IUI september

Discussie in 'MMM clubs' gestart door muk, 11 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    Vlinderr, inderdaad errug lang......Hoop zo dat de eitjes sneller gaar zijn de volgende ronde, dat je iig niet weer zo lang hoeft te spuiten!
    Wat doe je met die leo? Al besloten?

2. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Nou wordt moeilijk haha, ze zei tegen mij dat de pregnyl er na een 7/8 dagen uit was, dus misschien test ik dag 9 om zeker te zijn en dan op dag 12/13/14 enzo haha.

3. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Stew...Ik wacht toch nog ff met de LEO. Ik zie niet zo heel veel meerwaarde. Ik moet toch blijven spuiten, dus iets meer en iets langer kan dan ook nog wel. Anders ben je zo weer twee maanden verder en moet je weer opnieuw ingesteld worden op hormonen etc. We hebben besloten toch sowieso de komende ronde nog zonder LEO te doen. Als het dan toch uiteindelijk wel beter is, dan doe ik het alsnog. Het was ook niet strikt noodzakelijk, dus toch nog maar ff uitstellen dan. Het blijft wel een lastige keuze. Ow, en schoonmoeder op de hoogte gebracht. Ze heeft nooit iets vernomen, haha ;)

@Masami.. bij mij varieerder de Ovitrelle tussen 8 en 10 dagen dat het eruit was. Ik begon ook altijd met testen op dag 8 of 9. Succes met wachten! :)

4. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Nu weer dagje school...tot later!

5. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Fijne schooldag vlinder :) In het zh vertelden ze me dat de pregnyl ongeveer met 7/8 dagen eruit was, maar ik test gewoon dag 9 en dan weet ik het zeker.
    Hopelijk ben je aankomende maand zwanger dan hoef je die leo sowieso niet meer :)

Hoe gaat het met de rest van de dames?

Toekan, je had vandaag weer een FM, hoe is die gegaan. Hopelijk mooie eitjes en op weg naar de iui.

6. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    Hier niet zo veel te melden.
    Grieperig, en zo mn bovenverdieping wekelijkse sopbeurt geven.
    Half 1 de kapper, en vanmiddag met mn zoontje en zn vriendje cakejes bakken. Zo kom ik de wachttijd wel door....

Keelpijn is zeker geen symptoom van innesteling he? haha.....

Ben wel een beetje jaloers op alle positieve spanning hier. Ik denk steeds dat de kans van slagen zo klein is, dat ik maar nergens op moet rekenen. Zeker als de timing van de iui niet goed was. Anders is de kans ook maar 7% of zo.

Heb hier wel de samenlevingstest gehad, maar aan die uitslag heb je niet veel. Vond het juist frustrerend dat de arts zei dat hij zelden zo'n positieve en goede uitkomst zag. (ook heel vies om die hysterisch zwemmende visjes te zien die uit mn ... kwamen...hihi) Maar als dat zo goed was, en het zaad was zo geweldig, en er is een goede eisprong, waarom lukt het dan niet?

Nou, meer dan afwachten kunnen we niet doen.....pfffff

7. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    O ja, geen zere tieten meer. Wel steeds misselijk, maar anders dan toen ik zwanger was, dus dat zal de griep wel zijn.

Weet nog van vorige zwangerschappen, dat ik juist zwanger was toen ik echt absoluut niets voelde. Die symtomen kwamen pas na de test, met bijna 5 weken zwangerschap. Dus daar moet ik maar niet op letten....ahum!!!

8. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Spannend stew! Ik ga nog flink voor je duimen. Wanneer ga je testen?

9. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Spannend hier.
    Vandaag toch maar even kv in voor testjes.
    Heb het gevoel dat die z&k testen heel vaag blijven.

