@Vlinder Dat is lang! Heftig meid! Gelukkig toch nog een eisprong gehad. Er is dus nog hoop. Ik zou maandag even naar het ziekenhuis bellen als ik jou was en het verhaal uitleggen. Dat je denkt dat je LF misschien te kort was. Misschien geven ze dan zelf aan dat je het deze maand met de Utrogestan bolletjes erbij moet proberen.
wat klote dat je weer in een nieuwe ronde zit vlinder, zeker als je zo lang moet wachten. maar uiteindelijk is het met een gestimuleerde cyclus volgende maand gewoon weer mogelijk toch? miss idd met die bolletjes, daar weet ik niet veel vanaf er wordt trouwens pas gepraat over een te korte lf als deze minder is dan 10 dagen, dus je zit nog net goed (vond het hier, miss heb je er wat aan, gaat wel over ivf maar die bolletjes enzo wordt hier ook in aangegeven: Ferti Magazine - IVF, hormoontoediening) whaahahaha stew ik ben zo benieuwd naar die foto hier is vriendlief deze ronde bij alle afspraken mee geweest, maar denk niet dat we dat bij een volgende ronde nog steeds gaan doen. echos enzo vind ik geen probleem om alleen naar toe te gaan, maar de iui zelf wil ik hem toch wel bij hebben... ik vind het persoonlijk zo'n raar idee dat je vent niet bij de bevruchting van je kind is
hoi dames, Wat wordt het gezellig hier Over mij nog even ter info, ik mag maandag testen maar heb vandaag een test gedaan maar was negatief dus ga maandag nog een poging doen en hoop dat het beter resultaat geeft. @vlinder jij hebt ook getest las ik maar jij gaat toch ook nog een keer proberen, ik duim voor je. Ik werk veel dus ik zie niet elke dag jullie berichten Sorry.... En sinds 2 dagen weer ziek , maar wel aan het werk hoor.. En verder voel ik noeg niets maar heb ook geen hoop eerlijk gezegd..
Ik zie je berichtje nu pas. Maar ik zal het voorleggen. Las net ook dat ze wel es pregnyl voorschrijven voor de verlening van je lf. Ws. moet ik maandag toch langskomen voor de uitgangsecho en zal het dan overleggen.
@Muk... heb je al wat symptomen? geen bloed geeft moed zeggen ze wel eens. De een test wat later dan een ander. Ik zal voor je duimen! Spannend! en beterschap. Mijn ongi is echt doorgezet, dus op naar een nieuwe ronde met nieuwe kansen. Testen heeft voor mij dus voor nu geen zin meer. Hopelijk de volgende ronde meer geluk.
Vlinder: balen van je ongi! ik heb ook altijd een lf van 10, uitzonderlijk eentje van 11... bij mij zagen ze daar niet echt een probleem in.. Laat je me weten wat ze vertelde als je het voorlegt? Muk: balen van dat wit! Hopelijk gewoon nog te vroeg en maandag een roos streepje! stew: ik ben ook wel heel curieus hoe dat er in werkelijkheid uitziet!
@Myres bedankt voor de welkom!! Jij nog een paar daagjes spannend afwachten!! Ik duim voor je @vlinder shit een negatieve test..maar ik duim dat je toch alsnog een mooie test krijgt..en dat bruiverlies innesteling was hoop dat leven!!! Heel belangrijk in deze zware molen ik geef je daarom een dikke liefdevolle knufffff @Wachtenopwonder jeetje meis wat heftig al die miskramen, hebben ze de oorzaak al gevonden bij je, dikke knuffel want tjee wat is dat heftig  Ik lees nu dat alle mogelijke onderzoeken zijn gedaan en dat er geen aanwijzing was @masami voor jou ook succes meis ,lijkt me erg moeilijk idd als er geen aanwijsbare rede is gevonden maar dat maakt het waarschijnlijk nog zwaarder te begrijpen voor jullie en dat vindt ik erg voor je @stewarders dat begrijp ik lieverd dat je dat zo voelt gelukkig zijn we er hier voor elkaar en dat is het belangrijkst want goede steun in deze tijd is heel waardevol. @toekan voor jou gaat het nu bijna starten neem ik aan? Ik duim voor je meid!!! @muk wat spannend toch he? hopelijk heb je maandag een positief resultaat!!! zo ik heb een beetje bijgelezen... wat een hoop spannende en verdrietige berichtjes.. wat is het toch zwaar he meiden/dames? ik heb afgelopen half jaar een cyclus gehad van 32 a 34 dagen maar hij is helaas alweer 2x 39 dagen geweest nu ( ik hoop 2e weel van ockt weer te mogen starten met digi ovutesten voor iui4 zonder hormonen. ik mis trouwens mijn linker eilijder..maar het schijnt dat rechts de functie deels mee overneemt en meestal heb ik eigenlijk rechts mijn eisprong dus daar ben ik wel blij mee
ff snel, ja bambe, ik ook zere tieten, is bijwerking van ovitrelle. Ik bordje ook nog niet gezien, maar mn man heeft beloofd foto te mk volgende keer. Duurt helaas nog wel een maand....hihihi Mn broer heeft 2 icsi kindjes, liep bij het VU zhuis. Daar ook erge hokjes, genaamd A,B en C. Krijg je bij de balie een enorm rood paskamerlabel ding met de letter van jouw hok erop, steek je ook niet ff in je binnenzak. Dan moet je met je label langs de wachtkamer met glazen wand, waar iedereen ziet wat en in welk hok je het gaat doen. NB de afstand van de balie nr de hokjes is 30 meter, alsof je je letter niet zo lang kan onthouden.....hihihihihi Muk, ik duim nog ff door hoor, tot er echt geen hoop is!!!! Yeahhhh, ik ben junior af! Nog ff en ik ben VIP>>>?!
