kraambezoek geweest bij mijn nichtjé ook weer zo een donderslag' echt met een rot gevoel terug naar huis, want je ziet al die happy' gezinnetjes en dan besef je zal ik er ooit wel zo voor staan? de volgende ronde doen we gewoon terug mee' volgens de arts nog 2rondes en dan bespreking iui komt wel dichtbij' & ik zit momenteel thuis wegens depressie ben al op gesprek moeten gaan bij de therapeut heb zowat van mijn baby tot nu alles verteld en hij reageerde van: Hoe kan je jezelf nog recht houden? Wel dat weet ik zelf niet meer
Jeetje Sarah, wat naar voor je dat je depressief bent en thuis zit! Maar wat goed dat je alle eruit hebt gegooid! Hoe voelt dat? Ik hoop dat je je snel beter voelt. Denk aan jezelf, jij bent nr 1 en komt voor alles! Sterkte meis! X