@ Linda, wat shit! Ik kan me voorstellen hoe je je voelt! Ik voel me nu al zo, hoewel het dus nog even duurt voordat ik ongesteld word... Ik ben nu vooral heel zenuwachtig voor de nieuwe zaadtest, als deze ook slecht is krijgen we misschien geen IUI meer! (Echt heel gek en onvoorstelbaar vind ik dat). @ Rebma, spannend! Fijn toch dat je snel mag @ LLL, wat een goed nieuws!!! Wow, zo zie je maar, je geduld wordt beloond! @ Marcha,gefeliciteerd!!!
Wat kunnen ze je toch heen erweer slingeren. Donderdag tijdens de echo had de echoscopiste het over 2 van 8 mm. Toen ik belde s`middags moest ik gelijk de volgende dag terug want al 14 mm, ik vond dit al raar. En ja hoor kom ik gisteren niks van 14 mm te zien die van 8 gegroeid naar 10 mm dus heek netjes. Maar dus morgen natuurlijk nog geen terugplaatsing. Hier iemand ervaring met puregon? Ik heb zo`n prikpen met een grijze ampul voor 300 ie. Nu prik ik 50 ie per dag dus ik dacht 6 dgn. Nu dacht ik de ampul gisteren te vervangen maar vond er nog zoveel in zitten. En ja hoor nog gewoon nog een keer 50 ie geprikt. Ik denk dat er nu nog 10 inzit. Ik vind dit raar. Zullen ze zoveel reserve nemen. Of zal mijn pen niet goed ingesteld zijn? Iemand ervaring mee? @marche, gefeliciteerd. Nu blijven plakken, ik duim voor je. @Linda, balen meid. @Doortje, Spannend. Hopelijk valt het zaadonderzoek mee. Heeft je partner misschien griep gehad in de afgelopen 2 maanden? @Livelovelaugh, heel veel sterkte morgen.
Hi ladies, nou heb vanmiddag de iui gehad!! We hadden het mooiste zaad van die dag hihi ! 32,4 miljoen bewoog dus ik ben super benieuwd volgens mij is ook mijn ei vandaag gesprongen! Heb wat steken in mijn zij.. Remba sorry ik heb geen ervaring daarmee ! Doortje ja inderdaad mijn geduld is beloond ik hoop over twee weken weer ! Hoe is het met jou verder?
Even snel nog een vraagje: nou heb ik dan wel het gevoel dat mijn ei is gesprongen. Maar gisteren heb ik om 07:00 in de ochtend de pregnyl gezet en vandaag om +- 15:15 de IUI is dat eigenlijk dan niet te vroeg ofzo?
net voor derde meting geweest. 14 mm beiderzijds, dus morgen nog een keer terug. dan zal waarschijnlijk 1 van de 2 16 mm zijn of mogelijk alle 2. spannend hoor. livelovelaugh ik heb nog geen ervaring, maar ze zeggen +/- 40 uur van te voren. dus dat is 32 a 33 uur dus lijkt wat vroeg? zou het gewoon even vragen? warschijnlijk wilde ze je niet midden in de nacht laten opstaan heb vertrouwen. sterkte
Hoi dames, Ik heb 24 oktober mijn eerste IUI gehad. De ingreep was niet echt prettig maar daarna geen pijn gehad. Totdat ik de volgende dag wakker werd elke ademhaling voelde ik en nog steeds veel last van mijn buik. Ik hoop over twee weken een positieve test dan is het alle pijn waard. Ik had trouwens twee goede eitjes dus de kans op een tweeling is heel groot. Ik hoop het.
Hi Remba, ja mij leek het inderdaad ook vroeg! Maar ik denk dat ze wel weet wat ze doet. Nu afwachten heb er alle vertrouwen in (zal wel moeten eigenlijk hihi). Hallo Jet32, het enigste wat ik voelde van de iui was een krampje. Verder de dag ook wat buikpijn en vermoedelijk mij ei. Heb je de gyn gebeld over je 'klachten'? Oh spannend hihi. Ja een tweeling lijkt mij ook leuk haha. Volgens mij had mijn gyn maar in een eierstok gekeken daar zat in iedergeval een ei te wachten. Nog 12 dagen voordat ik kan testen!!
Echt zo spannend ik moet vanavond de ovitrelle prikken en dan woensdag voor iui. Jammer genoeg niet de 1e afspraak, maar pas om 12 uur. echt balen met mijn werk en dat van mijn partner. zo raar nu bijna elke 2 dagen naar het ziekenhuis en na woensdag wordt het afwachten helpppppppp!!!!!!!!!!!!! Heb nu heel erge last van tussentijdse bloeding, denk omdat ik niet zo`n beste menstruatie heb gehad. bah. Nu nog een beetje vertrouwen.
Hai Remba, Ik gebruik ook puregon en 300ie staat gelijk aan 360ml dacht ik. Daarmee klopt het dat je nog een x extra kon prikken. Ik keek de eerste x ook raar op Je doet het dus goed. Succes nog!
