Hoi meiden vandaag toch maar een testje gedaan gewoon uit nieuwschierigheid dus spierwit ! maar zit nog maar eigenlijk dag 4 na eisprong kan ik nog steeds hopen?
4 dagen na eisprong en dan ga je al een zwangerschapstest doen????? als je eitje spring duurd het gemiddeld 5 a 7 dagen ofzo eer dat het innesteld... dus ik zal als ik jou was pas over 1,5 week weer eens een x testen!!
Als je pas de 17de kunt testen, waarom test je dan in hemelsnaam op de 6de?? Dan blijven ze echt wit hoor.
Op zich niet gek als je pregnyl hebt gespoten. Als je test nu wit is, betekend t dat de pregnyl al uit je lijf is. Dus dat is fijn om te weten. Vind wel dat het snel eruit is. Maar goed.....nu netjes wachten en hoop dat je test dan 2mooie strepen laat zien.
haha damens! Jullie snappen het verkeerd heb getest om te kijken of Pregnyl ERUIT is kzal de vraag anders formuleren' ik moet me nog geen zorgen maken want dat is nog te vroeg? Groentjéé in the hOUSE
hahanja ik leg soms de dingen verkeerd uit kdenk dat het logisch is dat je nog geen positieve test kunnen hebben na 4dagen haha maar probleem is: heb zo weinig last van pregnyl terwijl ik vorige maand er echt sympthomen had ik heb zelfs niet eens mijn eisprong hard gevoeld wel een steekje maar dat stelt niets voor
Ik heb de vorige keren ook niet echt last gehad vd pregnyl. Alleen mn humeur een beetje. Maar deze x ist anders. Alleen ik test nooit om te kijken wanneer t eruit is. Hoeveel pregnyl heb jij gespoten?
Ik ook. Heb deze afgelopen zaterdag gezet en maandag de IUI gehad. Ik zit te dubben of ik nu ook zal gaan testen om te kijken wanneer t eruit is. Heb nu 6x hormonen gespoten. Nooit getest om te kijken of t eruit is. Jij hebt geen IUI ofzo gehad?
neen geen IUI, enkel clomid 50mg & pregnyl 5000 & folikelmetings kvind het wel leuk om paar dagen erna te testen om te kijken of pregnyl eruit is' geeft me zo een rustig gevoel geen idee waarom
hmm ik vind 5 dagen best snel dat je pregnyl er dan al uit is, het halveert zich toch iedere dag? 5000 - dag 1 2500 - dag 2 1250 - dag 3 625 - dag 4 312 - dag 5 156 - dag 6 78 - dag 7 39 - dag 8 19 - dag 9 8 - dag 10 4 - dag 11 2 - dag 12 1 - dag 13
Idd wit is wit en nu op naar 2 strepen. Vroeg t eigenlijk omdat ie zo snel wit is. T zou kunnen dat de test niet gelukt was miss. We hebben zelfde NOD.
Zaterdag 1december Bléhh Vind het ook raar dat pregnyl er al uit is! moet echt constant bij 3verschillende dokters komen de een doet het zo, de ander zo word ik wel een beetje vervelend van' heb het liefst alles georganiseerd
Ik ook zaterdag om 19.00 uur. Ik kom ook bij verschillende gyn's maar gelukkig werken die allemaal wel t zelfde. Maar de gesprekken is wel bij dezelfden