IUI oktober?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door LiveLoveLaugh, 12 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Morgen is het zover alweer twee weken geleden! Volgens mijn gyn ben ik de 13e pas over tijd zou ik dan toch morgen testen of dinsdag? Pff ben zo bang dat ik ongi wordt ik weet ook niet hoe ik me moet voelen..

2. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oh nee denk dat ik ongesteld ga worden net een miniminiscuul vliesje rood verloren :(.

3. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie

Niet opgeven meid test jij maar lekker waneer je er klaar voor bent!
    bloedverlies in een miniminiscuul wil niets zeggen hé!

DUIMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!

4. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie
    Ojaah Hier eigenlijk weinig klachten'

Geen soort menstruatiegevoel meer Wel meer afscheiding';)maar ook niet abnormaal om te zeggen het lekt beneden haha':D
    ben echt benieuwd want mijn lichaam functioneert gewoon weer normaal' dus nja'

5. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Spannend allemaal! We hopen op het beste!

6. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie
    ojeee denk ook dat het geen goede ronde gaat zijn';)
    kreeg plots weer last van menstruatiepijn' En mijn Boobies doen zeer' dat is meestal alltijd zo voor dat ik mijn menstruatie ga krijgen':x

7. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hi dames, net getest helaas negatief :(. Heb de hoop dus al een beetje opgegeven. Dinsdag doe ik het nog eens omdat ik dan pas echt over tijd ben. Mits ik niet ongesteld wordt.. Hoe is het met jullie eigenlijk? Lang niets meer van de rest gehoord. Liefs LLL

8. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie

Hier vandaag net gedaan ook negatief':(
    dus pregnyl is eruit en nog 5dagen te gaan voor De oficiele testdag'
    Jezus heb in eens echt zin om te schreeuwen':x

helaas Spijtig voor jou Live':( Pfff Hopen dat het wel een posi test is dinsdag!

9. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Hey Jet, ik ben ook weer gestart met prikken! Wanneer is jouw voorlopige IUI datum? Mijne 19 november.

LLL spannend nog steeds hoor, je weet het maar niet, maarja ik dek me ook altijd helemaal in om de teleurstelling te verminderen...

Sarah, in ieder geval weet je nu dat de pregnyl eruit is, nu geduld hebben... sterkte daarmee!

10. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie
    Sarah, in ieder geval weet je nu dat de pregnyl eruit is, nu geduld hebben... sterkte daarmee![/QUOTE]

ja inderdaad maar zou er nog verandering kunnen komen dan?'
    ben daar niet echt bekend mee':D

11. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hi Doortje dan mag je alweer bijna! Wanneer heb je je fm.

Liefs

12. linda109

linda109 Actief lid

14 aug 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gisteren iui 2 gehad dus zit weer op het wachtbankje.. 2 lange lange lange weken in het vooruitzicht!

13. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oohh succes!! De eerste week vond ik nog wel gaan maar die tweede :$! Veel succes :)! Hopen maar dat deze keer iets moois et zich meebrengt!

14. Jet32

Jet32 Lid

28 okt 2012
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Doortje81 kunnen ze nu al zeggen wanneer je iui gaat doen? Bij mij controleren ze elke 3 dagen mijn eitjes en als die groot genoeg zijn doe ik twee dagen later iui. Dames in de wachtweken houd moed. Heb trouwens gelezen dat veel vrouwen zwanger raken binnen 3 keer iui.

15. Rebma

Rebma Actief lid

7 sep 2011
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het niet meer. Allemaal klachtjes allemaal vaag en zou natuurlijk ook op een komende ongi kunnen duiden. Moe, misselijkheid na het eten en zere borsten en gevoelige tepels. Bah ik haat dit:x. Hoe kom ik die laatste dagen door. Iemand tips
    Testen voor de nod doe ik niet!

16. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie
    Gohh iedereen pakt dat op haar manier aan'
    ik probeer er niet aan te denken'
    speel gewoon lekker spelletjes online':D

17. linda109

linda109 Actief lid

14 aug 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, afgelopen vrijdag hebben we de 2de iui gehad zoals ik hierboven al heb geschreven.. Nu heb ik ook vanaf vrijdag al een zeurderig gevoel in mijn onderbuik, af en toe heftiger en dan weer minder of zelfs helemaal weg.. Voel me ook ontzettend moe en ben heel emotioneel.. Zou dit de innesteling of het begin daarvan kunnen zijn of is het hier nog te vroeg voor.. Ik heb dit nog nooit eerder gevoeld dus vandaar dat ik het vraag.. Ik hoop dat iemand het antwoord heeft of me anders weer gewoon met mijn voetjes op de grond wil zetten... O wat haat ik het als mijn lichaam zo ontzettend raar gaat lopen doen!!

18. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie

Hoi linda'

paar dagen na de pregnyl hier ook zeurdige gevoel en last van 2dagen diaree:)
    Maar in jou geval denk ik wel eerder aan eisprong?
    innesteling duurt toch eventjes aangezien je vrijdag pas iui hebt gehad zou dit toch snel zijn' Alhoewel ben niet bekend met iui

in ieder geval succ6!!:D

19. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie
    hoi meiden,

heb afgelopen nacht met manlief gepraat';)
    En vertelde hem dat ik mij er niet goed bij voelde
    dat hij zo weinig zichzelf er in betrekt'
    Voor mij is dit echt zwaar dat ik constant het gevoel heb
    dat alles op mij word geschoven':(
    nu heb ik manlief vertelt Dat ik eventueel ga stoppen na ronde1 verlopig Voor medische redenen'
    Heb namelijk overgewicht en ik voel dat ik daar eerst iets aan moet doen' dus wil namelijk eens polsen bij het ziekenhuis voor een eventuele ingreep' maar dan weet ik ook dat onze kinderwens in the box moet';)noujah hij is er 30 en zijn reactie was een beetje van dan ga ik ouder zijn tegen Dan'
    Nja soms moet je harde keuzes maken'
    Want heb door het overgewicht Extreem last van kisten constant op mijn lichaam' en voor een meisje is dit echt niet prettig
    slaap er s'nachts niet eens tegoei meer van':)

Dit is Zo Moeilijk....

20. Rebma

Rebma Actief lid

7 sep 2011
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Hier een kort berichtje van mij. Ik ben even super down. Ik was al die tijd best wel positief en had het gevoel alles onder controle te hebben. Maar gisteren kreeg ik opeens pijn in mijn buik en voor mijn gevoel minder gevoelige borsten en down en ik denk dat maar kan duiden op 1 ding en dat is dat de hormonen weer aan het dalen zijn ipv het stijgen wat ik nu wel weer eens zou willen meemaken. begrijpen jullie me nog. En ik weet geen bloed is hoop, maar nee zo voelt het niet. Ik weet dat ook met iui de kans klein is, maar stiekem heb heb ik toch gedacht er niks met ons aan de hand dus kan het alleen het slijmvlies zijn waardoor het niet lukt dat hebben we nu omzeilt dus het moet nu gewoon lukken. Het gevoe; dat het niet gelukt is maakt me boos en bang en verdrietig wat nou als het ook niet met iui lukt wat dan........ Nooit een brusje?........ Niet een tweede keer een zwangerschap, borstvoeding meer meemaken. Auhhhhhhhh dit trek ik niet.
    sorry moest het even kwijt.

Deel Deze Pagina