IUI oktober?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door LiveLoveLaugh, 12 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    wow Linda! Super! Dat geeft de burger moed! Wat geweldig voor jullie! Ik ben met op vakantie geweest, vandaar dat ik afwezig was. Ik ben inmiddels bezig met iui 5. Ik denk echt dat het IVF gaat worden. Jet gezellig dat je er weer bent!

2. linda109

linda109 Actief lid

14 aug 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieverd het kan de 6de gewoon nog lukken hè.. Ik ben het bewijs.. Ik hoop echt dat je ook snel raak hebt hoor.. Knuffel!!

3. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Ik heb dinsdag weer IUI, eigenlijk nu een beetje twijfelachtig hoe groot mijn follikels waren vandaag, want er was een co-assistent die het nog niet zo goed kon, maar ergens tussen de 16 en 18 mm, ik hoop dus dat ze alle drie springen!
    Linda hoe voel je je? LLL, wat een super foto's, zo spannend wat voor kindjes je krijgt!!!

4. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames hoe is het met julle?

5. linda109

linda109 Actief lid

14 aug 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gaat alles goed hoor.. Ik voel me heel erg goed nog steeds ben alleen veel moe maar dat is eigenlijk alles.. Gister is mvm hier geweest en dat was echt een knaltest.. Dit weekend doen we nog een digitale voor het gevoel en dan volgende week donderdag de echo.. Ik denk dat ik het pas echt ga geloven als ik het hartje zie flikkeren.. Doortje ik ga heel hard voor je duimen dat het deze keer mag lukken lieverd.. Sarah hoe is het met jou meid?

6. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie
    Heey Wat leuk voor je linda! geniet er maar lekker van hoor

Hier gaat het wel,helaas ook deze poging weer negatief,
    wacht nu op menstruatie & goedkeuring van het ziekenfonds
    en dan starten we hopelijk met menopur
    ben best wel zenuwachtig
    en ik pieker best wel veel';)
    Omdat de arts zei dat we binnen de 6maanden zwanger moesten zijn met Menopur,maar ik geloof nu eenmaal niet in zo dingen
    ik heb zowat de moed weer opgegeven,ben het gewoon zo moe allemaal...ik word droevig enkel maar van te denken
    Zal ik ooit weten hoe het voelt om zwanger te zijn?

Achja,komt wel oké

7. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Hey ladies, hoe gaat het met jullie?
    Ik zit weer lekker in de stress! 5 dagen na mijn iui had ik ineens een beetje bruin verlies (echt een klein beetje hoor), ik denk dat het van de ovulatie is, omdat het echt bruin was (had vlak ervoor ook seks gehad, dus dat kan er ook mee te maken hebben.) Maar ik kan mijn naïeve gedachten maar niet uitzetten dat het misschien, heel misschien toch iets met een innesteling te maken zou kunnen hebben pffffffffffffffffffff... Willen jullie me even uit deze droom helpen, want anders val ik straks zo keihard naar beneden ;). Zelf probeer ik het ook steeds, maar ik blijf maar dat sprankje hoop houden, omdat ik nog niet eerder bruinverlies heb gehad (in ieder geval niet 5 dagen na ovulatie). Ik had wel veel last van mijn eierstokken na de IUI, echt tot een paar dagen, dus wellicht was er iets mis gegaan met de eisprong en is daardoor bloed vrijgekomen. Nouja, zo maak ik mezelf dus gek. Het is echt aftellen naar maandag/dinsdag. Normaal houd ik het wel redelijk rustig, maar nu lukt het niet zo goed. HELP! ;)

8. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    @ Linda, hen jij morgen de echo? Spannend! Ik duim voor je meis!!!
    @ Sarah, ben je al aan de menopur?
    @ LLL, krijg je al een buikje haha!

9. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dag lieve Doortje,

ik heb dat 1x gehad maar dan echt de avond na de iui. Die iui deed toen ook pijn. Ik hoop dat het positiefs mag zijn! Misschien is het je gevoel wel die gewoon zegt dat je zwanger bent omdat je toch de hoop hebt! Ik hoop het zo voor je!

Haha ik begin al een flinkerd te worden zeg! Vooral zo aan het einde van de week dan begint mijn buik weer wat te groeien heb ook al twee zwangerschapsbroeken aan geschaft ;)!

10. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie
    @LLL: Hihi wat leuk ! ik denk dat ik dat het mooiste aan een zwangerschap zou vinden de buik:p

@doortje Wat erg dat je stress hebt ervan
    echt niet gezond dat gevoel hé:(
    khoop dat het echt een goed teken voor je is!
    duimen blijven in ieder geval omhoog!

Voor de rest gaat het hier wel, af & toe een dipjé;)
    vandaag mijn eerste spuit menopur gekregen
    en dinsdag moet ik dan op controle.
    pfff khoop dat ik gewoon ooit een posi test heb
    dit is echt niets voor mij !!

11. linda109

linda109 Actief lid

14 aug 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve doortje weet je al iets meer?? Ik hoop zo dat het positief is..

Sarah hoe gaat het met de spuitjes zetten lieverd? Doe je het zelf of je vriend?

Ben echt heel benieuwd hoe het met jullie gaat..

12. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie
    Goeiemorgend linda'tje

Ik laat de spuitjes zetten door de verpleegsters
    gisteren mijn laatste spuit gehad & net mijn pregnyl
    ik zie het echt niet meer zitten:(
    ik heb het al tegen de arts gezegd
    sinds ik de spuitjes neem ben ik steeds ziek
    alsof ik vaak griep aanvallen krijg:(
    hij zegt dat normaal menopur geen probleem is
    maar sorry kvoel mij heel anders;)

Hoe is het met jou voor de rest?
    xxjés sarah.

13. linda109

linda109 Actief lid

14 aug 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieverd wat vervelend dat je er zoveel last van hebt.. hopen dan maar dat het nu raak is zodat je niet meer hoeft..

Hier gaat het wel goed.. de hele dag een wagenziek gevoel dus echt zwanger.. 15 april mogen we weer even spieken..

14. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie

hopelijk krijg je er niet teveel last van,is ook niet zo leuk
    wat leuk trouwens dat je weer mag spieken:p

15. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Hey Linda, lief dat je aan me denkt... Het is niet gelukt :( heel veel buikpijn gehad zelfs... Nu nog 1 keer en dan IVF in het VU denk ik. Fijn dat het zo goed gaat Linda.
    Sarah, vervelend dat je je steeds ziek voelt. Ik houd niet van de pregnant, maar van menopur had ik niet echt last. X

16. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hey Doortje! Wat jammer dat deze ronde weer mislukt is :(! Wow en dan hierna voor IVF? Heb je daar al zo makkelijk overna gedacht? Ik weet wel dat je je grenzen verlegd he.. Hopen dat het nu dan eindelijk raak mag zijn!!!

Sarah, oh dat had ik ook niet van de menopour gaan ze dan niet daar verder naar kijken hoe dat dan dan kan?? Misschien dat je lichaam daar niet tegen kan of zo?

Linda wat goed om te lezen dat alles goed gaat! Het is zo weer 15 april he!

17. Jet32

Jet32 Lid

28 okt 2012
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    En we gaan vrolijk door met de volgende ronde.. Ik hoop na de zomer met IVF te kunnen beginnen. Hoe gaat het met jullie dames?

18. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Hey jet, ik heb straks iui 6. Ik hoop nog voor de zome te starten met IVF, ik wil graag snel door. Hoeveel iui heb jij achter de rug? Succes!

19. Jet32

Jet32 Lid

28 okt 2012
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Doortje, ik heb IUI 6 een week geleden gehad. Ik voel echter niets en als ik zwanger ben voel ik altijd een week voor nod kramp in mijn rug en in mijn buik. Ik wil hierna nog wel 2pogingen doen en dan even paar maanden rust voor ik IVF wil doen. Ben je al aan 6begonnen?

20. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Ja, ik heb hem net vanmiddag gehad, de iui. Ik krijg pas echt eisprong buikpijn, dus... Ik hoop dat die zaadjes sterk zijn en die paar uur overleefd hebben... Nu maar een eitje, vorige keren soms 2 en toen ook niet gelukt, terwijl ik twee keer zelfs op het moment van iui mijn eisprong voelde, dus ik heb niet heel veel hoop dat het nu echt gaat lukken :). Mag jij gewoon doorgaan met de iui? Ik dacht dat ik er maar 6 kreeg, anders wil ik in de wachtbekken ook nog wel iui doen...
    Jij bent dus al wel eens zwanger geweest? Ik nog nooit, dus ik heb geen idee, weetallen dat ik vaak een week voor ongi al buikpijn krijg.

Deel Deze Pagina