iui poging 1

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Debbes1981, 12 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbes1981

Debbes1981 Nieuw lid

12 dec 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Allemaal,

Afgelopen maandag mijn eerst IUI poging achter de rug, en ben bloed nerveus!
    Wij zijn al 5 jaar bezig om zwanger te worden, en werden door het Erasmus flink aan het lijntje gehouden, uiteindelijk zeiden ze ook, sorry we helpen u niet meer u bent te dik.
    Ben naar een ander ziekenhuis gegaan, bloed geprikt, ja hoor me schildklier werkt te traag, nu weet ik dus ook waarom ik niet afval met al die leuke dieeten, zelf Weight Watchers werkte heel slecht, 2 kilo in 4 maanden!!! Ik weet dat ik te zwaar ben, dik 35 kilo, maar ik ken mezelf niet anders dan als een flinke tante met maatje 46!
    Uiteindelijk heeft onze nieuwe Gyn besloten om over te gaan op IUI na 3 maanden Clomid te hebben gebruikt.
    Cyclus is goed, eisprong ook.. 3 ovulatietesten positief, maar nog geen zwangerschap!
    Afgelopen maandag was het dus zover, en zit in de rats zenuwen, met alles wat ik voel denk ik al, is dit wel goed??? Kan dit wel, waren ze niet te laat met insemineren.. Wordt er gek van.
    Zijn er meer mensen met deze ervaring??
    Hoor het graag.

Gr Debbes

2. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Hoi Debbes,
    Ik heb zeker dezelfde ervaring dat ik over veel dingen in de rats zit! ;) Inderdaad met name of de IUI op het juiste moment is. Dat loslaten is zo lastig! Ik heb morgen mijn IUI, maar ben nu alweer 2 dagen bang dat ik mijn eisprong heb (heb ook steeds ovu pijn!)
    Het went na 2 keer dus nog niet helemaal (hoewel ik al wel wat rustiger ben dan de eerste keer).
    Succes!

Deel Deze Pagina