IUI september

Discussie in 'MMM clubs' gestart door muk, 11 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muk

muk Actief lid

30 aug 2012
    100
    0
    0
    visagie en haar stylist
    @vlinder wij zijn 5 jaar bezig geweest om zwanger te worden bij onze zoon maar lukt niet , toen kwamen ze erachter dat ik cistes had en zijn toen verwijderd 2 maanden daarna was ik spontaan zwanger.

@hier nog geen bloedverlies en ook geen pos test dus ben nog steeds aan het wachten... maar voel ook geen ong aankomen en voel me ook niet zwanger echt vreemd dus .

2. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    Vlinderr, wat betreft vertellen aan de naasten, sluit ik me volledig bij Eki aan.
    En ja, weer 2 maanden verder als je nu voor Leo gaat maar je moet sowieso 1 maand wachten, dus eigenlijk dan nog maar 1 maand extra. ik begrijp je haast, nu je eindelijk echt aan de IUI was, maar als je straks wel zwanger bent dan vraag je je af waarom je je zo druk maakte om die ene maand....zou ik denken....

Muk, spannend! Ben ff kwijt wat jouw testdag / nod was?

3. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    @muk: spannend.. Wanneer is je NOD ?

@hier: hmm volgens vruchtbaredagen.nl zou ik morgen innesteling hebben. Ben benieuwd of het zo mag zijn.

4. muk

muk Actief lid

30 aug 2012
    100
    0
    0
    visagie en haar stylist
    Sorry wat is nod?

5. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Muk: niet ongesteld dag

yessssss net weer CB test gedaan digitaal: 2-3 weken geeft hij nu aan zelfs met avondurine

6. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    @vlinderr jeetje wat een rot nieuws over de cyste,ik zou het ook laten verwijderen als ik jou was..
    wij hebben onze famillie wel ingelicht omdat we voelde dat we hier wel steun van konden krijgen in dit proces en inderdaad moet zeggen dat dit wel prettig is.

@salcia oh wat fijn zeg!!! dat stelt dan toch gerust he? geniet ervan

7. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Niet-Ongesteldheids-dag, dus de dag dat je eigenlijk ongesteld moet worden, maar het eigenlijk niet wil, en hoopt op een posi test! :)

8. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Dank voor jullie reacties! Wat betreft het vertellen.. bij de MMM van ons eerste kind hebben we het wel aan ''iedereen'' verteld, maar eigenlijk wouden we het nu geheim houden, zodat het een verrassing zou blijven. En natuurlijk blijft het nu nog een verrassing, maar dan weten ze toch meer hoe en wat en komt het niet geheel onverwacht zoals normaal wel vaak het geval is. Aan de andere kant kun je dan wel wat meer ventileren bij mensen die dicht bij je staan en dat is wel een voordeel.

Manlief en ik zijn nog druk aan het nadenken hoe nu verder; wel/niet vertellen en wel/geen operatie. In het ziekenhuis zeiden ze dat het niet de kans op zwangerschap verhoogd, maar wel dat je minder veel en minder lang hoeft te spuiten. Nu zitten de eiblaasjes elkaar in de weg, waardoor het bij mij heel lang duurt voor een eitje rijp is.

De operatie zelf lijkt me niet zo zwaar, duurt zo'n 45 minuten en dezelfde dag weer naar huis. Herstel een weekje. Dus dat is wel te doen lijkt me. Ik baal er van dat je dan nog een maand langer moet wachten op een kans. Ik heb 9 maanden moeten wachten op de eerste echte kans, heb nu twee kansen gehad en moet nu weer 2 maanden wachten op een kans. Dat is wat vermoeiend. In totaal dus 13 maanden bezig en maar 2 kansen gehad. niet echt veel dus. ;) Misschien zit ik ook wel te zeiken. sorry! Moet gewoon ff m'n verhaal doen en hardop denken, he?! :D Soms kom ik tot eigen inzicht wanneer ik zo dingen opschrijf, hahaha.

9. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    @salcia: gefeliciteerd meid :D
    Kom op kleintje, blijf plakken !

10. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Salcia... Pff gelukkig. Wat frustrerend en beangstigend zijn die eerste weken he?! Succes!

@Muk... Spannend voor je! Succes met het wachten van de laatste loodjes! Duim, duim, duim! :) Heb je al een voorgevoel, heb je bepaalde symptomen??;)

11. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    @vlinderr: je bent niet aan het zeiken hoor !
    Wachten duurt gewoon lang als je wens voor zo'n wondertje zo groot is.

