Pijn in baarmoeder blijft na IUI?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Nuage, Dec 29, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nuage

Nuage VIP lid

Mar 12, 2008
    9,020
    659
    113
    Ik heb vanmiddag om half 3 IUI gehad en ik heb sinds dat moment de gehjele tijd pijn in mijn baarmoeder.

Voordat we erheen gingen had ik al een ongesteldheidsgevoel maar na de IUI is er een heel vervelend pijntje bijgekomen.

Iemand die hier ook last van had?

2. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Krampen na een IUI-behandeling zijn wel normaal. Het zaad wordt bewerkt en er wordt een speciale vloeistof aan toegevoegd, zodat het rechtstreeks in de baarmoeder geïnsemineerd kan worden. Door deze vloeistof kun je krampen krijgen, omdat het iets lichaamvreemds is. Krampen kunnen ook veroorzaakt worden door de behandeling zelf, het gedoe met de eendebek en het inbrengen van het inseminatieslangetje en je eisprong kan natuurlijk ook nog van invloed zijn. Normaal is het na een dag wel over. Succes met de wachtweken!

3. Benthe

Benthe Actief lid

Jan 19, 2008
    343
    0
    0
    Office Manager
    Oss
    Hi Nuage,

Persoonlijk heb ik er geen last van gehad maar bij de IUI waarschuwde mijn gyn hiervoor. Hij gaf aan dat het geen kwaad kon maar juist goed was.....

Gr. Benthe

4. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

Jul 11, 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    Hoi Nuage,

Heb ik ook altijd na mijn IUI. Wat Jippie zegt klopt. Het is de combinatie vloeistof, eisprong en eendebek die voor de krampen zorgen. Succes meid.....hopelijk slaat de IUI een keertje aan bij ons.
    Dat 2009 maar een vruchtbaar jaar mag worden!

Liefs maaike

5. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Ik heb het de laaste IUI ook gehad wel 5 dagen of zo

6. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

Dec 30, 2007
    1,732
    72
    48
    Alweer wat beter? Ik hoop het maar voor je!

Ik heb alleen wat lichte krampen (net terug van IUI), alsof ik in de tweede helft van mijn menstruatie zit zeg maar. Maar bij mij was de arts ook wel voorzichtig geweest. Als het echt nog steeds erg is, zou ik wel het ziekenhuis even bellen, hoor.

7. ilonaa

ilonaa Bekend lid

Jul 9, 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    hoi,

Ik zit nu op dag 4 na IUI(incl IUI-dag).
    Vandaag heb ik duidelijk een menstruatie-gevoel.
    De dagen hiervoor had ik een vaag rommeld gevoel.
    De IUI zelf vond ik nogal pijnlijk. Ik kon mijn been niet stil houden en mijn gezicht vertok er ook bij.
    Volgens de gyn vond ik het pas echt "vervelend"toen hij in mijn bm zat.

Share This Page