Die klachtjes kunnen heel goed van de Pregnyl komen, zeker die zere boobies. Die buikpijn kan van de IUI zelf komen, heb ikook wel eens gehad. Het zaad is inderdaad sneller bij het eitje omdat een groot deel van de barriere (de baarmoedermond en het slijm daarin) al genomen is, maar de innesteling zelf is niet heel veel sneller dan zonder IUI, dus ongeveer een weekje na de IUI/eisprong. De reis van het eitje vanuit je eierstok via de eileider is namelijk nog steeds even lang...snappie?
Hey Dopey, Thnx meid.....misschien maak ik me echter ook wel te druk erover of teveel zorgen. Want je wilt zo graag dat het aanslaat he! Ik lees daarbij dat jij 5 dagen nog moet wachten??? Betreft uitslag van wel of niet zwanger Ik hoop het echt van harte voor je meid....Ik duim voor je. Want dit is de zoveelste poging al voor jou?? Ik lees het evt. wel. Liefs
@ Patsy: gefeliciteerd!!! haha.. het is onwerkelijk he... Ik ben er zelf ook nog een beetje beduusd van. Had je een hele duidelijke streep??? ik zit nog op een duidelijke streep te wachten...
@ Duivinnetje: de streep is nog niet heel duidelijk.. maar hij is er toch echt zeker (op 3 testen)... dus ik ga er vanuit dat het goed is... heb dus ook maar een ticker gemaakt.... hihi... Hoe gaat het met jou in de wachtweken????
Heyyy Meis, 3x scheepsrecht zeg maar, hihi. Dan ga ik er ook zeker vanuit dat het nu daadwerkelijk echt positief is he! GEFELICITEERD, en geniet nu eindelijk maar van je welverdiende zwangerschap....En dat natuurlijk ook alles voorspoedig verloopt. Echt superrrr voor jou/jullie. Tja, betreft mijn wachtweken...wat mij betreft kunnen de dagen niet snel genoeg voorbij zijn En hoop ik net als jullie meiden hiero, ook een andere ticker kan plaatsen...hihi. En kun je het beseffen/bevatten nu dat je echt zwanger bent??? Het heeft misschien ook z'n tijd wel nodig he, om tot je door te laten dringen. Geniet ervan meid! Ik hou de forum zeker op de hoogte omtrent mijn ontwikkelingen. Liefs
Hey meiden bedankt voor de felicitaties Het was de 3e IUI behandeling. Lauw, ik had de clearblue gehaald met display en die riep heel vlot zwanger 1-2 weken. Geen streepjes dus maar een display hihi.
Heyyy Patsy, 3x scheepsrecht ...hihi. Vind het echt super voor je meid!!! Enneh...makkelijk he zo'n digitale test, heb die reclame spotjes wel eens gezien op tv. En natuurlijk ook leuk om te bewaren. Liefs
He Lauw, ik had vrijdag wel een streep, maar niet zo duidelijk. Foto van donderdag staat in mijn profiel. Hoe voel je je? Helaas, kun je die testen niet bewaren. Ik had de vorige zwangerschap gedaan en binnen 24 weg. Duivinnetje, hoe voel jij je? ps ik krijg 7 dec mijn eerste echo om te kijken of het goed zit en of mijn baarmoederslijmvlies ook dik genoeg is. Ik heb niet echt last van klachten, alleen vanmorgen was ik heel even misselijk en mijn ontlasting is een drama. Mijn brosten zijn niet erg pijnlijk
Angelica, waarom heb jij al zo snel een echo staan? Mijne is nu gepland op JAWEL 31 december Leuk om zo het jaar te eindigen ( aangenomen dat alles goed gaat natuurlijk) Ik heb ook niet echt klachten, borsten wat gevoelig, niet misselijk oid gelukkig, merk wel dat ik wat sneller moe word dan anders. En ik heb het snel koud haha Maar als het zo blijft mag ik niet klagen geloof ik!
Even een update: Ik heb best wel slecht nieuws! Mijn slijmvlies is zo aangetast dat er nooit een natuurlijke zwangerschap voor ons inzit! De kans dat mijn slijmvlies hersteld is er niet. Mijn slijm is troebel en zuur en onwijs dun. Vanaf Januari gaan wij dus een IUI traject in en ik krijg een vrouwelijke gyn (super lieve vrouw) en we gaan het eerst proberen zonder een roesje, lukt dat niet krijg ik ter plekke een roesje. Maar ze zegt ook dat ze gewoon de tijd voor me gaan nemen en dat het samen wel lukt! Volgende maand waarschijnlijk wel een HSG onder narcose! PS sommige vrouwen krijgen een vervroegde echo (ik ook) bij mij is het omdat ik een miskraam heb gehad en dus met al die medicatie en de miskraam als medisch wordt gezien.
Jeetje meid wat rot zeg! Kennisje van mij had ook "zuur en aggressief slijm"om het zo maar eens te zeggen en die is middels IUI ook zwanger geworden dus de hoop niet opgeven he! Waarom krijg jij de HSG onder narcose ? Ik kreeg alleen een zetpil mee naar huis die ik een uur vantevoren moest inbrengen, doodzenuwachtig was ik ervoor en toen ik ook nog eens 3 kwartier moest wachten was ik helemaal over de rooie Bleek het allemaal reuze mee te vallen, soms moet je geen info winnen op het internet, had horror verhalen gelezen maar dat bleek in mijn geval gelukkig allemaal reuze mee te vallen en omdat mijn baarmoeder achterover ligt lukte het ook niet in 1 keer Meid geniet nog effe lekker van de donkere dagen voor kerst en vol goede moed het nieuwe jaar in!!!!
