Bij mij is de rode zee helaas doorgebroken. Ben er wel kapot van. Al drie jaar ellende met veel miskramen. Onderzoeken waar niets uitkomt en nu de eerste IUI die misgaat. Soms word het me echt te veel. Dames in de wachtweken hoop dat jullie wel zwanger zijn. Kan wel wat goed nieuws gebruiken.
Jet: Ik weet dat het van mij wat dubbel kan klinken (mss een stukje schuldgevoel aan mijn kant naar jou toe...), maar wil je toch een hele dikke knuffel geven! Weet je al wat de volgende stap gaat worden? Nog een aantal keer IUI? Ik vind het vreselijk voor je dat ze niks kunnen vinden waardoor je een oorzaak zou weten waarom dit allemaal zo lang moet duren voor jullie... Als ik die reden nu zou kunnen zeggen, zou ik dat meteen doen! Nogmaals hele dikke knuffel!!!
Hey Jet oh wat is het toch allemaal klote! We gunnen het jou ook zo graag! Sterkte en een hele dikke knuffel!!
Welkom! Wat balen zeg dat de dokters niet naar je hebben geluisterd!! Snap ik dat je flink over de zeik was! Ik zou sowieso daar ook zeggen waarom je van zkh bent veranderd! Dan kunnen ze daar rekening mee houden dat je goed op de hoogte ben van je lichaam! Oh nee en ook nog een mk pff wat erg zeg ! Een hoop mee gemaakt dus! We duimen hier allemaal voor mekaar dat we spoedig zwanger mogen worden.. Liefs LLL
Nog steeds geen ongie te bekennen..wel klachten buikgriep steeds niet over misselijk witte vloed borsten doen pijn dan weer minder dan weer wel..steekjes onderin paar dagen..soms wel heel pijnelijk..slechte slapen levendig dromen..spannend..ben overtijd..veel succes andere hoop hebben..
Zo zo sluit me hier ook eventjes aan' Zit in ronde 1' Clomid 50mg & pregnyl 5000' Clomid slaagde goed aan' en een prachtige foliekel gezien! Donderdag mijn Spuit gehad, dus zit nu Ongeduldig te wachten om te testen'
Jet wat jammer meid.. die teleurstellingen zijn echt erg.. veel sterkte en hopelijk snel een plakkend beebje in je buik.. dikke knuffel! Bambe spannend meid.. morgen testen? Hier morgen 2de fm.. vandaag wat ovulatiekrampjes gehad dus hopelijk niet te laat..
Jaaah Voel me Hier Beter welkom' heb zo het gevoel als je een vraag stelt in het forum 'behandelingen' dat ze constant je beoordelen dat je ongeduldig bent en stress hebt'Neen Ben gewoon Het zo beu lang te wachten & nou ja ben toch niet de enigste hééé! Ach Meiden Wij komen er wel Hup Hup Hup! haha xxjés
Ja ik las het al in de eerdere forums dus vandaar dat ik je een berichtje stuurde! Pff nog een klein weekje en dan is het zover woot woot!!
Oja vergat eventjes te zeggen 1tjé is niet spierwit de 2de test had namelijk een heel klein roos streepjé Pff Haat dit echt zo van mezelf dat ik toch teveel eis':x
Lijkt mij een beetje vroeg je zou nu zo ongeveer je innesteling moeten hebben echt als je nu test dan is de test zowieso positief door de gespoten hormonen. Heb geduld ook al weten we hier allemaal dat dat erg moeilijk is. sterkte
Kom net van de dokter' morgen weten we het zeker maar de dokter heeft me gerustgesteld, Pregnyl kan een zwangerschapstest niet beinvloeden omdat dit een andere soort stof aanmaakt' dus dit is niet van pregnyl & hij denkt dat de kans groot is dat het wel goed positief is' en Moest er een lage waarden zijn zou dit nog komen door bevruchting in ieder geval hij vond het positief de test werd binnen de 4min heel duidelijk' ga zodra ik kan een foto plaatsen'!
jaaaah haha !!!! laat jullie morgen iets weten! Jij hopelijk Binnekort ook een vette dikke Posii test!!
Sarah: Spannend meid! Hier vandaag bloed laten prikken en vanmiddag kunnen bellen voor de uitslag: 464, prima volgens de verpleegkundige Ben helemaal blij, maar besef het allemaal nog niet... Meteen afspraak gemaakt bij mijn eigen GYN en dan ook echo. 29 november mogen we komen, lekker vroeg in de ochtend, dus minder stressen Toch maar banner aangemaakt, om het allemaal weer eens positief te bekijken en hopelijk mijn (chronische) negativiteit achter met te laten! Hopelijk volgen jullie allemaal snel meiden. Ik duim er iig voor!