hey doortjé, kben eigenlijk vaker depressief enkel zet ik dan gewoon door maar nu is het eigenlijk wel tot een punt dat ik zelf iets heb van het lukt mezelf niet meer om beter te worden, er is zoveel gebeurd van mijn verleden tot nu en vooral de laatste discuccie tussen mij & mijn broer heeft me vooral depressief gemaakt hij zei me in het gezicht: waarom gaat gij op kraambezoek? ik weet waarom.... Waarom ik antwoord: oja? toen zei ie, Omdat ge er geen kunt krijgen !! Dan loopt ge iedereen maar af voor hun geluk te zien soms haat ik echt alles rondom me, maar daar ga ik nu aan werken mag pas in maart bij de pschiater in het ziekenhuis maar tussentijds ga ik elke week naar de therapeut
Hey dames, hoe is het ermee? Linda lukt het wachten nog vandaag alweer een week geleden he? Doortje hoe is het met jou en nu dat je de provera hebt geslikt? Hoe is het bij de gyn geweest? Sarah wat rot om te lezen van je depressie! Hoe voel je je nu? Goed dat je inderdaad alles eruit hebt gegooid! Zoiets kun je ook echt niet in je eentje of met z'n tweeen oplossen! Ben maar blij dat je nu eindelijk proffesionele hulp hebt! Als je dadelijk lekker in je vel zit, gaat het misschien ook allemaal sneller en beter (het zwanger raken) en hoef je misschien wel geen iui? Hier gaat alles weer z'n gangetje. Ben weer begonnen met de spuiten (die ik telkens vergeet om rond hetzelfde tijdstip te zetten -.-) en ik moet nog de afspraak maken voor donderdag weer de eerste fm ben benieuwd hoor hihi!
Hey meiden hier gaat het nog steeds goed.. Ben nog opvallend rustig en heb echt het gevoel van we zien wel.. Normaal altijd meteen last van mijn borsten na eisprong nu helemaal niets.. Ik hoop dat het me deze week lukt om zo relaxed te blijven al ga ik wel vanaf woensdag beginnen met testen.. Ben liever voorbereid op het ergste.. Doortje hoe gaat het nu met je na de provera (wat houd dat eigenlijk precies in?) Sarah als ik jou was zou ik toch echt eerst proberen om alles voor jezelf weer op een rijtje te krijgen voor je zwanger wordt.. Ik zou het persoonlijk niet fijn vinden om een kindje te verwekken terwijl je zelf op z`on donkere plek bent.. Sterkte en ik hoop dat je je heel snel beter mag voelen..
Hey Linda! Ah kijk eens aan spannend hoor. Ik hoop dat dat dan een goed teken is dat je borsten niet pijn doen! ja mij beviel het ook wel het te vroeg testen zo ben je inderdaad voorbereid. Kan je al een beetje vanaf daar verder he!
Ik stort meestal nog wel gewoon in hoor als ik bloed zie maar dat is denk ik ook heel normaal.. Ik hoop gewoon echt dat ik voorlopig geen bloed meer hoef te zien komen, het heeft nu wel lang genoeg geduurd..
Hey ladies, Linda, ik hoop het voor je meis! Het gaat best goed met de provera. Ik heb wel buikpijn en mijn boobs doen echt pijn! Ik moet nog 4 dagen slikken en hopelijk wordt ik dan snel ongesteld. Het is eigenlijk een soort van 'pil' geloof ik, je krijgt als je stopt met slikken een onttrekkingsbloeding. Lekker tegennatuurlijk dus (zo voelt het), maar het hielp wel tegen de pijn in mijn eierstokken en ik werd vrij snel ook wat stabieler (emotioneel). Dus nouja...
Linda daar heb je gelijk in je stort evengoed in. Ik ga dan meteen kei hard brullen haha gelukkig was mijn vriend de laatste keer thuis. Ik hoop het ook zeg! Ik zat laatst te denken wij zijn ook alweer bijna een jaar bezig pff.. Hey Doortje, ik hoop voor je dat je ook snel ongesteld wordt en dat je gauw weer verder mag! Pff het is bij jullie ook altijd iets he? Arme jullie. Fijn dat je je ook weer wat beter voelt. x
In maart ben ik alweer 2 jaar gestopt met de pil en zijn we al 1,5 jaar bezig met zwanger worden.. Ik hoop echt dat het niet zover hoeft te komen en dat het nu raak is.. nog 6 dagen afwachten en dan zullen we het zeker weten.. Toch wel weer heel spannend maar voel me nog steeds rustig!!
