IUI op 11 nov gehad; wie nog meer???

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door qweenie, 13 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Babii, het blijft gewoon spannend. Ik ga er nu vanuit dat het door de pregnyl komt al ben ik van binnen dol gelukkig. Als ik vrijdag nog steeds een positieve test in handen heb, dan ben ik gelukkig

2. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Angelica, Pregnyl zit max. 10 dagen in je lichaam. De gyn zegt vanaf 13 DPO kan je testen....

Dus denk dat het wel positief is :p.

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    PS hoe doen jullie het helpen van je mannetje? Mijn mannetje heb veel pijn met het met de hand doen... DIe kan het eigenlijk alleen oraal.

Nu heeft hij er alles voor over, maar las ook dat er meiden zijn die eerst oraal de man bevredigen en daarna met de hand verder gaan (en het goed afvegen) en die meiden zijn ook wel zwanger geraakt met IUI.

Sorry voor de intieme vragen, maar anders doen we het wel met de hand (hopen dat het gaat dan).

4. Patsy74

Patsy74 Lid

23 nov 2009
    13
    0
    0
    Babii

:D

Ik stuur mijn mannetje gewoon naar boven en daar doet hij maar lekker alleen het handwerk :)
    Vind het zelf maar helemaal niks op commando hahaha en ik zit braaf met de jas aan te wachten beneden om het onder de oksels weg te brengen, lekker sexie en romantisch he? :D

Maar waarom doet het zeer als hij het met zijn handen doet, wellicht is de boel wat vochtig maken met water een optie??

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    De artsen weten ook niet wat het is. Hij heeft geen voorhuid dat in de weg zit. Het is voor hem een pijnlijk en rot gevoel.

Dit heb ik ook als er iets met de hadn bij mij gebeurd. Maar goed. Ik ga wel even met de gyn overleggen hoe of wat.

Haha mijn mannetje kan het echt niet zelf doen (althans denk ik).... Overleg alles morgen even met de gyn :D.

6. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    ff snel een ego berichtje... moet zo gaan werken namelijk..

Ik heb vanmorgen toch maar even snel getest... en ja hoor weer dat vage, maar toch echt roze streepje... :)

7. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He Lauw ik ook en ik heb nu toevallig het zkh aan de tel spannend hoor

Ik had vandaag officieel kunnen testen. Dus ik ben zwanger!!!!!!!!!!
    Nu hopen dat het blijft zitten en of het op de goede plek zit 18 dec eerste echo

8. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    Heyyy meis,

Ik wil je ook bij deze heel voorzichtig alvast feliciteren, hoop het echt voor je.
    Spannenddddd hoor, hopen dat het nu echt raak is, en dat je er volop van kunt genieten nu.

Liefs

9. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Duivinnetje, ik ben zo voor je aan het duimen. De arts vertelde mij net dat je dg na je IUI al kan testen

10. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    Hi Angelica,

Wowwww ik lees net al die berichten hiero, je ziet duidelijk die 2 streepjes....Heel voorzichtig wil ik jou ook alvast feliciteren, en dat je er volop ervan mag genieten!

Wat een positieve berichten lees ik hier nu, superrrr.
    Maar laten we nog ff voorzichtig hier in zijn ;)

Liefs

11. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    Hi Angelica,

Ik lees net je laatste berichtje....

GEFELICITEERD MEISSS!!! wat superrrr voor je, echt top!!!
    Ontzettend leuk om dit te lezen, nu op naar 18 december je 1ste echo, spannend hoor.

Geniet ervan.....:)

Liefs

12. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    Huh....als ik goed begrijp en lees kun je de dag na je IUI al testen voor zwangerschap???
    Hier heb ik nog nooit van gehoord....

Maar als je de test nu doet, kan het pregnyl deze dan niet in de war schoppen...want dit is natuurlijk ook hormonen.

13. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    Hi Babii,

Welkom bij de club :D.....

Ik heb zelf afgelopen dinsdag 24 nov. de 1ste iui gehad....
    Daarnaast had ik afgelopen zondagavond om 23.00uur mezelf moeten injecteren met pregnyl.
    Kortom...2 dagen later moest ik pas in het ziekenhuis zijn, want mn ferti.arts verwachte toen mn officiele eisprong.

Maar wat spannend ook voor jou, ik zal voor je duimen meid!

Liefs

14. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Nee, ik ging te snel 14 dg na iui kan je al testen

15. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    We moesten het om half 2 inleveren. Ik ben gewoon naar werk gegaan en hij heeft zijn ding gedaan

16. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    @Qweenie: Ik lees net je berichtje meis....wat ontzettend vervelend allemaal, maar nu weet je tenminste wel waar die klachten vandaan komen....en kunnen ze het probleem nu aanpakken.
    Hopelijk gaat het de volgende ronde beter, zonder al deze toestanden weer... Ik duim voor je meid!

@Patsy: Spannendddd.... weet je al misschien meer meid???
    Hopelijk goed bericht, en dat jij net als al die andere meiden hiero er ook volop van kunt gaan genieten.

Liefs

17. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Queenie, hoe gaat het?

18. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    Heyyy meiden,

Ik heb misschien een rare vraag he, hihi.... Maar hopelijk weten jullie hier evt. een antwoord op.

Aangezien ik afgelopen dinsdagmorgen mn IUI heb gehad, en daarna nog steeds een beetje pijn in mn onderbuik heb en daarbij worden mn borsten ook wat pijnlijk (wat ik in de meeste gevallen voor mn menstruatie ook heb!)....
    Zou ik graag van jullie willen weten, of jullie hier misschien ook last van hebben/hadden :(.

Enneh....hebben jullie misschien ook enig idee hoelang het duurt voordat de innesteling plaats vind :(
    Ik weet dat als je normaal gesproken gaat klussen, dat het zaadje min. 12 tot max. 24 uur onderweg is naar het eicel.
    Maar dmv IUI is dit natuurlijk anders....

Hopelijk kunnen jullie meiden hier mij misschien een antw. op geven.

Liefs

19. Patsy74

Patsy74 Lid

23 nov 2009
    13
    0
    0
    Nou meiden, vannochtend een test gedaan samen met mijn kerel en IK BEN ZWANGER !!! yeah!!! Kan het gewoon nog niet geloven, zo onwerkelijk gewoon. Hopen dat alles goed blijft gaan nu natuurlijk maar ben op dit moment vooral nog in een ongeloofwaardige wolk van blijdschap :D:D

20. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    Hi Patsy,

GEFELICITEERD MEID, echt superrrr!
    Geniet er lekker van, en indd...hopen dat alles goed blijft gaan.

Liefs

Deel Deze Pagina