Hee, jouw man heeft ongeveer net zo'n score als de mijne... En jij spontaan zwanger geraakt? Gefeliciteerd!! Ik heb een IUI gehad met 500.000 zaadjes na opwerking maar ik ben gister ongi geworden.
Wowwww dit soort verhalen moet ik gewoon vaker horen. Wij nu op het wachybankje met 2,6 milj. Tot nu toe beste na bewerking voor iui
Niet veel dames hier meer die zwanger zijn geraakt met iui zie ik... Die zijn natuurlijk niet meer te vinden op forums.... Jammer
Wij zijn bij iui beland omdat het na 4 jaar nog steeds niet gelukt is en ik 36 ben nu. Ook ben ik ondertussen erg veel afgevallen. Dat was ook een eis van het ziekenhuis. Hopelijk heeft dat geholpen. Dat de eerste iui positief was is natuurlijk een goed uitgangspunt. Ik zit nu op dag 7 na inseminatie 2. Spannend dus
Ik zit in iui2.. Vorige poging maar750.000 zaadcellen.. Nu lees ik dat jullie het hebben over morfologie? Wat houd dit in.. Wij horen alleen over categorie à,B,c,d. De A en B zijn dan bruikbaar en c en d niet dus... Daarvan had m'n vriend de vorige keer 29% (a en b) en nu 26%. Bedoelen jullie dat? Dit keer was het 1,3 milj... Duimen maar... Volgende week testen..
1e keer niet gelukt met 5 miljoen en één eicel, 2e keer wel gelukt met 150 miljoen en twee eicellen. Succes!
Ik vandaag met 158.000.000 negatief getest.... RaRa hoe kan dit? Ik heb zelf sterk vermoeden dat ik anti-stoffen aanmaak sinds mijn miskramen. Maar op naar iui 2 met 112IE per dag...
Hallo, ik heb even meeglezen met jullie iui pogingen, ik ben nu 9mnd bezig met clomid150 wel elke x eisprong, maar geen zwangerschap. Volgende cyclus dus over op iui maar wel met clomid omdat ik niet wil spuiten, dus 3x met clomid en dan als niet raak is over op prikken 3x Ben benieuwd..man heeft wel goed zaad, lees wel veel miskramen met iui. Maar ja denk ook dat dat per persoon verschillend is..nu nog wachten op me menstruatie denk dat het wel doorzet.