Goedemorgen Patsy, ik heb een BBZ gehad en ze willen kijken of het op de goede plek zit. Ook heb ik met 6 wk een miskraam gehad. Ik krijg elke 2 wk een echo om te kijken of alles goed gaat. Gisteravond heb ik de hele avond gehuild. Ik had hele erge krampen en ook wel een ongi gevoel en dat maakte me zo onzekerer. Ik dacht daar gaan we weer. Vanmorgen werd ik weer wakker van de krampen en het waren mijn darmen. Ik heb nu zoveel last van mijn darmen. Ik moet positief blijven. Dat is zo moeilijk. Mijn zusje is nu voor de 2de keer zwanger ze is nu geloof ik 7 of 8 wk en ze gaat er zo relaxed mee om. Ze heeft geen zorgen en dat wil ik ook. Maarja met de 5.5 wk echo kunnen ze me natuurlijk ook geen garantie geven Meiden Sorry voor het zeuren, ik vind het hier veel prettiger om mijn verhaal te doen, dan in de zwangerschapstopic Liefs, Angel
Heey Angelica, Zeuren mag hier altijd hoor, hihi. Wij zijn hier met zn allen, om elkander te steunen....of nu leuk of minder leuk nieuws is Het is daarnaast erg begrijpelijk dat je gaat denken van; daar gaan we weer! Maar de 1st tijd zal het toch spannend blijven, want wat doet het lichaam met je...er gieren daarbij ook zoveel hormonen door je lijf. Maar hoop van harte dat je zwangerschap goed verloopt, zonder evt. complicaties of wat dan ook. En geniet maar lekker van je welverdiende roze wolk meid! En wat leuk dat je zusje ook zwanger is, kun je onderling straks mooi shoppen en ervaringen uitwisselen. Maar indd. hoe moeilijk het ook is..probeer positief te blijven. Tja, en omtrent mezelf....heel moeilijk meid, pffff. Gisteren had ik bijna hele dag last van lichte buikpijn, beetje zeurend gevoel zeg maar. En daarbij zijn mn borsten ook wat pijnlijker geworden, en heb meer last van witte afscheiding dan normaal. Helaas weet ik nu niet meer wat het lijf met me doen, zo onzeker wordt je dr van. 's nachts transpireren als een gek, en rare dromen....!!! Misschien zit het ook wel tussen mn oren hoor, hihi. Ben dr wel dagelijks mee bezig, en mede omdat je zo graag wilt dat het slaagt he die iui. Maar is hiero ff afwachten en duimen!!! Liefs
He Duivinnetje, Thanks voor je lieve berichtje. Ja het is ontzettend leuk dat we samen zwanger zijn. Mijn zusje is 19 juli 2010 uitgerekend en ik 5 Augustus. Volgende wk maandag als ik naar het zkh moet, vertel ik haar gewoon wat mijn angesten zijn. Ik ga donderdag of vrijdag ook langs de huisarts. Ik heb een spastische darm als sinds ik klein ben, misschien kan ze me voor het weekend een beetje gerust stellen. Heb je elke maand last van dat soort kwaaltjes? Ik kon voirge week nou echt niet zeggen, dat ik me zwanger voelde. Nu ook niet echt. Mijn borsten zijn soms wat gevoeliger, maar niet altijd. Ik ga wel duimen voor je Liefs, Angel
Hi Patsy, Het is indd voor je te hopen dat je zwangerschap zo blijft meid...en dat je niet nog meer kwalen erbij krijgt. Maar het kan nog alle kanten op he . En jij gaat zeker het oude jaar goed uit he...op naar 31 dec. Je nwe jaar kan niet meer stuk, en goed beginnen zo....mits alles goed verloopt uiteraard, maar laten we hier maar niet vanuit gaan. @Lauw, meid hoe is het verder met jou??? @Babii, ik heb je op de andere forum al getypt hihi. Liefs
Heyyy Angel, Klopt he, deze symptomen heb ik ook maandelijks rond mn ongi periode...behalve die rare dromen en veel zweten 's nachts. Daarbij heb ik wel veel meer afscheiding dan gebruikelijk maandelijks. Daarbij kan het voor jou ook geen kwaad om even voor de zekerheid naar de huisarts te gaan...ff zeker voor het onzeker nemen. En als je echt niets iets vertrouwd meid, gewoon aan de bel trekken bij de arts, daar zitten ze voor, en betaal je ook voor. Het gaat tenslotte wel om je eigen lichaam en gezondheid he! En wat superrrr dat je vrij vlot na je zusje uitgerekend bent...Opa en oma krijgen straks nog drukker . Liefs
@ Patsy, omdat ze bij mij geen eendenbek inkrijgen i.v.m. mijn verleden . De laatste keer dat ze het geprobeerd hebben was afgelopen donderdag en toen kon me HSG niet doorgaan. Vandaar dat ik het onder narcose moet. Zelfs de IUI krijg ik met een roesje, omdat een eendenbek gewoon niet lukt bij me.