Bedankt lieve meiden, dat lucht wel weer een beetje op! Vandaag maar weer eens een dagje naar school, beetje afleiding zoeken met/bij mijn studiegenoten. Thx!
Die onzekerheid elke keer die is zo verrot he?! elke keer krijg je ergens hoop en vervolgens moet je die hoop weer opgeven doordat het weer niet gelukt is! Het leven is soms zo oneerlijk, de een is meteen zwanger, of heeft er niet eens om gevraagd en de ander moet een heel traject in spanning afwachten of het ooit wel gaat lukken! In de MMM ben je gewoon veel meer met zwanger worden bezig dan ''normale'' stellen. Je wordt er elke dag mee geconfronteerd, of door hormonen of door ziekenhuisbezoeken etc.. dat maakt het er niet makkelijker op. En ik ken de clubjes waarin iedereen zwanger is, behalve jijzelf. ik gun het iedereen, maar idd soms heb ik ff zoiets, nu ik eerst, daarna mag jij. Ik hoop dat we in dit topic rond dezelfde tijd zwanger zullen worden! Laten we maar flink die duimen draaien, mss dat dat helpt. Knuffel voor jullie allemaal!! op een goede toekomst!
Goedemorgen dames Stewardess72, ik heb een hoormoonafwijking PCOS, en ik gebruik al 2,5 jaar hormonen. Eerst clomid, nu puregon en pregnyl. Ik heb alle mogelijke testen gehad, ook na mijn miskramen en alles lijkt in orde. Het ziekenhuis gaf IUI als optie aan. Welkom Toekan, succes met je eerste IUI en hopelijk is dit een uitkomst voor jullie! Vlinderr, het is zo moeilijk, elke maand zit je weer in een achtbaan van emoties, we begrijpen het allemaal en maken het allemaal mee. Probeer positief te denken, je hebt al zoveel achter de rug, en je bent een stapje dichterbij je doel. Ik bedoel, hoe lang kan het allemaal nog duren!? Het kan zomaar ineens gebeuren! Ik zie dat je ook PCOS hebt, wanneer hebben ze jullie IUI aangeraden? Hoe lang zitten jullie al in de MMM?
Ja de mmm grijpt je soms echt bij de keel. Gisteren maakte ik nogal een botte opmerking naar vl. We hadden het erover en toen zei ik dat hij hopelijk volgende week in een potje mocht spuiten hij van : alsof dat zo makkelijk is ik zo van (beetje gefrustreerd) ja dat is makkelijk of wil je soms ruilen, prikken, inwendige echo's en je kut voelen omdat je lichaam pijn doet, je uit balans bent door die %#^hormonen pfff kwam er even uit. Later wel sorry gezegd, want hij heeft het er geestelijk ook zwaar mee en het lijkt me idd ook geen pretje om het in een potje te moeten doen.
Hahaha, sorry masami, ik begrijp het helemaal maar moet erg lachen om hoe je het omschrijft....... Mijn vent hoeft van mij niet mee naar alle fm' s en inseminatie. Hij was ook niet mee naar prikinstruktie, ik moet het toch zelf leren en met hem erbij ga ik alleen maar zitten katten. En ik ben denk ik te nuchter om daar samen te zitten als het spuitje met 29 miljoen naar binnen gaat. Maar ieder zijn eigen manier hoor. Anyway, mijn lief hoefde dus maar 1 keer naar het zhuis dit keer, om het potje te vullen. Hij moest ' s ochtends om half 10, want half 1 had ik mijn inseminatie. Wat denk je, gaat ie nog klagen omdat het zo' n rottijd was. Kon ik niet ff bellen of het uurtje eerder kon.....Je begrijpt dat ik net zo ontplofte als jij. Achteraf schaamde hij zich wel, toen ik hem er aan herinnerde wat ik allemaal deed.... Wachtenopwonder, thanks voor de toelichting. Ik snap het, enne...net als allen hier GOOD LUCK!!!!!!!
ik snap precies wat jullie bedoelen, ik kletste ook mee in 2 andere clubs van meiden die er langer over deden, sommige ook in de mmm. hoeveel je het iedereen dan ook gunt, zelfs dan is het frustrerend als de 1 na de ander zwanger wordt en jij 'achterblijft'. ik ben dan ook erg blij met dit cluppie @masami: bij ons precies hetzelfde, ook geen samenlevingstesten maar meteen iui... had jij niet ook het gevoel dat je daar toch een stukje info in miste, zo van misschien is dat het probleem wel? @stewardess: dat is best een lange tijd tussen de afspraak van je partner en de inseminatie, of is dat ook weer overal anders?? bij ons houden ze 90 minuten aan, omdat ze 90 minuten nodig hebben om het zaad in het lab te bewerken en ze het daarna meteen moeten/willen inbrengen. Mn vriend moest dus stipt om 10.00 inleveren en toen was ik stipt om 11.30 aan de beurt.... Nou ben ik wel benieuwd naar de andere meiden, hoe zat dat bij jullie? Gelukkig vindt mijn vriend het nooit erg om zijn potje in te leveren, soms verbaas ik me over het feit dat hij zo realxed eronder is (in ieder geval wat betreft potjes inleveren ) maar voor mij wel fijn dat ik me daar niet druk om hoef te maken.
hier ook vent die ging klagen, moest om 11 uur potje brengen, of het niet eerder kon..pfff En hier ook niet mee naar fm metingen, iui etc, heb zoveel echos gehad dat is niet te doen elke keer van je werk weg En ik vind het zo niet romantisch, kan ik net zo goed alleen doen, ik ga ook niet mee het potje vullen hahha
Ieder zijn eigen gevoel hoor, en alle respect daarvoor. Maar ik moet er niet aan denken dat hij erbij zit als ze dat spuitje erin hangen. En dat terwijl we totaal geen gene onderling hebben, hij heeft tijdens en na mn bevalling ook de genantste dingen gezien. Maar dit.... Ik bood nog dapper aan mee te gaan met potje vullen, haha! Ik zei ik help je wel ff, maar daar wou hij niks van weten. Dan blokkeert de boel, zei hij. Hij vertelde nog wel dat op zijn moment supreme het filmpje (amc faciliteit) net afliep....kon ie weer opnieuw beginnen, hahaha Helpt ook niet echt mee dat op die deur een bordje hangt met "masturbatorium".......
