ben benieuwd naar jou foto Angelica... hihi... van de ene kant ben ik super blij.. maar het is ook nog zo onzeker... Moet komende dagen veel werken... en mannetje is vanmorgen vertrokken naar Duitsland... dus ik denk dat ik zaterdag pas weer ga testen... Daarom kon ik me vanmorgen ook niet inhouden...
Lauw en Angelica wat spannend!!!! Zou als ik jullie was vast voorzichtig een beetje blij zijn hoor! Kom net terug uit het zkh. Dat grote ei van 35mm wat er vorige keer zat, blijkt een cyste te zijn. Deze is dus niet gesprongen, had mee moeten komen toen ik een eisprong had. Deze cyste veroorzaakt de bloedingen en de pijn die ik heb. Mijn baarmoederslijmvlies was nog maar 3,1, wat er op duidt dat ik toch al aan het menstrueren ben. Ik heb nu Provera gekregen voor 10 dagen. Dit medicijn moet zorgen dat de bloedingen stoppen. Als het goed is moeten de bloedingen uiterlijk maandag gestopt zijn. Na deze 10 dagen met Provera kan ik na 7 tot 10 dagen een menstruatie verwachten. Op de eerste dag mag ik dan het zkh weer bellen en gaan we voor de 2e IUI. De 1e IUI is dus mislukt en deze maand moeten we helaas dus overslaan. Misschien dat het nog net dit jaar wordt en anders begin volgend jaar. Maar ik blijf hoop houden! Meiden die wachten heel veel succes! En Lauw en Angelica, jullie ook heel veel succes met de onzekerheid...........
@ Queenie: Och meis... een Cyste dus... en verwachten ze dat deze vanzelf weg zal gaan (met provera)??? Ik hoop dat de pijn nu minder gaat doen en je over een week echt ongi wordt en een goed verlopende IUI mag ondergaan... Het is denk ik wel fijn om nu te weten waar het vandaan komt... die onzekerheid is ook niks!! Dank je wel voor de voorzichtige felicitaties... hihi zit zelf ook voorzichtig op een roze wolk... ik wou vandaag uitslapen maar na de test om 7 uur.. is dat echt niet meer gelukt..
Lauw ik kan mij voorstellen dat je niet meer kon slapen! Ik zou zelf al stiekem gaan dromen en naar baby-spulletjes willen gaan kijken. Hahaha.... Die cyste is al aan het slinken. Hopelijk gaat deze vanzelf weg, dat zou wel moeten kunnen. Volgende week word ik nog niet ongi. Eerst 10 dagen die Provera en dan nog 7 tot 10 dagen voordat ongi zal komen. Dus voordat ik ongi wordt zijn we wellicht al 20 dagen verder. Maakt niet uit, ik weet nu in ieder geval waar de pijn vandaan komt. Doet nog steeds pijn, maar dan weet je in ieder geval waarvan het is. Is dan op de één of andere manier toch minder erg. Als het goed is zal mijn eerstvolgende poging ergens rond de kerstdagen liggen. Hopelijk gooien die dagen geen roet in het eten, want in ons zkh insemineren ze niet in het weekend. Dan kunnen we dus gewoon een ronde overslaan en dat wil ik echt niet!!!!
Lauw en Angelica, heel voorzichtig gefeliciteerd ! Spannend hoor Qweenie balen zeg! Volgende ronde hopelijk meer geluk! Hoop dat de pijn gauw minder wordt! Raar ook dat ze niet insemineren in het weekend bij jouw, ik heb ook een IUI op zaterdagmorgen gehad en moest gewoon naar de verloskundige afdeling voor het inbrengen! Nog 2 dagen voor mezelf, vandaag mijn dag dat ik ongi moet worden normaal gesproken , meestal wordt ik het snachts maar dat is niet gebeurd en mijn halve sinaasappeltjes op een plankie doen ook nog steeds zeer, vind het nu toch wel een beetje spannend, heb nu een ander gevoel dat de voorgaande keren dus wie weet, nog even rustig afwachten
@ Queeni: sorry verkeerd gelezen dus.. Maar ik hoop dat de IUI rond de kerstdagen toch door kan gaan.. hihi bevrucht tijdens kerst.. ook mooi.. Bij ons in het ziekenhuis hebben ze zelfs een 2 weken stop rond kerst/oud en nieuw... Gelukkig is dit dus bij jullie niet het geval.. @ Patsy: spannend.... ik duim voor je... ene... haha... laat die halve sinaasappeltjes maar lekker pijn doen...want dat komt van de HCG..
voor de dames die de pregnyl hebben gehad en nu posi hebben getest alvast een voorzichtige felicitatie van mij... want de pregnyl 10.000 is na 10 a 11 dagen uit je lichaam haha en aangezien het 14 en 15 dagen is geleden voor jullie zijn jullie denk in blijde verwachting hihi xxxcindy en veel succes met de volgende posi testen jullie 2tjes...
