Volgens mij moet je volgende week als je NOD aanhouden! Mocht je dan niet de duivels op bezoek krijgen, kan je voor de zekerheid een zw.test doen als je overtijd bent.
Hey Giegel, leuk dat je hier ook leest. Ik probeer uit te gaan van het positieve. Volgende week NOD en hopen dat de duiveltjes wegblijven.
Helaas is onze eerste ronde mislukt, teleurstelling is erg groot maar ja dat kan er ook nog wel bij. Ik heb de hoop op een zwangerschap dit jaar opgegeven en ga vol goede moed januari in. In december hebben we het te druk om de IUI stress erbij te hebben dus slaan we 2 rondes over en wie weet....ach die hoop heb ik eigenlijk allang laten varen Heel veel succes wachtende dames. Ik hoop bij jullie meer geluk dan bij ons!!!
Ach MissyMy....wat een teleurstelling meid! Wie weet doen die 2 'rustige' rondes je wel goed? Die acceptatie is denk ik best moeilijk, om 2 maandjes over te slaan..... En in januari ga je gewoon vol goede moed verder! Ik duim voor je dat het uiteindelijk allemaal goed gaat komen!
@MissyMe: jammer dat deze ronde niet gelukt is..*knuf* Maar geef de hoop niet op.. misschien geeft 2 rondes rust je weer de moed om het op te pakken... Als je het druk hebt heb je gelukkig ook minder tijd om te piekeren... Op naar 2010..dat gaat jullie jaar worden.. @ Queenie: had al bij IUI geregeerd.. maar ik denk dus ook wachten tot je NOD... wel spannend.. @ WillemijnP: Geef de hoop nog niet op... Hoesten zou in principe niets uit maken..als je beebje vast heeft gegrepen dan houd hij wel vast... Ik heb wel vaker gehoord dat meiden juist zwanger werden toen ze het niet verwachte omdat ze ziek waren... @ hier: alles zo zijn gangetje... blijft wachten.. pfff
Tja, zojuist is het geloof ik helemaal losgebarsten hier. Voelde me ineens mega misselijk, werd duizelig en trillerig........gevolgd door een explosie van bloed. Nu dan toch echt een menstruatie? Morgen het ziekenhuis even bellen voor advies.
@ Queenie: het klinkt nu helaas toch echt wel als ongi.. maar belt morgen eerst maar even met het ziekenhuis. Het is zowiezo veel te vroeg.. misschien dan de volgende keer progesteron bolletjes gebruiken ofzo
@ qweenie, op op naar de volgende ronde meid! Zet hem op! @ lauw, ik hoop dat je gelijk hebt en dat het hoesten geen negatief effect heeft gehad..ach het is altijd weer afwachten hè...maar daar weet je alles van.. Ik wil jou de laatste week succes wensen en probeer je lekker te ontspannen komend weekend! liefs
@allemaal: hoe is het nu met de wachtende dames? Wat een onzekerheid toch altijd weer he? Sterkte in ieder geval! Hier ben ik nu al ongeveer een week bezig met bloedingen/oud bruin bloed, soms streepje rood, soms stolsels.......... Ook even gestopt tussendoor. Geen idee wat het is! Ik hou nu nog maar even woensdag 26 nov als mijn NOD dag. Voor de zekerheid dan ook nog maar even testen. En anders.......geen idee wat dan eventueel dag 1 van de nieuwe cyclus zou moeten zijn? Dan wachten we gewoon weer op een volgende menstruatie. Ziekenhuis heb ik niet meer gebeld. Ik wacht het gewoon maar af. Hopelijk gaat het bij jullie beter! Succes!
Hallo Qweenie, Ik wens je ten 1ste heel veel suc6 toe met deze behandeling. Zelf ga ik a.s. dinsdag deze behandeling doen in het ziekenhuis....Echter moet ik me vanavond wel 1st injecteren met "Pregnyl". Ik weet wat het is, want voor bijna 4 jaar terug heb ik dit ook al eens gedaan, en weet wat je doorstaat en meemaakt. Nu is mn situatie zodanig veranderd, dat ik inmiddels een nwe vriend heb.....en waarvan een natuurlijke zwangerschap ook helaas niet wilt lukken. Mijn vriend zelf heeft al een dochter van 9 jaar, en zelf heb ik geen kids. Ow ja...echter zelf ben ik 33 en mn vriend is 38 jaar. Alles was bij mij alles goed betreft onderzoeken, alleen bij mn vriend niet....zn zaadcellen zijn niet te sterk . Ik heb me ook aangemeld op deze forum, omdat ik graag ervaringen wil uitwisselen, en in contact wil komen met andere meiden, die net als ons in het zelfde schuitje zitten. Ik hoop van harte voor je dat die behandeling aan gaat slaan, en nogmaals heel veel suc6...... Liefs Duivinnetje
@ Queenie: wat een onzekerheid bij jou... het klinkt niet echt als ongi maar wat het wel is?????... Inderdaad even afwachten tot NOD en anders toch maar het ziekenhuis bellen... Ik hoop voor je dat het juist goed uitpakt... bloedingen kunnen ook bij zwangerschap horen!!! ik hoop het voor je.. @Duivelinnetje: spannend hoor.. alvast veel succes dinsdag... en natuurlijk met spuiten... Heb je dat 4 jaar geleden ook moeten doen?? Hier is alles rustig.. ik heb weinig tot geen klachten.. mijn temperatuur gedraagt zich wel erg netjes (hihi op dag 6 dpo een hele mooie dip). Maar het is wachten... pfff
@Duivinnetje, Hopelijk is het gisteren gelukt met de injectie? Morgen de spannende dag dus! Ik weet ook wat het is. Vele jaren terug heb ik ook IUI gehad, waarvan ik destijds 2 zoontjes heb gekregen. Inmiddels ben ik al 38 en mijn nieuwe vriend is de 40 al voorbij. Bij ons wil het op de natuurlijk manier helaas ook niet lukken. Mijn vriend heeft zelf nog geen kinderen. Bij mij zijn de onderzoeken niet helemaal goed (endometriose) en bij mijn vriend ook niet (slechte zaadcellen). Geen goede combinatie dus. Maar volgens de gynaecoloog zou het wel moeten kunnen! Dus we houden hoop. Jij ook heel veel s6!!!!
