IUI september

Discussie in 'MMM clubs' gestart door muk, 11 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    hier ook geen nieuws! zit nu op 8dpo, nog ff geduld dus :D

2. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Zometeen eerst eten, dan douchen met vriendlief en daarna lekker filmpje kijken in bed.
    Morgen lekker uitslapen en ff uurtje sporten, heb ik wel zin in.
    De tijd vliegt dan nog sneller (hoop ik)
    En dan morgen ook maar even de stad ff in voor een spijkerbroek.
    Niet zo'n dure, ik ga vanaf morgen weer regelmatig sporten, dus dan is het jammer dat 'ie na een paar maand al iets te groot wordt.

3. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    ik ben hier ziek aan het worden vrees ik... Hopelijk niet al te veel invloed op de groei van de follikels... weet er eigenlijk iemand hoeveel zo een follikel groeit per dag?

4. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    @ toekan, Rond de anderhalf tot 2 mm per dag.

Hier nogal zenuwachtig morgen de eerste iui om 11.15.

5. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    #365 toekan, 26 sep 2012
    Laatst bewerkt: 26 sep 2012
    ik duim meid!!!

dan zou mijn eitje vrijdag 14-15 mm zijn! eens kijken of dat klopt!

edit: dat zou wel niet zo goed zijn... zo juist niet groot genoeg, maar misschien al te groot om het te halen tot maandag.. kak! hopelijk is het dan groter dat ze de IUI al plannen of nog kleiner dat ik nog 'toekom' tot maandag!

6. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    Hoi allen, hier weinig te melden.

Nog steeds zere boobs en erg moe. Ook nogal jankerig, bleeeh

Toekan, mijn follikels gingen ook niet hard, maar schoten toen ineens in 2 daen van 15 mm naar 20 mm, dus 2,5 mm per dag. Kan zomaar ineens hard gaan!
    Enne.... beterschap! Ik weet niet of griep kwaad kan, maarre tis misschien smakeloos gezegd, maar die heroinehoeren zijn helemaal in beroerde staat en daarvan raken er ook genoeg zwanger, toch?

7. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Babywish, ik zou helemaal geen spijkerbroek nu kopen, wordt eerder te klein dan te groot straks meis hopelijk

8. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    @macami: spannend ! Veel succes morgen. Xx

@salcia: hihi, dat hoop ik ook.
    Als ik een posi test heb deze maand dan koop ik alsnog een nieuwe broek, maar dan bij prenatal ofzo (A)

9. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    masami succes morgen!! ga voor je duimen!

toekan mij is ook verteld ong 2mm per dag... en volgens mij heeft een griepje daar weinig invloed op hoor.

stew killing zeg die hormonen... nu maar hopen dat het zwangerschapshormomen zijn :)

10. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    Net weer naar de wc geweest, nu zat er weer wat bruinverlies in m'n maandverband

11. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    Goedemorgen dames,

Slecht geslapen vannacht.

Heb nog steeds bruinverlies, in maandverband en beetje bij het afvegen.
    Wat een raadsel.

Voor diegene die er belang bij heeft om dit te bekijken: Dit is dus nog een heel vaag lijntje van de ovitrelle(pregnyl).
    7 DPO, 8 dagen na ovitrelle (Wel turen hoor haha)

12. wachtenopwonder

wachtenopwonder Bekend lid

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Goedemorgen!

Ik denk dat het wel een goed teken is hoor Babywish, het kan echt nog niet je menstruatie zijn. Spannend! Ik zie trouwens geen streepje :p Het is trouwens al best snel uit je lichaam

Hier nu 9 dpo en nog steeds elke dag wat milde ongesteldheidskrampjes met vlagen, iets wat gevoeligere borsten maar niet opgezwollen. Ik heb gemerkt dat gisteravond en vanochtend mijn temperatuur wat hoger was. Nog 5 dagen en dan weten we meer!

13. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    gaat toch best snel he wachtenopwonder! hier ook nog ff 5 dagen geduld :)

babywish sorry, ik zie ook geen streepje :( maar dat zegt nog niks!

14. sammy1983

sammy1983 Lid

17 sep 2012
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag,
    @masami hoe is je eerste iui bevallen?
    Ik vond het zelf wel meevallen,de tendensen vindtbik zelf nooit zo prettig maar pijn doet het ook niet gewoon irritant.
    We zitten hier op dag 5 of mag je de dag van de inseminatie ook meetellen? Want dan zitten we op dag 6.
    Voel niks ,heb wel dat ik voorzichtig ben met mijn buik,eigenlijk best raar want er is nog niks,heb het in de 3,5 jaar dat ik probeer zwanger geraken nog niet eerder gehad.

15. wachtenopwonder

wachtenopwonder Bekend lid

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Volgens mij zit je nu op 5dpo sammy1983, als je IUI 5 dagen geleden gehad hebt. Je zou de dag van de eisprong niet mee moeten nemen.

Bij mij zijn de ongiekrampen wat heviger vandaag :S ik weet niet wat ik ervan moet denken. Waarom kan ik het nou gewoon niet uit mijn hoofd zetten de komende dagen, zo moeilijk om je er niet mee bezig te houden....

16. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    hier morgen weer op FM!! Ik ben eens benieuwd hoe het met mijn eitjes gesteld is! Best wel gek dat je ze kan 'zien' groeien.. je ziet eigenlijk al de helft van je kindje in een heeeeeel erg vroeg stadium!:)

Masami: meldingsplicht e!:)

babywish: spannend! lijkt me een goed teken!

wachtenopwonder: hopelijk blijft hij hoger! dan ziet het er goed uit!

Sammy: gek dan dat buikgevoel!! Hopelijk niet echt 'last' van?

17. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    Hier griep aan het ontwikkelen...geen puf om te typen.
    Laterrrr.......

18. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Hey dames, ik kom me even melden :D
    Nou vanochtend dus de iui en brrr wat was ik zenuwachtig haha.
    Wat viel het me mee, ja die eendenbek is echt niet lekker, maar dat weten we allemaal wel. De inbreng was zo gepiept een beetje raar gevoel, maar absoluut niet pijnlijk gelukkig. 15 minuten blijven liggen aankleden weg konden we weer.
    Nadat het zaad was opgewerkt waren er nog 20 miljoen over, daarvan hebben ze een gedeelte van ingebracht (weet niet meer hoeveel ml) maar iig 7.4 miljoen zaadcellen zijn er ingebracht, ruim voldoende. Ze zei nog even dat mijn eitjes erg goed waren en mijn slijmvlies een hele goede dikte had.
    Nu dus op het wachtbankje en mogen we testen op 12/13 oktober mocht ik dan niet ongesteld zijn.

19. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik heb nog niet veel teruggelezen, maar succes meiden! En is er nog heugelijk nieuws?

Wat duurt wachten toch lang..Pffffff :( nog drie weken wachten op ongi en dan paar weken wachten op eisprong...Bleeeeh

20. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Masami super!!! amai zo lang wachten om te testen??? dan zit je op 16 dpo?? hou je dat vol denk je?;)

Deel Deze Pagina