Zo dat is ook alweer een tijdje he! Ik hoop ook echt dat het raak is meis ik hoop het elke maand voor iedereen van hier weer! Nog een klein weekje dus. Spannend hoor. Fijn dat je rustig kunt blijven ! Lukt mij gelukkig de laatste keren ook wel. Maar dan toch die drie dagen dan begin ik hem te knijpen! Nou schat: KOM MET GOED NIEUWS !!
Hier nog steeds de rust zelve.. Echt zo bizar!! Voel ook nog steeds niets alleen af en toe wat steekjes of eigenlijk meer druk in mijn liezen.. Vanmorgen wel negatief getest maar zit pas 10 dagen na iui dus zowiezo te vroeg maar pregnyl-vrij dus als er nu streepjes tevoorschijn gaan komen dan weet ik zeker dat ze van mezelf zijn.. Ik houd jullie op de hoogte en ik hoop in het weekend goed nieuws te mogen brengen hier..
Woensdag en donderdag getest en beide negatief.. Zou ook nog wel erg vroeg zijn om al positief te testen.. Morgen doen we weer een test en als er dan nog steeds niets is dan ga ik alweer van het ergste uit maar ik hoop dat ik morgen in de loop van de dag mooier nieuws mag melden hier.. Hoe gaat het verder met iedereen?
Ik hoop het ook voor je Linda!! Laat je niet uit het veld slaan he ! Hier alles goed zondag heb ik weer een fm hoop dat het eitje er klaar voor is !
Ik ben klaar met die rot medicijnen, nu ben ik aan het wachten wanneer ik ongesteld word... ik hoop snel! (Maar nu nog weinig buikpijn)
Hier vanmorgen nog steeds een omo-witte test Begin me alweer voor te bereiden op het ergste ook al weet ik dat het echt nog wel steeds mogelijk is hoor.. Maandag NOD en dan zullen we het wel zien.. Doortje hopelijk nu snel je ms zodat je weer verder kunt en hopelijk dan komende ronde met een beter resultaat!! lll Hoe was je fm vandaag??
hoi meiden, heb eventjes niet meer gevolgd! Hopelijk gaat ie bij allen oké! Hier minder goed nieuws is mijn jaartje niet hé Ben vorige week ontslagen op het werk eigenlijk vind ik dit zelfs niet zo erg maar eerder een opluchting' het is enkel het zoeken naar ander werk,omgeving,mensen dat me frustreerd Volgende week dinsdag gesprekje met de therapeut zal me hopelijk wel weer deugd doen! Oja 1ste dag clomid vandaag' dus ga weer de strijd in!
Hey Linda, er is nog hoop! Ik duim voor je! Ik heb morgen morgen de meting dus ben benieuwd ik laat wat weten . Doortje, ik hoop dat je snel ongesteld wordt hoor. Pff jullie hebben het ook niet echt mee hè ? Dat is shit nieuws Sarah. Ik hoop dat je gesprek je doet goed. Denk wel aan jezelf hè!
komt wel oké we gaan niet stresse niet goed voor de behandeling & ergens is het best oké om eventjes niet meer gaan te werken voel me in eens terug echt een pakje beter dan alltijd maar te stresse door het werk LLL- jij nam geen clomid dacht ik hé? maar weet jij mss eventueel hoeveel dagen je voor een fm kan gaan na het nemen van de clomid? ik heb na het vorige consultatie's gekeken dus zal ik daar maar vanuit gaan dan
Hier is het weer over.. Zojuist het eerste bloed ontdekt en ik heb gewoon geen tranen meer over om nog te huilen.. Ik ben er zo ontzettend klaar mee dat ik gewoon niet weet wat ik nu wil.. Gewoon maar doorgaan of echt even rust nemen..