@eki, nee had niet echt het gevoel ik mis was, meer zo van ach dat zal het wel zijn omdat er verder niks is gevonden. Ach allang blij dat ik verder kan. @stew whaha masturbatorium, kan me voorstellen dat je je dan ongemakkelijk kan voelen als man Hier gaat vl ook niet met alles , maar omdat het de eerste keer is wel, zodat de info duidelijker is voor ons allebei. Maar dinsdag gaat hij bv. niet mee.
Hier nog geen rotopmerkingen gemaakt tegen het ventje, maar er ook nog geen gekregen. Wij zijn natuurlijk ook hormoonvrij aan het proberen wat denk ik wel wat verschil maakt. En wij zijn ook nog niet met fm's bezig, dus kwa 'uren' valt er nu ook nog niet veel te discussieren ik wil wel dat mijn mannetje er bij is bij de inseminatie. Ik denk dat hij dat zelf ergens ook wel wil. Is een beetje zoals het klaarkomen tijdens de seks denk ik dan... dan moet je man er ook bij zijn, anders wordt het niets Vlinder: blij dat je je al wat beter voelt! Stew: wat een naam!!
Zal morgen wel ff reageren, maar volgens mij is mijn ongi in aantocht. Heb weer veel oud bloed verlies. Weet iemand wanneer je lf tekort is? ik zit nu op 10 pdo. vorige ronde ook ongi bij 11 dpo. En hoe kan dat (eventueel) verholpen worden? Ik baal giga!!! Heb vandaag geen test meer gedaan..is ws. ook niet meer nodig.
Hoi Vlinder, Ik las toevallig je berichtje. Normaal gesproken babbel ik bij het IUI augustus topic. Ik had bij m'n eerste IUI dat m'n ongie na 8 dagen doorbrak. Dit is te kort om een eventuele innesteling te laten plaatsvinden. Deze cyclus heb ik Utrogestan bolletjes gehad die oa zijn voor de tweede helft van je cyclus en om dus het eitje genoeg tijd te geven om in te nestelen. Ik ben hier gisteren mee begonnen (1 dag na m'n tweede IUI van afgelopen woensdag). Ik moet 3 maal daags 2 bolletjes vaginaal inbrengen. Misschien kun je hier ook naar vragen. Succes in ieder geval!
Ongi is een feit! Ik weet niet goed wat ik nu moet. Eén ding is zeker, ik heb dus wel een eisprong gehad. Toch nog maar één ronde proberen? Ik baal giga!!!
Oké dank voor je berichtje! Ik zal het voorleggen! Thx! ik zit nu op 10 DPO, wanneer is de lf tekort dan?
Vlinderr.....gatverdamme! En ja, doe nog een ronde! Zolang er toch een eisprong mbv het zhuis is, zijn er kansen! Sluit me aan bij advies van utrogestan, heb ik ook goede berichten over gehoord. Ladies, volgende ronde neemt mn man een foto van het bordje op de deur, kan ik m hier uploaden, hahahaha Salcia, ik heb 1 zoontje van bijna 4 jaar. Spontaan in 1 ronde zwanger geraakt, maar nu lukt het dus niet meer....Ben natuurlijk ook niet meer zo' n jonge blom.....
Ik denk dat jij net op t randje zit van een te korte LF. Hoe lang duurt een gemiddelde cyclus bij jou?
Ik heb nog nooit een cyclus gehad. klinkt een beetje raar, maar door mijn pco wordt ik uit mezelf niet ongi, en met de pil is alles fake, dus dan is het wel ''normaal''. Ik heb 9 maanden moeten wachten op mijn eerste kans. Ik heb nu inmiddels twee gestimuleerde cyclussen gehad. Afgelopen cyclus duurde het zo'n 34 dagen voordat ik mijn eisprong had en met deze 10 dagen (na de eisprong) erbij dus een cyclus van 44 dagen in totaal. De cycli ervoor duurde gewoon 28 dagen, maar ook met een lf van 10 dagen.
@Stewardess.... wat erg dat ze dat bij jullie doen met die benaming op die hokjes...dan gaat ie toch meteen weer hangen??? Manlief doet het thuis en ik neem vervolgens het potje mee naar het ziekenhuis. Ik ga dan twee uur de stad in en dan krijg ik mijn IUI.
Owja, manlief vindt het ook vreselijk om zo'n potje te vullen.. ik denk alleen maar: dan mag je toch iets leuks doen?? maar blijkbaar werkt dat niet zo??? volgens mij hebben die mannen nog niet zoveel te klagen hoor. Wij moeten het allemaal maar doormaken. Owja, mabnlief gaat ook niet mee naar de IUI, maar dat komt omdat mijn schoonouders naast ons wonen en zij niks weten van ons traject. Als ik alleen ga valt het minder op, omdat we normaal ook nooit overdag samen weg gaan. Ik doe daarom eigenlijk alles zelf, maar maken het daarna wel ff gezellig saampjes. Hij leeft zeker wel mee!