IUI oktober?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door LiveLoveLaugh, 12 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Doortje!! Zal aan je denken.

Linda het lot bij jullie ligt gewoon bij een tweeling hihi zal toch een feest zijn!!

Morgen mag ik eindelijk bloedprikken haha ben er gewoon blij om haha niet om het prikken maar dan blijft het allemaal beetje aan de gang.

2. linda109

linda109 Actief lid

14 aug 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend meid!! En hoelang mag je dan nog op de wachtbank blijven zitten?? Ik ga heel hard voor je duimen in elk geval..

Hier vanmiddag weer fm, ben benieuwd of er nog steeds 2 zitten die gelijk op gaan..

3. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie
    hoi meiden hier ben ik weer:p

Gohh Gisteren een gesprek gehad met de arts,
    Geen IUI omdat hij er zeker van is dat we op een normale manier zwanger kunnen worden;) Nu moet ik nog 2maanden de clomid/pregnyl uitdoen'

heb gevraagd of hij de papieren wou afdrukken dan kon ik het hier beter uitleggen:D

bespreking 31-1-2013

* verder met clomid/pregnyl en getimde sex tot 6x ovuluatie
    * vervolgens controle tubaire doorgankelijkheid met een ambulante RX husterosalpingografie en aanvraag terugbetaling direct ovarieel stimulatie met gonadotrofine (dagelijkse subcuntane zelfinjecties,strikte monitoring vereist wegens toename meerlingkans

Dat was het zo haha:D

Oja mijn vriend zijn uitslag stond er ook op al ken ik er geen snars van haha:D

Spermastaal

*Volume 1ml
    *ph 7.9
    *concentratie 75milj/ml
    *ronde cellen 0.1
    *supravitaalkleuring 58%
    *motiel a+b 36+32%
    *idiale vormen 16%
    *martest negatief

4. linda109

linda109 Actief lid

14 aug 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieverds het is hier bij 1 mega-ei gebleven wel een keer rechts is de eerste keer!! Heb vanmiddag meteen pregnyl moeten zetten en morgenmiddag iui 5!!

Sarah ik hoop dat de arts gelijk heeft dat het zo moet lukken en dat lijkt me ook wel fijner hoor als met iui.. De uitslagen van je vriend zien er goed uit hoor.. In elk geval meer dan genoeg, ter vergelijking mijn man heeft er na opwerking maar gemiddeld 1,5 miljoen over dus...

5. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    hey Linda, spannend nu lopen we redelijk gelijk op. Sarah je hebt nu duidelijkheid goed gedaan! Linda is het een idee dat jullie ook om Hams f10 vragen? deze keer hadden we 16 miljoen zaadjes. niet zo'n monsterscore als de vorige keer... ik heb gisteren erge ovu pijn gehad, dus maakte me wel zorgen, nu vandaag eigenlijk vanaf 10 uur ook pijn, stekend en zeurend. ik heb geen idee of ik nu mijn eisprong dan al gehad heb, ik hoop het maar. dit blijft maar een stress factor en onzekerheid. succes Linda! LLL succes met de bloedafname, waar is het voor?

6. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie
    ik Duim Voor jou!!! MEga Ei :D

ja de andere arts dacht iui,maar mijne dus niet
    omdat hij er wel van overtuigd is dat het hier op de natuurlijke manier zou moeten lukken'

Dus we zullen maar niet klagen en afwachten:p

7. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ei ei en we zijn zo blij Linda hihi. De bloedafname was om te kijken of mij ei daadwerkelijk is gesprongen maandag de uitslag dus dat vind ik wel spannend misschien is het maandag wel al meteen einde oefening (hopen we natuurlijk van niet). En anders mag ik s

8. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Sowieso ;) komende week testen ik ben echt benieuwd hihi mijn schoonouders vonden me anders uit zien maja ik wil geen valse hoop..
    Sarah naar mijn beetje 'kennis' zien de uitslagen er ook gewoon goed uit. Fijn dat de gyn zegt dat er zeker een kans is dat het op deze manier kan lukken!

9. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie

ik Hunker naar het moment dat ik een positieve test in me handen ga hebben ojéé Kben waarschijnlijk zo een type dat gek word haha:D Eigenlijk probeer ik gewoon wat meer lol te hebben
    het komt wel!! Ook voor jullie meiden!

Binnekort kunnen we een topic openen Over hoe we de zwangerschap doorstaan daar ben ik absoluut zeker van:p

& Hopelijk LLL voor jou een super Positieve test hé !;)

10. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames!

pff ik denk dat ik morgen alvast een testje doe. Als het goed is is de pregnyl er morgenvroeg uit want dan is het precies 2 weken geleden. Wil alvast weer voorbereid zijn ;)!
    Sjipss heb stiekem een beetje een goed gevoel.. probeer zo 'chill' mogelijk te doen voordat dadelijk weer die dikke teleurstelling komt :).

hoe is het met jullie dames? Gaan we komende maanden over iets anders praten!?!? Ik hoop het voor ons allemaal!

11. linda109

linda109 Actief lid

14 aug 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend lll.. Ik hoop heel hard dat we binnenkort hier over iets anders praten maar voor mezelf zit ik in zelfbeschermingsmodus en durf niet echt meer te hopen.. We zullen het volgende week wel zien.. 2 weken dan is de pregnyl er echt wel uit hoor lieverd!! Ik ga duimen voor 2 mooie streepjes morgenvroeg..

12. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Lieve lieve dames,

Ik durf op de een of andere manier nog niet te hopen ga komende dagen elke ochtend testen maar voor nu deze test had ik vanochtend;

13. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Voor foto even op mijn profiel kijken en dan in mijn album :).

14. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie
    Ik kan eventjes niet volgen
    heb je een positieve test?:$:D

15. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Haha ik denk het dat tweede album met de datum van vandaag!! Ik durf nog niet helemaal overtuigend blij te zijn !

16. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie

Ojéééé:D Ik krijg Kippenvel!!

Haha...

17. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Haha ik dus ook!! Ga heel het weekend testen hij moet blijven staan en niet lichter worden haha

18. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie
    Dikke Duim!!!

Je verdiend het wel!:p

19. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    ik kan de foto niet zien met mijn i phone, maar ik ga er van uit dat je twee streepjes hebt?! super! als het echt zo is ben ik zo blij voor je! fingers crossed!
    x

20. linda109

linda109 Actief lid

14 aug 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieverd hoever zit je nu na pregnyl? Dit ziet er heel goed uit hoor.. Ik ga heel hard duimen dat dit er blijft staan!!

Deel Deze Pagina