Jeetje meiden wat een hoop slecht nieuws weer hier.. Ik ga morgenvroeg testen en dan hopen op die befaamde 2de streep.. Ik weet het echt niet meer hoor, voel echt vanalles en ik weet echt niet meer of het nu goed zou zijn of juist fout maar weet wel dat ik die onzekerheid echt killing vind!!
Ik denk dat ik ook nog een ronde verder mag.. Vanmorgen omo-witte test en ik ben er gewoon klaar mee.. Nog 1 ronde iui en dan?????
pffff' ik snap je volledig dat je er klaar mee bent het is toch elke maand die teleurstelling ik ben weer sinds de test niet meer mezelf Laten we blijven bij de laatste ronde iui' hopelijk word dat voor jou een knaltest maand!
Meiden wat een rot nieuws zeg allemaal !! Ik had het toch zo gehoopt. Doortje ik hoop dat vakantie jullie goed doet en dat je gewoon door mag gaan met spuiten! Is dat de gyn die daar in mee beslist of is dat jullie beslissing? Linda, ik heb nog hoop voor je het kan zijn dat je later Hcg aan maakt. Ik maak me ook wel zorgen wat er hierna met jullie gaat gebeuren in mijn zkh deden ze 6 iui pogingen/behandelingen. Nu ga ik meer denken aan IVF of ICSI pff lieverd toch ! Houd ons op de hoogte!!! Sarah jij ook nog sterkte het is niet niks he. Houd de moed er in. Liefs van mij
ik weet niet wat ik ervan moet denken al denk ik dat ik Dat Ze ook gaan doorkomen tot nu toe weinig last eigenlijk van alles' enkel pijnlijke tepels maar die heb ik al van sinds de pregnyl' & al een paar dagen veel afscheiding Maar bij het plassen voel ik wel die druk in mijn rug die wel wijst naar menstruatie' verder geen andere klachten..
Goeiemorgend meiden! Vandaag de 17de En nog geen menstruatie te bespeuren Gek! want ik zit nooit boven de 17dé heel raar maar kvoel Niet zo vaak klachten heel af & toe Mss wil ie gwn niet doorzetten en komt ie morgen dus ben echt benieuwd
Linda echt zuur !! Waarom hè voor jullie allen!?!? Grr zo frusterend. Sarah houd ons op de hoogte heel spannend!
We zijn avond & nog steeds niets te bespeuren mss vannacht als het morgen nog niet is geariveerd ga ik woensdag gewoon eens testen nou zit ik gans frustrerend te wachten erop haha
Weet niet wat ik ervan moet denken vandaag een test gedaan met blue en er kwam een - tjé nou jah menstruatie is er nog steeds niet ook geen last enkel van borsten & tepels & heel af toe een vage menstruatie pijntjé gewoon afwachten zeker?
Bij kruidvat of etos heb je namelijk 2 testen voor 5,- die erg gevoelig zijn! Spannend hoor Sarah ! Ik ben vandaag alweer 6 weken hihi gaat toch nog best snel.. Hoe is met de rest van de dames? Liefs
normaal gebruik ik alltijd kruidvat Maar heb mezelf voorgenomen OM niet na de kruidvat te gaan hahaManlief wou dat ik perse de blue nam haha Nog zoals steeds niet ongesteld Ik kan er enkel maar hoop in hebben hé ik denk dat moest ik zwanger zijn er een reden is waarom ik niet zo snel positief mss zou kunnen testen? ik heb namelijk pas de 4de mijn pregnyl gehad' dus heeft ie mss langer nodig? heb zo eens gecheckt met mijn vorige datums' er verschilt niets met mijn menstruatie ook al krijg ik de pregnyl later of vroeger ze bleef gewoon staan op 17de'
Misschien maak je langzaam Hcg aan? Zou morgen dan nog een test doen om de twee dagen dan zou je toch wat moeten gaan zien ! Ik duim voor je !
mss dat ik best toch even mijn arts bel zij had namelijk toen ze de pregnyl had gezet gezegd dat ik dan meteen na het labo bloed moest laten prikken omdat ik niet imuum ben voor iets'