Hoi Remba fijn dat alles meeviel! Bij maakte ze ook geen echo ik jad er wel nog naar gevraagd denk kan ik nog even naar mijn follikels kijken hihi maar dat hoefde/deden ze niet. Hier is het nog wel te vol te houden heb wel sinds vanavond wat meer last van steekjes dus hoop dat dat een goed teken is! Nog even wachten!! Hoi Mira woow wat spannend zeg!! Komt steeds dichterbij! Ik hoop dat je niet ongesteld wordt!! Hee Doortje, lang geleden! Hoe is het met je? Pff flink balen zeg voor jou maar goed de welbekende woorden er hoeft er maar een te zijn =$! Vind je het niet jammer dat jullie niet gewoon opnieuw zijn begonnen? Na de opwerking hadden we zoveel bewegende. Liefs
Hey meiden na de teleurstelling van vorige week begint vanmiddag het hele circus weer van voor af aan.. vanmiddag weer de eerste fm en dan weer afwachten.. vorige ronde had ik op dag 10 18mm en is 2 dagen later de iui geweest.. vandaag is dag 9 dus als het hetzelfde tempo is dan is maandag iui 2 alweer.. hier allemaal veel sterkte op het wachtbankje!
Hoi Linda, hopen dan maar dat je weer snel iui mag! Zo schiet het tenminste wel op toch? Hoe was je fm?? Groetjes LLL
Hee ladies, ben ik weer heeft er iemand al wat symptomen? Ik sinds gisteren avond: krampjes in de lies gata over naar mijn been dan komt het weer terug in beide liezen.. Begin nu ongeduldig te worden en moet nog een week
Fm was wel oké.. zaten zowel links (11mm) als rechts (12mm) follikels.. moet maandag terugkomen voor nog een fm en dan denk ik woensdag iui.. Jij nog een weekje geduld hebben? Ik hoop dat je geduld wordt beloond met 2 streepjes.. succes!
Meiden, vanmiddag om 16.00 uur enorme testdrang en test gedaan. Kijk even in mijn album (is volgens mij prive, of mss toch niet...). Maar om een lang verhaal kort te maken... Volgens mij ben ik zwanger
Alsje woensdag pregnyl hebt gespoten..en vrijdag iui wanneer heeft de eisprong ongeveer plaats gevonden? Alvast bedankt allemaal..
Had 19 okt iui gehad..ben ik nu overtijd.. 17 okt om 23 uur heb ik pregnyl gezet.. Dankje livelovelaugh..
Vandaag precies twee weken geleden dus. Dan zou de pregnyl uit je lichaam moeten zijn en zou je kunnen testen..
W8 weekend af..heb wel raar gevoel in me buik..ongesteldheid gisteren buikgriep lijkt wel of me buik gevoelig is..
Dankje meid..zie dat het je eerste x is iui spannend voor je.. Hoelang ben jij al bezig? Ik 2.5 jaar 2 miskramen helaas.. Heb geen reden waarom ik iui doe..omdat het zo lang duurt nu denk ik haha..jij?
Hey! wil me ook graag aansluiten! Ik heb al de eerste voorrondes IUI gehad, en dokters niet goed geluisterd, voelde dat eitje eerder kwam, is in de nacht vóór de inseminatie gesprongen, ze wisten ook niet echt wat ze moesten doen! Behoorlijk pissed off geweest en gelijk ander ziekenhuis opgezocht! Heb woensdag me intake, en ben erg benieuwd, ook superbang, beetje bang voor herhaling denk ik! en meiden! als je iets aan je lichaam voelt. bijv. een ei! zeg het alsjeblieft, en geef ook alles goed aan, miss kunnen ze dan in de tussendag een exstra fm doen! bij ons was het namelijk een grote teleurstelling! ben er kapot van geweest! Daarna wel (spontaan?? kans is 1%) een klein wondertje voor 6 weekjes bij me mogen dragen! maar is helaas niet goed afgelope! sorry wou het eventjes kwijt, wil jullie niet bang maken hoor hihi! als er wat is! sta klaar voor jullie!
@ Cahida, dat had ik ook inderdaad. Ik heb altijd van mezelf een goede eisprong, nu kreeg ik de pregnyl en IUI te laat, mijn eitjes waren zelf al gesprongen, een dag voor de IUI. Ik ga wel overleggen met de gyn en eisen dat ik al eerder de pregnyl mag zetten de volgende keer. @ LLL wat bedoel je met weer doorgaan? We gaan door met IUI hoor, maarja ik moet eerst ongesteld worden helaas @ Mira, gefeliciteerd! Super goed nieuws voor jullie!