Dank je. Dat dacht ik ook hoor, maar ja ze laten je zo mooi aftellen. Het is dan echt prikken voor dummies zonde van al die hoeveelheden die weggegooid worden, want het is moeilijk verkrijgbaar. groeten
Hoi Remba veel succes morgen! Spannend hoor. Kun je wel samen naar het ziekenhuis? Heb je verder de dag lekker vrij? Laat ons maar wat weten. Dag Jet32 hoe is het met de 'klachten' ? Is het al wat minder geworden?
De pijn is gelukkig een stuk minder. Die 14 dagen duren echt lang hihi. Hopen dat we allebei zwanger zijn en dat alles goed zal gaan.
Hoi meiden! Vandaag 11dpo en maandag mag ik bloed laten prikken. Heb nog geen klachten dus wachten we zaterdag maar af wat er gaat gebeuren... Vind het super spannend, maar merk nog niks aan mijn lichaam. Jullie wel?
Ik hoop het ook Jet32 zou wat zijn he! Nog 10 dagen het schiet nu nog op voor mij.. Hoi Mira85 spannend!! Ik merk eigenlijk ook nog niks soms wat krampjes. En wat witverlies ik heb geen doorzichtig slijm gehad, jullie wel? Een dezer dagen zou de innesteling plaats moeten vinden als alles goed gaat ! Spannend allemaal hoor hihi
Deze ronde geen tot weinig witte afscheiding gehad. Tijdens de IUI zei de verpleegkundige die hem uitvoerde dat ze veel mooi slijm zag en dat dit een goed teken was. Laten we hopen dat we allemaal zwanger mogen zijn!!!
Dat is altijd fijn om te horen he! Ja ik las op internet dat je daar last van kon krijgen, bij mij is het met vlagen. Ja dat zou wat zijn he hihi. Ik hoop het zo soms denk ik wel omdat we gewoon goed zaad hadden en ik mijn ei vermoedelijk die dag had dat het gewoon goed moet gaan vorige maand is het ons ook gelukt alleen helaas is dat een vroege vroege miskraam geworden..
Wat vervelend zeg dat je ook ervaring hebt met een miskraam. Vreselijk als je je kindje los moet laten. Ik heb best veel menstruatiekrampen en slijm. Bovendien zijn mijn boobs erg gevoelig en maagzuur. Maar ja het kan ook mijn lichaam zijn die me voor de gek houdt. Ik zal duimen voor iedereen dat het dit keer raak zal zijn.
Hallo allemaal, Gisteren de iui gehad, viel me 100% mee, maar wat ik heel raar vond dat ze geen echo meer maken op de dag van de echo. Hoe was dat bij jullie? DE gynaecoloog die het deed was heel druk en had weinig tijd voor me, dat vond ik wel heel vervelend. Ook heb ik de rest van de dag pijn in buik gehad en nu de volgende ochtend voelt het nog niet helemaal rustig...... wel spannend nu. hoe gaat het bij jullie in de wachtweken? is het nog te hendelen of heeft er al iemand getest. groetjes
Rebma: Fijn dat de IUI je meegevallen is. Mijn buik voelde ook een tijdje wat minder prettig aan, maar dat ging vanzelf over. Bij mij hebben ze helemaal geen echo's gedaan, ook niet voor de IUI, dat is schijnbaar, bij deze vorm van IUI, in dit ZKH, heel normaal. Ach, heb het idee dat het bij ons in het ZKH heel anders gaat dan in de rest van NL, maar dan doet het me goed te weten dat we in het ZKH lopen waar de meeste andere ZKH-en in de omgeving hun IVF en ICSI laten doen omdat er veel ervaring is... Ze weten wel wat ze doen, maar voor mijzelf zou wat extra ccontrole wel prettig zijn Ik heb nog niet getest, wil mijn NOD afwachten (ik kan tussen vandaag en zondag ongi worden ivm onregelmatige cyclussen, helaas ook met de Clomid). Dus ik heb met manlief afgesproken dat ik zondag (15 dpo) ga testen als ik dan nog niet ongi ben geworden. Maandag moet ik voor 9.00 uur bloed laten prikken op HcG en daarvan kan ik dan die middag nog de uitslag krijgen via telefonisch spreekuur.
Spannend allemaal meiden! Mira voor jou als eerste heel spannend! Ik zit niet zo in spanning, deze IUI was het niet We hebben net de uitslag van het nieuwe zaadonderzoek gehad... 1,5 miljoen na opwerking. Dat is toch 1 miljoen meer, maar ik vraag me af of het genoeg gaat zijn voor een geslaagde IUI. (In ieder geval mogen we wel weer voor IUI!) Weten jullie de cijfertjes? Wow LLL, jullie hadden er heel veel (was dat ook na opwerking???) Voor de opwerking hadden wij 40 miljoen goed beweeglijke cellen en erna dus maar 1,5 miljoen Succes allemaal in de w8weken!