@ stewardess tjee wat een hokjes zeg... ben je echt stewardess van beroep ook? ) en jeaahh joure a vip!! fijn weekend en ik probeer jullie bij te houden xxx
Tsja zon ziekenhuis snapt t blijkbaar ook niet helemaal he Jee meiden dit wordt een lange wachttijd... Ben nog maar 3 dagen verder en vind het nu al lang!! Mormale cyclus nooit zon last van, maar nu is het stiekem toch wel spannend, ookal heb ik niet echt hoop dat het raak zou zijn...
Zo meiden er is weer heel wat afgekletst zal morgen wat worden voor mij om bij te lezen. Vandaag vieren we de verjaardag van vl, dus druk met alles klaar te maken ed. Dus morgen reageer ik wel weer op alles. Ik vind het nu trouwens langer duren met prikken, mag dinsdag pas voor de fm. Maar denk ik wel logisch je bent er nu nog meer mee bezig. Fijne dag allemaal
Bij ons in het ziekenhuis zijn ze aan het verbouwen waardoor er momenteel niet echt een 'doe-het-in-een-potje'hokje is... mijn man zal gewoon een rustig gelegen wc moeten uitkiezen... masami: ik herken het gevoel! het lijkt nu ook allemaal langer te duren, omdat je steeds naar iets uitkijkt! maar nog een paar dagen en wij mogen op fm!
Eki, ik ook nu 3 dagen na inseminatie, we lopen gelijk! Vind ook dat de dagen voorbij kruipen.... Ik ben er van overtuigd dat dit hier ook niet raak is, maar wil nu gelijk door met volgende ronde. Daar op wachten is vragen om geduld, en dat heb ik noe net nooit gehad.....pfffff Daan, yep ben in echte leven stewardoos, maar werk zolang in in de IUI riedel zit ff op de grond. Al die ziekenhuisbezoeken en insememinaties op dagen die je nooit vooraf weet zijn niet te combineren met vliegen. Zit nu op afdeling met vele lotgenoten, IUI,IVF en ICSI, dacht bijna dat de infertiliteit aan het vliegen lag, zoveel stessen zitten er in de MMM..... Masami en Toekan, lekker doorbroeden op die eitjes, zijn vast toppers dinsdag! Hier megazere tieten, van de ovitrelle. Tijdens mn zwangerschap was t niet zo erg als nu, kan je nagaan wat er in dat spuitje zit....Ook opgezette buik, wou dat mn lijf weer ff gewoon was....Stond vanochtend in gezellig jurkje voor de spiegel, nou, heb me snel maar weer in mn wijde tuniek gehesen..... Hoest met jullie lijn?
met mijn lijn is het zoals anders, maar ik doe het dan ook zonder hormonen... En van dat stewardessen ding in de mmm... ik denk dat het er gewoon veel lijken omdat je dan allemaal samen aan grond moet lijken... Bij ons op school zei mijn directeur me dat er elk jaar wel iemand van het team zo iets moet komen melden... komt dus in alle beroepen wel veel voor denk ik..
Goedemiddag, Zo ben 1 dag niet geweest en heb al heel wat terug gelezen .... Ook ik mog vandaag voor mijn eerste iui ! Vond het best spannend,dat ik de eendenbek toch wel ff pijnlijk vond (beetje te gespannen) maar moet zeggen je voelt verder niks en het was zo klaar... heel blij mee en nu maar afwachten. Heb nog gevraagd na mijn korte cyclus of je dan eerder kan testen,maar als je een korte cyclus hebt ligt dit aan het begin van je cyclus,als je eitje gaat springen is altijd 2week er na je nod ... Weten we dat ook weer ,zo en nu maar wachten