Hey Linda! Wat goed van je dat je dat toch van e zelf kan zeggen dat IVF of icsi nu te heftig zou zijn. Ik heb ooit eens een adres van een alternatief genezer gekregen zou ik dat moren na je toe sturen? Je weet maar nooit! Ik heb vandaag eerste echo gehad. De hartjeS klopte. Wij verwachten een tweeling. Linda kop op hè. Xx
Wauw lieverd een tweeling!! Geweldig.. Natuurlijk mag je dat doorsturen, baat het niet dan schaad het ook niet hè.. Geniet lekker van die 2 wondertjes in je buik..
Wow een tweeling LLL! Wat een super nieuws! Linda ik duim weer voor je, deze keer super hard. Ik heb zondag iui 4 gehad, op dag 11, belachelijk snel dus. Ik wil ergens wel snel door met IVF, maar ben ook bang dat mijn stress toestand het tegen gaat werken, dus ik ga het wel even bekijken. tzt. Sarah ik heb ook die kijkoperatie gehad, dus als je wat wilt weten let me know! Mij is het alles meegevallen. sterkte in ieder geval!
linda'tjé helaas ben ik niet zo bekend met iui dus zou ik geen goede raadt kunnen geven erover, maar komt allemaal wel lekker oké We Mogen toch niet opgeven Wij zijn allemaal vechtertjes met mij gaat het wel ben nu bezig aan de 4de dag clomid en vrijdag is het zover de operratie ben eigenlijk wel zenuwachtig
Hey Doortje! Dat is zo frustrerend omdat de gyno via telefoon het heeft vastgelegd heb ook geen informatie erover,wat me natuurlijk heel nerveus maakt! volgens hem zou het een dagopnamen zijn, maar natuurlijk ik neem alles voor de zekerheid heb ik toch maar een netje gemaakt' je weet maar nooit' ...Eigenlijk ben ik best wel bang Bang dat ze iets gaan weghalen,bang dat ik slecht nieuws krijg omdat ik al zoveel tegenslagen heb gekend' is er eigenlijk zelden iets positiefs hij sprak ook over een echo binnen in de baarmoeder is dat voor de operatie of erbij? ojaa ik zie er totaal tegen op om in me naakte gaan te liggen ofzo haha
Hey meiden vandaag eerste fm gehad en al een superei van 26x17 mm dus meteen pregnyl mogen zetten en dan morgenmiddag iui 6!! Zouden jullie voor onze laatste iui jullie duimen op superstand willen zetten..
Hey Linda, wat goed!!! Ik ga zeker duimen en HARD!!!! Dit wordt hem gewoon hoor. Kijk hem zijn ei ineens !! Ja Doortje & Sarah een tweeling sjongejonge. Het begon als grap toen werd het een stiekeme wens en daar lig je dan ineens en zie je twee vruchtjes. Vinden jullie het leuk als ik vanavond of morgen een foto er van post?
foto leuk! Linda ik duim! Sarah ik HA en endoscopie ( gaatjes in navel en onderbuik) en een hysteroscopie, dat is kijken in je baarmoeder. Je hoeft niet bloot maar krijgt wel een gek operatiehemd aan waarbij je billen bloot zijn haha. na afloop had ik een soort luierbroekje aan en daar zat echt smurfen blauw in, dat komt door vloeistof haha. Ik werd heel stoned wakker door de morfine en ik had geen pijn. Ik hoop dat ze niks vinden of iets wat makkelijk te behandelen is natuurlijk. Succes!
haha ik bedoel dat ik een laparoscopie heb gehad geen endo, die heb ik ook wel een keer gehad om te kijken voor endometriose, maar niet toen. Dus geen paniek haha.
meiden vandaag een goede iui achter de rug die qua timing een 10+ kreeg en met 3,5 miljoen zaadcellen ook prima te noemen is.. heb nu ook wel weer een goed gevoel bij de behandeling en ik hoop echt dat ik over 2 weken goed nieuws heb te melden...
Hey mop! Klinkt goed hoor! Mijn duimen draaien 2 weken non-stop!!! Ik zal trouwens de foto nog posten uno momento .
Ja dat is hier ook van toepassing die endoscopie & hysteroscopie Ojéééééé WHAT? Billen Bloot hahahaa & dan die luierbroekjéé haha Hylarisch Pff Gaan ze down there zitten? Ik vind het een verschikkelijk gedacht als ik slaap
LiveLoveLaugh wat leuk je bent zwanger. Gefeliciteerd schat het is je van harte gegund. Ben ook weer begonnen na een pauze. Ben lekker op vakantie geweest en weer helemaal opgeladen. Hoop dat alle dames snel verblijd worden met een gezonde zwangerschap.