IUI oktober?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door LiveLoveLaugh, 12 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Linda! Wat klote om alweer lezen :(! Ik snap je gevoel zo goed! Ik wilde toen ook echt ophouden de sputien vond ik niet erg, het op en neer rijden ook niet alleen de grote teleurstelling. Toch hebben we besloten om nooit op te geven! En daarbij heb ik anders een cyclus van 35 of ik sla er regelmatig 1 over dan zit ik op 70. Ben wel blij dat alles nu in de gaten wordt gehouden. Tenslotte willen we zo graag een kindje!
    Maar wij zijn wij he ;). Als je diep van binnen rust wilt nemen dan moet je dan doen! Pff ik vind het zo klote voor jullie :(!

2. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hey Sarah, ik heb de eerste twee rondes clomid geslikt 50 en 100mg, volgens mij plan je de eerste fm op dag 10 van je cyclus. Anders bel je even naar je gyn? Is dit de eerste ronde met clomid en iui? Spannend hoor!

3. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie
    Neen Hoor zit nog steeds met pregnyl & clomid
    dus afwachten:D

4. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie

Dikke Knuffel xxxXxxx
    wat er voor je linda:(
    jij komt er wel uit wat het beste voor jou is, het vraagt enkel tijd.

5. linda109

linda109 Actief lid

14 aug 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag lieverds.. Toch besloten om gewoon door te gaan, voel me vandaag alweer beter gelukkig en heb de moed weer terug gevonden.. Niets doen voelt ook niet goed dus dan maar weer door en hopen dat 5 ons geluksgetal is :)

6. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Hey lieve meiden

Wat een rot nieuws Sarah, maar ook fijn...rust ;) Hopelijk heb je snel een nieuwe, energiegevende ipv slurpende baan.
    Linda, sh*t! Inderdaad knoppen maar weer om! Deze keer gaan we weer een beetje gelijk lopen denk ik, want ik heb ook een beetje bloed (jippie in mijn geval!)
    LLL, spannend! Nu duimen we denk ik allemaal voor jou ;)

7. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie

tuurlijk nu kan ik helemaal weer zelf beslissen welke job ik wil doen
    ben trouwens al van de eerste dag dat ik ontslagen ben aan het soliciteren dus ik blijf niet stil zitten:p
    enkel Jammer dat ik geen studie-richting heb of een diploma
    ben eigenlijk gewoon vanaf mijn 16de via school gaan werken
    en nooit meer terug gekeerd naar school' dus dan is het wel moeilijk om ander werk te vinden, maar komt wel oké!:D

8. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Goed zo Linda :) dat je toch weer doorgaat. Het is ook zo moeilijk om er mee te stoppen. Ik zeg het wel elke maand maar ik doe het toch niet althans nu niet. Hopen inderdaad dat 5 jullie geluksgetal is en de onze vier ;)!

Fijn Doortje dat er wat bloed gespot is :) is het ondertussen al wat doorgezet?

Sarah, ja dat is lastig als je geen diploma hebt! Daar vragen ze alleen maar he.

Vanmiddag mag ik weer voor de hopelijk laatste fm :)! Hoop echt dat we aan de gang mogen haha. Week na mijn ei dan moet ik bloedprikken om te kijken of het eitje wel gesprongen heeft?

9. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Ik mag weer starten! Ik ben inderdaad best heftig ongesteld geworden, maar minder pijn dan anders door de Provera...
    Ik had een goede uitgangsecho (ik was bang voor cystes), dus ik ga vanavond weer menopur spuiten! Succes LLL

10. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oh Doortje fijn om te horen! Hup weer gaan met die banaan ;)! Nu maar hopen dat eindelijk alles goed gaat ;) Gaan jullie weer gebruik maken van Hams?

11. linda109

linda109 Actief lid

14 aug 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel succes lieve meiden... Ik hoop voor ons allemaal dat we aan onze laatste ronde begonnen zijn.. Welk getal het nu ook is, ik hoop dat het voor ons allen een geluksnummer mag zijn!!

12. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Daar heb je helemaal gelijk we zeggen het gewoon weer; dit wordt onze maand ;). Ik mag morgen de pregnyl zetten dus dan mag ik weer naar het wachtbankje!

13. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie
    Hoi meiden!

ben benieuwd hoe het met jullie gaat:p
    Jup hopelijk word dit voor ons allen het laatste!;)

Sinds ik niet meer ga werken Voel ik mezelf er beter bij
    Ben er niet constant meer mee bezig en dat lucht ergens wel op
    want als je steeds frustratie's hebt dan haal je de maanden echt gewoon niet (vind ik);)

ik Duim Voor jullie meiden!

xxjés sarah

14. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Ik ben vandaag geweest voor FM, dag 9 al een follikel van 16 mm! Dat gaat dus lekker ;)
    Linda we gaan inderdaad weer Ham's gebruiken hoor! (;)) Op naa de laatste keer!!!

15. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie
    gisteren op Fm-meting geweest
    de linkereistok Doet weer niet mee zoals Gewoonlijk
    Luie Stok!:D
    de rechter heeft er weer maar zijn allemaal nog kleintjes
    dus donderdag mag ik weer langs voor een fm meting

khad maandag de vrouwlijke gyno
    zij heeft dan de afspraak bij mijn gyno gezet (beukenhout)
    omdat ze zei dat we het moesten hebben over hoe het verder moet
    Ben benieuwd...;)

16. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Doortje je gaat als een speer haha! Ben benieuwd!

Sarah ik denk dat jullie dan bijna tegen een iui aan zitten? Spannend hoor. Ben je nog lekker aan het genieten van het niet werken?

Hier alles rustig. Weer netjes aan het wachten. Heb nu voor de 2e x vlak na de eisprong echt ontzettende last vast mijn borsten. Ik heb ook het gevoel dat ik nu wat bijwerkingen heb van de pregnyl (zwangerschapsgevoel) ook zit er een griepje aan te komen volgens mij. Vrijdag mag ik bloedprikken om te kijken of het eitje gesprongen is dus dat vind ik wel spannend.

17. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie
    @LLL

Geen idee volgens de vrouwlijke Gyno is de volgende stap IuI,zij vertelde me dat ik het moest bespreken met 'beukenhout'
    al heb ik een beetje bang dat hij mss gaat vinden dat ik toch maar deze nog 6maanden moet doen' eigenlijk sinds ik niet meer werk heb ik er zin in om de iui in te gaan, geen paniek meer voor alltijd vrij te vragen Of te klussen! :D
    We zijn deze week elke dag aan het klussen:p

de laatste dagen heb ik vooral het gevoel dat ik eigenlijk meer rust heb sinds ik niet meer werk & langs de andere kant mis ik het sociaal contact dan al weer maar dat varieert van dag tot dag'
    verlopig mag ik ook geen ander werk zoeken van de therapeut zonder enige begeleiding' dus afwachten hoe of wat
    in ieder geval ga ik toch nooit meer schoonmaken
    werd er letterlijk depri van;)

Oh en sinds een paar dagen zit ik weer lekker volluit te dromen over een kindje:p ik zag hier een forum ergens over een reality soap van barbie (samantha van oh oh cherso) & hoe ze haar baby op de wereld zetten' dan weet ik het gewoon zeker
    dat het ons hier allemaal ook kan lukken haha:D

ooohh & wat ben ik benieuwd naar je uitslag vrijdag!

DIKKE DUIM!!!:D

18. linda109

linda109 Actief lid

14 aug 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw doortje jij gaat als een speer deze ronde.. Weet je al wanneer de iui zou zijn ofniet?

Hier vandaag weer voor de eerste fm geweest en er waren 2 eileiders vol follikels te zien waarvan rechts 2!! dominante van 13mm zaten.. Ik hoop dat ze mooi samen doorgroeien, samen worden bevrucht en over 8,5 maand als tweeling geboren mogen worden.. Ik houd jullie op de hoogte..

19. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Ik heb morgen iui!

20. linda109

linda109 Actief lid

14 aug 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend meid!! Ik ga weer heel hard voor je duimen!!

Deel Deze Pagina