All: IUI is zaterdag geweest Alles was goed gegaan, eendenbek weer wat vervelend, maar dat is mijn eventjes. Inseminatie ging verder erg soepel, nooit gedacht ooit op een rare behandeltafel in het ZKH nog 15 minuten te moeten blijven liggen Maandag 5 november mag ik bloed laten prikken om te kijken of ik zwanger ben of dat er mss toch een kleine innesteling is geweest omdat je niet verder mag voordat dat uit je bloed is... Beetje raar als je sinds de eerste ronde Clomid (5 rondes in totaal dus...) geen enkele controle meer gehad hebt en het nu opeens wel moet. Ach, we doen het maar braaf
Linda...wat spannend! Mira ik duim voor je! LLL en??? Ik hoop echt dat er in ieder geval wat te zien is en het liefst natuurlijk grote eitjes Bij mij waren ze vandaag 19mm, nog steeds 2. Ik kan maar niet geloven dat ze blijven zitten tot woensdag. Ik heb echt in mijn hoofd (ook omdat ik telkens beetje pijn heb rechts) dat ze eerder gaan springen. Dusss... vanavond voor de zekerheid klussen Alles zag er goed uit, ik heb ook foto's meegekregen van mijn lege baarmoeder en mijn eitjes, nouja, kan ik ook een keer een echo laten zien aan mensen ;( Ik ben nu ook een beetje ziekig, dus ik hoop niet dat dat van invloed kan zijn ;( Vanavond voor het eerst pregnyl spuiten, ik ben benieuwd wat dit met me gaat doen. (De menopur viel alles mee!)
Oohh Mira spannend zeg !! Hopen dat de tijd wat opschiet (zal wel meevallen denk ik ). Hou ons op de hoogte he !! Doortje! Grrr helaaaas weer niet blehhh . Wel was mijn baarmoederslijmvlies wat gegroeid (niet veel) dus donderdag nog een keer kijken en als er dan niks is gegroeid dan gaan ze mijn menstruatie opwekken en dan beginnen met clomid 100 mg.. Hopen zo dat er donderdag wat te zien valt. Waarom zetten ze de spuit dan eigenlijk niet morgen? Ja ik zou dan ook idd maar aan de bak gaan haha. Oh ja had je een foto meegekregen hihi kan je die idd ook laten zien is dan ook wat he.. Hopen maar dat je over paar weken een baby echo krijgt hihi. Ja ik ben nu ook al zo benieuwd naar de pregnyl hou me maar goed op de hoogte he ! Oh jammer hoor had het zo leuk gevonden als we samen liepen.. MAAR ben natuurlijk oprecht blij voor jou he !!!!
LLL, what?! Je menstruatie opwekken? Zou het dan voor niks zijn geweest? Kunnen ze dan niet nu de Clomid al ophogen? Of heeft dat dus geen zin meer Wat Shit zeg! Ik hoop echt voor je dat er donderdag iets te zien is (duimduimduim)! Ik ben ook wel blij dat er bij mij iets goeds gebeurt, maarja nu die bevruchting en innesteling nog even he! (Appeltje 2 eitjes zou je zeggen...) Ik zal je op de hoogte houden van de Pregnyl, maar laten we ervan uitgaan, dat jij het over iets meer dan een week (?) ook moet spuiten!
Oja de spuit moet ik dus vanavond zetten en dan krijg ik als het goed is iets van 36 uur later, dus dat is dan woensdag om 12 uur . Dus als ik hem morgen zet ben ik nog een dag later
Ja als ik moet wachten tot mijn eigen eisprong dan ben ik misschien nog wel een eeuw bezig mocht er nou donderdag wat te zien dan zou ik een cyclus hebben van 35 dagen. De clomid kan tot morgen misschien nog zijn werk doen. Ja doe maar flink wat eelt duimen haha. Ja snap ik zou ook helemaal blij zijn! Ben ik ook voor jou ben ook helemaal benieuwd en idd appeltje twee eitjes haha dat alles nu goed wordt bevrucht en lekker warm in deze koude maanden blijft zitten!! En hoe laat zet je de spuit nou? Zet je hem zelf of laat je hem je hubby zetten ? Ja we gaan er inderdaad van uit dat ik ook volgende week die spuit zet die pregnyl staat nu ook maar zielig in de koelkast! Oh ja klopt ja qua tijd pff even wennen hoor .
Hoi dames, Even een vraagje....gisterochtend rond 11 uur had ik een heel klein beetje bruinig slijmverlies echt een heel klein beetje alleen met afvegen, tampon in gedaan want ik dacht echt ongi te worden maar toen ik daarna ging plassen was er helemaal niks meer te zien menstruatiekrampen zijn ook wel iets afgenomen zijn soms nog wel aanwezig toen dacht ik nou dan zal het vannacht wel doorzetten maar vanmorgen weer een heel heel heel klein beetje bruin slijmverlies en verder niks??? morgen is mijn NOD hebben jullie hier ervaring mee? Groetjes Cindy
Misschien kan het oud bloed zijn van een eventuele innesteling? Of je menstruatie komt er aan. Spannend hoor.. Groetjes LLL
Cindykuhh: Sinds ik aan de Clomid ben begint mijn ongi zo... Eerst paar dagen bruine afscheiding en daarna opeens met roze wat weer door naar rood gaat. Ik hoop voor jou dat het niet je ongi, maar iets beters voorspeld!!! Doortje: Succes meid! Zit vol spanning te wachten hoe het gegaan is. LLL: Weet je ook al wat ze gaan doen als de Clomid niet wil aanslaan? Ronde afbreken met Primolut/Provera of zoiets? Zou echt zonde zijn! Hier eigenlijk niks te melden nu ik op de wachtbank zit... Gisteren mijn temp genomen (heb maanden temp bijgehouden, dus ik weet zo'n beetje wat bij mij voor en na ei is qua waarden) en zag er goed uit. Lekker hoog
Dag Mira, idd wat je zegt de ronde afbreken met Primolut. Ja in mijn oren klinkt het ook zonde maar aan de andere kant denk ik gewoon weer meteen door.. Vind het meer zonde om telkens voor niks terug te komen (dat er niks te zien is op de fm). Mijn hoop ligt zeker nog op morgen! Zou fijn zijn hoor! Ah fijn dat je temp hoog ligt dat kan zeker een goed voorteken zijn he!! Verder nog iets? Zegt je gevoel iets? Groetjes!
