IUI oktober?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door LiveLoveLaugh, 12 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oh veel succes dames! Doortje ik hoop echt dat deze keer het toch echt is voor jullie! Jet wanneer zou je mogen testen? Ook voor jou hoop ik dat het nu toch echt raak is

2. Jet32

Jet32 Lid

28 okt 2012
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ben al een paar keer zwanger geweest. Helaas heb ik ze niet mogen voldragen. Volgens mij kan je meer dan 6 keer iui doen. Mijn ziekenhuis heeft niets gezegd over het feit dat dit de laatste was. Ik hoop voor jou dat dit keer je wens mag uitkomen.

3. Jet32

Jet32 Lid

28 okt 2012
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi LLL.. Ik heb vrijdag mijn nod maar ik voel niets dus eigenlijk heb ik geen hoop. Jij bent al aardig op weg zie ik. Hoe is het met je?

4. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oh spannend dan jammer dat niets voelt, maar dan is er altijd nog een kans en hoop toch? Ja het begint al op te schieten hihi. A.s. dinsdag gaan we naar Lommel voor de geslachten ik ben zo benieuwd en het is zo spannend. Oh jet ik hoop echt niet dat je ongi wordt! Ik duim voor je.

5. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie
    hey meiden,

sorry voor mijn lange afwezigheid
    ik zat er een beetje door:(
    Eerst hoorden we dat mijn vriend zijn zus zwanger is
    en nu kregen we het nieuws dat mijn vriend zijn broer ook vader gaat worden;)
    & Dan heb ik het nog niet over de rest van de vriendenkring
    bah Kheb er stilletjes genoeg van:)

6. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oh Sarah wat naar toch weer :( Ik snap dat je dan er doorheen zit :(! Hebben jullie het inmiddels wel al verteld tegen hun zodat ze wel wat rekening met je zouden kunnen houden? Klinkt misschien raar maar ik doe dat namelijk wel naar bijv. een collega ik weet dat hun echt lang bezig zijn geweest en dat het hun tot op heden niet gelukt is. Ik houd me altijd in bij haar omdat ik merk dat ze het pijnlijk vind. Een dikke knuffel van mij in iedergeval en ik snap echt je gevoel(mijn pb ;))!!

7. linda109

linda109 Actief lid

14 aug 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag lieve dames, vooral jet en doortje hier was ook totaal geen geloof in iui 6 maar toch het resultaat! Het kan echt hoor lieverds later in de behandelingen zwanger worden! Mijn duimen draaien voor jullie beide..

Sarah dat is echt niet fijn al die aankondigingen.. waaruit je zelf nu in de behandeling?

Hier alles goed verder.. gisteren weer mogen spieken en alles goed met bubbel..

8. Jet32

Jet32 Lid

28 okt 2012
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Linda, Ben echt blij dat jij ook gezegend bent met een wondertje. Hoe gaat het met je kwalen. Ik ben niet zo overtuigd van mijn 6e poging. Maar goed Gods wegen zijn ondoorgrondelijk. Ik ga 15 mei naar een info avond voor pleegmoederschap. Wil kijken of het wat voor mij is en kijken of ik kinderen kan helpen. Kan dan ook gelijk oefenen en heb de liefde van kleintjes om me heen.

9. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Jet, wat goed dat je daar heen gaat! Ik zit daar ook wel eens aan te denken. Hoewel ik toch eerst door de IVF molen heen wil denk ik...
    Wat naar dat je al een paar keer zwanger bent geweest en het niet zo mocht zijn, dat lijkt me echt vreselijk moeilijk!
    Linda, ik probeer hoop te houden, ik heb jou als voorbeeld :) Maar deze keer maar 1 follikel en goed zaad, maar andere keren 2 of 3 follikels en hetzelfde aantal zaadjes of zelfs meer, dus ja... niet heel veel geloof er in. Ik ga vandaag de papieren voor IVF in orde maken...
    O Sarah, wat een hel! Ik kan me echt voorstellen hoe shit dit is! Ik zou het ze inderdaad wel allemaal vertellen hoor, dat helpt echt! Een collega van mij is zwanger en heeft het gisteren heel lief alleen aan mij verteld, dat voelt zoveel beter dan als ze het in de kantoortuin vertelt aan iedereen en iedereen blij reageert. Nu kon ik me erop instellen :) Volgens mij snappen de meeste vrouwen wel hoe rot en jaloers je je kunt voelen... Veel vriendinnen van mij snappen het in ieder geval (hoewel niet allemaal). Sterkte meis!
    LLL, ga je het wel vertellen als je weet of het jongetjes, meisjes of beide zijn! (I hope so ;), nieuwsgierig!)
    Linda, fijn dat het allemaal zo goed gaat! Durf je je al helemaal over te geven?

10. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie
    zij weten dit wel hoor:)
    Maar tja je kan niemand hun blijschap afnemen vanwegen een zwangerschap,andersom zouden ze mss even blij zijn als wij het waren?
    mss gwn me erbij neerleggen :)
    kzit op het wachtbankje Waneer nod zijn heb ik geen idee van
    maar kverwacht natuurlijk dat ie een van deze weken weer zullen komen

11. Jet32

Jet32 Lid

28 okt 2012
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is het game over. Pfff ellende zeg. Heb een hekel aan dat prikken. Maar ja er zijn mensen die het erger hebben.

Deel Deze Pagina