@Lauw: Hee........een innestelingsdipje???? Nog 4 daagjes Lauw....heel erg spannend hoor. Verder voel je je dus prima. Dat is toch wel een goed teken? *duimt voor Lauw*
hey meiden, Nou het begint nu spannend te worden voor ons hè! Hebben jullie al een voorgevoel of klachten? Ik heb het gevoel dat ik ongesteld ga worden,helaas... Ik heb nl. tot nu toe altijd wat krampen gehad een paar dagen voor nod en dat begon gisteren weer...hmmm Succes met wachten!! liefs
Goedemorgen allemaal, Ik wil me ook graag aanmelden bij jullie clubje. Ik heb 12 nov mijn eerste IUI gehad. Ik heb ook gelijk een vraagje, wanneer kun je testen of je zwanger bent? Ik heb op 10 nov een pregnyl injectie gehad en het schijnt, dat je pas na 15 dagen kan gaan testen. Klopt dit? Fijne dag allemaal
@Angelica: klopt idd, na 15 dagen testen. Als je eerder test kan deze onterecht positief zijn ivm de pregnylinjectie. Vrijdag mag je dan toch testen? Ik heb 11 nov de IUI gehad en mocht 26 nov testen. Maar dat zal niet nodig zijn, want bij mij gaat het helemaal niet goed. Helaas...... @Willemijnp: die krampjes zeggen echt helemaal niks hoor. Ik ben al 2x zwanger geweest door IUI (2 zoons) en toen had ik voor mijn NOD ook gewoon de bekende ongi-krampjes. Bleek toch echt zwanger te zijn hoor! Heel vervelend. De meeste klachten kunnen zowel bij een naderende ongi horen als bij een zwangerschap. Mijn duimen draaien voor je!!! Hier gaat het niet goed. Ben vannacht wakker geworden met mega mega buikkrampen, badend in het zweet en ik vloei inmiddels al meer dan een week, terwijl woensdag pas mijn NOD is. De gynaecoloog was vandaag niet bereikbaar, maar morgen zal hij mij bellen. Ga echt proberen op m'n strepen te staan. Ik vertrouw het allemaal niet meer. Zal toch geen buitenbaarmoederlijke zwsch zijn? Ik had tenslotte een ei van wel 3,5 cm! Straks is deze blijven hangen!? Nou ja, laat ik morgen de gynaecoloog maar afwachten. Op deze manier maak je jezelf alleen maar gek, terwijl je geen idee hebt wat het kan zijn. Succes allemaal op de wachtbank!!!
He Queenie, Ik wil je niet bang maken, maar je moet niet wachten. ik spreek uit ervaring, je moet niet wachten.......... als je echt pijn heb bel je het zkh en je eist om vandaag in ieder geval je bloed te laten nakijken Ik had al 2wk last van krampen en zweten, ik lag echt op de grond van de pijn. Zkh wilde mij niet helpen, ze vroegen zich zelfs af of ik niet schijnzwanger was. (15okt) op 30 okt ben ik met spoed geopereerd en ze konden mij eileider gelukkig besparen.
Hallo allemaal, wat spannend voor iedereen om te lezen, pffff dat afwachten valt niet mee he, je eigen lijf wat je soms zo voor de gek kan houden! Ikzelf heb op 11 november mijn 3e IUI gehad en zit nu dus ook in mijn laatste wachtdagen, om gek van te worden. Heb eigenlijk nergens last van behalve zwaar gevoelig rond mijn tepels wat ik de eerste 2 keer niet heb gehad maar goed heb altijd pijn in mijn borsten voor ik ongi word Stapelgek, maar goed nog een paar dagen afwachten