Nou helaas meiden, van mij krijgen jullie ook geen succes verhaal Ik voelde gisteren al mijn eisprong! (Terwijl ik vandaag IUI had). Dat komt dus doordat mijn lichaam het zelf al doet en ik zag het al aankomen. Ook nog weer gezegd maandagochtend, maar volgens de echoscopiste regelden de hormonen nu alles, dus zou ik geen eisprong krijgen. Nou ik herken het echt wel! (Gyn zei later ook dat het wel kan). Vandaag toch er heen (tja toch een piepklein kansje). Wat bleek... Is het zaad van hele slechte kwaliteit! Nou daar snap ik echt helemaal niks van. Twee keer is het getest en waren er meer dan 50 miljoen zaadjes, waarvan ongeveer de helft goed beweeglijk en nu na opwerking waren er 0,4 miljoen, wat te weinig is voor IUI. Ik heb het wel gekregen, maar deze poging telt niet mee Lig je dan met je twee topeitjes (die te vroeg sprongen)! Het voelt echt als een deceptie! Ik word ook heel zenuwachtig van dat zaad verhaal. Nu moet mijn man nog een keer en gaan ze bekijken hoe het dan is. Ik hoop zo dat er iets heel stoms mis is gegaan (we hebben wel maar 1,5 dag onthouding gehad, misschien is dat het?) en dat het de volgende keer weer de 'normale' nummertjes zijn. LLL spannend morgen! Als er niks te zien is: Misschien lopen we volgende maand gelijk Deze keer was voor ons allebei dan voor spek en bonen. Maar laten we hopen dat er wel wat te zien is!
Doortje: jeetje wat een klote nieuws zeg! Kan het niet laten maar ik zou me nou ook weer druk maken om het zaad !!Heb je gevraagd hoe dat kan? Grrrr en waarom luistert je gyn niet gewoon naar wat je zegt pfff!! Tja over morgen beetje zenuwachtig hoor! Maar nu hebben we wel weer samen kan is wel net zo eerlijk dan he ! Nu moet je weer wachten tot je ongesteld wordt of krijg je primolut?
Hey meiden, ook hier geen succesverhaal.. Wilde vanmorgen eigenlijk al gaan testen maar bleek niet nodig want er was al bloed.. Zo ontzettend teleurgesteld, echt ik voel me zwaar klote.. Ik hoop echt dat er hier nog succesverhalen komen maar wij gaan door naar november...
Hallo, mag ik met jullie meeschrijven. Ik heb gisteren mijn 1e fm gehad en moet vandaag alweer terug. als de groei doorzet dan zaterdag iui! voelt wel een beetje vroeg zit nl pas op dag 9? iedereen sterkte!
Hey Linda, wat balen zeg ! Op naar een nieuwe ronde pff jammer hoor!! Veel sterkte Dag Remba, helaas welkom.. Ik neem aan als je mooi follikel hebt dat ze dan gewoon de iui doen wel idd snel maar daar zou ik alleen maar blij mee zijn! Ik ben vandaag geweest en in drie dagen is mijn follikel gegroeid naar 18mm!! Dus morgenvroeg de pregnyl zetten en zaterdag rond rond half vier de iui! Oh spannend zeg!! Ben best zenuwachtig (kriebels in de buik hihi). Dus Remba dan kunnen wij misschien samen lopen!! Fijne avond dames!!
Meiden, ik heb me hier aan het begin van het topic gemeld en na een paar berichten niets meer gepost. Ik wil jullie toch even laten weten dat er zich een wonder heeft voorgedaan, ik ben zwanger! Afgelopen dinsdag voor de zekerheid een test gedaan omdat we vandaag een afspraak hadden staan bij de gyn. Ik schrok mezelf kapot toen er opeens 2-3 zwanger op de cb digitaal kwam te staan... Vandaag HSG waarde laten prikken en deze is goed, rond de 900 en +- 5 wk zwanger... Hoe bizar is dit, 2 weken geleden de mededeling gehad dat we hoogstwaarschijnlijk op IVF/ICSI moesten rekenen en daarna (op mijn verjaardag nog wel!) positief testen voor de echte mmm begint... Ben er nog steeds van in de war. Ik wens jullie allemaal heel, heel veel succes en hoop dat het voor iedereen snel raak is! Blijf er in geloven!
wauw super van harte gefeliciteerd! Hoe voel je je? Geniet er van en houd ons zo nu dan maar op de hoogte!!