Pcos nu bezig met ovulatie inductie

Discussion in 'MMM clubs' started by Pcosje, Nov 5, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pcosje

Pcosje Niet meer actief

Dag meiden een aanstaande moeders :),

Na maanden googlen en andermans verhalen lezen dacht ik zelf eens opzoek te gaan naar lotgenootjes. Wij vrouwen begrijpen elkaar toch allemaal net wat beter.

Ik ben in Oktober '12 gestopt met de pil...er gebeurde niks. Ik deed een zwangerschapstest maar helaas. Ineens op 1 december '12 een menstruatie dus ik dacht moet echt nog "ontpillen" maar tot mijn verbazing weer maandenlang niets. Tot februari toen had ik ook ineens een menstruatie maar sindsdien helemaal nooit meer. Mijn huisarts is eigenlijk heel relax en stuurde me meteen door naar gynaecologie en daar kreeg ik het te horen......een duidelijk gevalletje Pcos :x.

Die dag heel wat tranen laten lopen maar mezelf bij elkaar geraapt en tegen mezelf gezegd dat ik ervoor ga en dat ik er alles aan ga doen.

Ben gestart met Clomid 2x per dag....maar niks. Toen met 3x per dag ook niks, ik begon mijn cyclus met provera en primolut. Ikzelf ben meer fan van primolut. Nu zit ik op dag 6 van m'n huidige cyclus en ben op dag 2 begonnen met gonal f 50eh.

Ik mag ook voor de leo operatie gaan maar wil eerst dit afwachten. Vrijdag eerste echo en hopelijk m'n eerste eitje deze maand sinds maanden.

Herkent iemand mijn verhaal? zou het fijn vinden wat te kletsen hierover.
    ;);):)

2. MayB

MayB Lid

May 1, 2013
    72
    0
    6
    Female
    Hè hallo,

Ik herken je verhaal, vervelend hè die mmm!
    Hier:
    September 2012 met de pil gestopt toen menstruatie gehad, en in november nog 1 xtje, daarna niets meer!
    Huisarts--> gynaecoloog --> onderzoeken, ook pcos!
    Eerst gestart met provera, daarna clomid 50 niets provera 100 niets, provera 150 niets! Retour gynaecoloog, eigen keuzen Leo of gaan spuiten. Ik wil liever ook eerst spuiten proberen, ik spuit puregon.
    We hebben eerst in augustus vakantie/ pauze genomen, om er daarna weer tegen aan te gaan!
    Eerst weer provera, toen beginnen met 50 eh, op dag 10 1 eitje van 10 mm, erg klein dus, daarna nog meting van 11 gehad, daarna opgehoogd en na ongeveer 20 dagen spuiten ei weg :( weer opnieuw provera! Zit nu in de 2 de ronde zit op dag 15, vorige week dag 9 alleen maar rechts kleintjes te zien links niets. Afgelopen donderdag dag 12, 1 eitje van 9 mm, nu op gehoogd 50 + 2 klikjes (is ongeveer 66eh) morgen weer opnieuw een meting, hopelijk nu eindelijk onze eerste poging na ruim een jaar!
    Hoe was jou FM vrijdag?

Share This Page