Liefs BabyWish

12. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    vlinderr vind ik ook, je zeikt helemaal niet, ik snap het helemaal, heb zelf ook zo gezeten

13. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    Good morning.

Ik had gelijk een dilemma toen ik vanochtend naar de wc ging.
    Ik zag een veegje bruinverlies in m'n maandverband.
    Weet niet wat ik hiervan moet denken ??
    Geen sex gehad gister, dus komt daar niet van.
    En zat alleen in maandverband, bij afvegen niks te zien ??
    Weet niet wat ik moet denken.

14. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Babywish,..zou heel goed een innestelingsbloeding kunnen zijn hoor! 4 okt is je NOD, toch? Ik duim voor je!

15. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Hallo dames, nou vanmorgen een fm gehad en vanavond 19.15 moet ik mijn pregnyl zetten. Donderdag 11.15 zal de iui plaats vinden.
    Ik had rechts een eitje van 20 mm en links een eitje van 16 mm en ze zei dat ze alle twee springen gaan. Donderdag zullen ze dan zo ong. 20 en 24 mm zijn, hartstikke goed dus :)

@babywish misschien een innestelling, spannend hoor.

@vlinder, neem je eigen tijd hiervoor en bedenk dat je echt niet aan het zeuren bent.
    Het zijn nou eenmaal een boel emoties die door het lichaam heen razen.

16. wachtenopwonder

wachtenopwonder Bekend lid

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Veel berichtjes, veel om bij te lezen

Salcia, wat fijn dat de test 2-3 weken aangeeft! Hopelijk is dit een steuntje in de rug voor je, probeer lekker te genieten!

Babywish, je zit inderdaad rond de innesteling, spannend hoor ;)

Vlinderr, het is helemaal niet erg om je gevoelens te uiten hier, iedereen heeft er behoefte aan, en je bent echt niet aan het zeiken hoor :) Ik zit ook constant met dilemma's, elke maand weer, wat moeten we doen, hoe gaan we verder. Het hoort allemaal bij de mmm. Ga op je gevoel af meid, waar jij en je partner je goed bij voelen.

Masami, wat goed zeg 2 mooie eitjes! Spannend, succes donderdag en hopelijk is het raak!

Ik zit nu op 7dpo, gisteren geen krampjes gehad, maar vanochtend weer wel met vlagen. Mijn borsten zijn ook nog niet gevoelig, meestal is dat wel zo. Ik weet niet wat ik ervan moet denken...gewoon afwachten en om mezelf te beschermen ga ik ervan uit dat het niet raak is. Dan is de teleurstelling niet zo groot Ik twijfel of ik een test moet doen zondag, 2 dagen voor NOD. Op mijn NOD heb ik een afspraak in het ziekenhuis, zo'n "hoe gaan we de komende 6 maanden verder" praatje. Ik zou dan eventueel daar om een testje vragen (als ik niet ongesteld ben geworden). Wat zouden jullie doen?

Knuffel aan iedereen

17. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Masami spannend!!! heb jij wel pregnyl kunnen krijgen nog? hier was het niet meer leverbaar

18. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    Pregnyl is hier laatste week van oktober weer leverbaar.

19. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    @vlinderr: ja klopt, 4 oktober is m'n nod.
    Hoop dat je iui gaat lukken en dat je oktober posi test !

@wachten op wonder: zeker spannend, ik hoop het ook.
    Voor jou ook spannend, ik herken nu ook wat dingetjes die je opnoemt.
    Met vlagen rare steekjes.
    En ook nog geen gevoelige borsten, terwijl ik dat normaal ook heb na pregnyl/ovitrelle en dat houdt dan aan tot paar dagen voor NOD of zelfs tot NOD. Nu is het nog niet eens begonnen.
    Ik duim

20. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    @babywish: oh je wordt wel weer in spanning gehouden he! hopen op een innestelingbloeding!

@wachtenopwonder: we lopen gelijk, zit ook op 7dpo! gezellig :) voel ook nog helemaal niks, sluit me helemaal bij jou aan, voor mij ook beter om er vanuit te gaan dat het maar niet raak is, dan maak je jezelf ook niet gek. Ik zou idd dinsdag afwachten met testen, maar das voor sommigen makkelijker gezegd dan gedaan, weet niet hoe sterk jouw testdrang is :D

Deel Deze Pagina