He meiden, ik zag ineens zoveel berichtjes, die ga ik zo gelijk lezen. Ik ga nog wel testen morgen en overmorgen Hier is mijn foto, ik hoop dat je het kan zien, anders probeer ik nog een foto te maken
Deze is van de clear blue test die niet zwanger zei, maar wel 2 strepen, het is wel een licht streepje
Queenie, Jeetje wat k*(*(&zeg! Ik hoop dat de pijn minder wordt. Waar ik loop insemineren ze wel in het weekend. Ik durf niet blij te zijn, ben zo bang dat de testen niet goed zijn of ik heb te lang gewacht en dan zie je ineens een streepje enzo. Ik durf het nog niet te geloven en ik ben zo bang voor de 1ste 3 maanden. Ik wacht vrijdag af en dan bel ik het zkh, ik krijg bij 5.5 wk al een echo ivm mijn BBZ oh zo spannend. Ik duim ook zo voor jullie Baby hope ik heb 500 pregnyl gekregen, zegt dat wat?
Hey meiden, Ben zelf nog niet met IUI begonnen. Morgen eerst een HSG onderzoek en dan horen we of het IUI wordt, de kans is heel groot. Ik las iemand over een CB digitale test met daarin 2 streepjes op de test.... Je mag hier nooit naar kijken zie foto: Ik duim dat jullie zwanger zijn. PS ik zet altijd de Pregnyl (Ovitrelle) injectie om de eisrpong op te wekken op het tijdstip dat de gyn zegt. Wanneer moeten jullie dan terug zijn voor inseminatie? http://i45.tinypic.com/2hf15d2.jpg
Niet om je af te kraken hoor, maar het staat zelfs in de gebruiksaanwijzing...: http://i45.tinypic.com/2meoaw9.jpg Kan je geen Kruidvat 2 voor 5 euro doen? Die is veel duidelijker en die werkt wel met streepjes .
ja die heb ik vanmorgen gebruikt. Geeft, ben juist heel blij met je berichtje, ik vond het alleen heel apart dat er wel 2 strepen waren. 2 van mijn vriendinnen gebruikte ook clear blue en die gaf ook negatief aan maar ze waren wel zwanger
Ik heb dit ook gehad, je hart maakt een soort sprongetje hihi. Ik hoop natuurlijk dat je hartstikke zwanger bent. Waarom doe je geen KV 2 voor 5 euro? Of eena ndere test met streepjes . Ben overigens benieuwd hoe de IUI bij jullie gaat. Na hoeveel uur je voor inseminatie moet etc.
@ Angelica: Ik zie duidelijk het streepje hoor.. ook bij de eerste test... spannend he... hihi @ Babii: Jij begint aan je 1e IUI.. spannend... Hoop dat ie net zo'n resultaat mag geven als bij mij... Hier hoe het bij mij ging: Maandag 9/11 FM 1 eitje van 16,5 mm woensdag 11/11: tussen 19:00 en 21:00: zelf 10.000 eh pregnyl spuiten (in de buik) Vrijdag ochtend heb ik mijn IUI gehad. rond 10:30. Ik twijfel of ik vrijdag of zaterdag mijn eisprong heb gehad. dus zaterdagavond nog maar een keer geklust. en toen maar wachten ...
@ Lauw, dus jij hebt tussen 36 uur en 40 uur je inseminatie gehad? Ik spuit zelf Gonal F omdat me lichaam niet reageert op Clomid en zelf totaal geen eitjes aanmaakt. Overigens is het zaad van mijn man weer wel goed. Mijn slijm is niet goed en + er groeien geen eitjes.
He Babii, vanmorgen heb ik een test van Mat Care Mini Midstream gebruikt en dat is de foto met de 2 rode strepen. Mijn man heeft al testen gehaald. Ik ga vanavond nog een keer testen Ik had trouwens 10 nov pregnyl en 12 nov iui Ik hoop dat het bij jou ook snel raak is
O ja, je hetb getest met die zonder indicator he? Die zonder indictator heeft veel meer HCG nodig . Dus dat zou ook nog eens kunnen zijn waarom hij zegt niet zwanger . @ Lauw, vergeet helemaal te zeggen! gefeliciteerd!!!!!!!!!!