10. sammy1983

sammy1983 Lid

17 sep 2012
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag,
    Hier gaat alles goed we zitten ondertussen op dag 6 ,gaat zo langzaam.
    Maar dag van10 kan je ook wel testen toch? Heb geen medicijnen of iets erbij alles op eigen cyclus.
    Heb wel veel last van vloed op het moment,officieel is mijn nod over een dikke week.waar dat opeens vandaan komt weet ik niet...
    Hoe is het met de rest,?
    Eki jij moet toch ook nog een kleine week om te testen?.
    Secil hoe gaat het met jou?..

11. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Sammy...ik begin ook altijd te testen op dag 10 hoor. Het is wat vroeg en de kans dat het daarna alsnog mis gaat is aanwezig (is natuurlijk sowieso altijd aanwezig maar goed) maar kan me voorstellen dat je te nieuwsgierig bent en te ongeduldig om het uit te stellen, tenminste dat heb ik dan altijd. ;) Succes! En wat betreft je afscheiding, dat had ik idd ook. Beeje gek, maar het zal er wel bij horen. (bij mij was het overigens geen goed teken, maar mss bij jou wel?)

12. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    nog iets minder zelfs sammy, zit nu op dpo10. ben niet van plan om te gaan testen, doe dat uberhaubt nooit, behalve als ik echt overtijd ben. dinsdag zal ik vast weer volgens schema ongesteld worden, as usual. heb eigenlijk niet zoveel hoop dat het nu ineens wel raak zou zijn.

wat betreft de slagingskansen, die zijn geloof ik vrij lastig te interpreteren omdat alle 'gevallen' daarin meegenomen worden. het percentage van een stel waarvan de man slecht zaad heeft is weer heel anders dan van iemand met pco, of weer als er juist geen probleem gevonden is. die 7% zou ik dus maar niet teveel naar kijken hoor stew...

13. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    hier gaat het traaaaaag vooruit.. grootste ondertussen 12 mm.. (was oorspronkelijk wel eentje van 7mm) die van 9 is er nu 11. Maandag weer terug!

Toch een paar dames die wat symptomen hebben... Veel me nu wat de vreemde eend in de bijt omdat ik de enige ben die zijn eerste IUI nog moet krijgen (en lijkt ook nog niet echt voor de eerste dagen te zijn).. maar zal wel komen zeker;)

14. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    He Toekan, je bent geen vreemde eend in de bijt hoor!
    En ik snap wel dat je nu ook al zo ver wil zijn maar straks is het omgekeerd. Dan ben ik weer aan het spuiten en zit jij op de wachtbank. Dus hou vol, de eitjes doen hun werk!

Ik ga pas woensdag testen, maar denk eigenlijk dat ik dan al ongesteld ben. Het PMS-humeur begint zich al weer aardig te openbaren, helaas.
    Maar anders test ik woensdag, wil eigenlijk donderdag testen maar dan heb ik een afspr bij de tandarts. Moet 2 vullingen vervangen, met verdoving. En als ik woensdg test, en ik ben zwanger ben ik evt nog op tijd om die afspr af te zeggen. Vandaar.....

Eki, stoer dat je zo lang zonder testen kan. Zo sterk ben ik normaal gesproken ook niet hoor, hahaha

15. wachtenopwonder

wachtenopwonder Bekend lid

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Meiden ik sta helemaal te shaken en te huilen, ik heb net een test gedaan en het is positief, ik kan het niet geloven

16. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    Wijffie toch!!!!!
    Wat een supernieuws!!!!!!!
    Echt heel erg top voor je.
    Van harte gefeliciteerd, geniet ervan!

Enne...hou ons op de hoogte he? Worden het er 1 of 2, dat soort dingen.
    Ik duim, ook nu nog voor je, dat het dit keer gewoon goed gaat!!!!!!!

17. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    @wachtenopwonder: van harte gefeliciteerd meid, geweldig.
    Kan me voorstellen dat je aan het shaken en huilen ben.
    Op hoeveel dpo heb je nou getest ?

18. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Meis wat geweldig!!! Kan me voorstellen dat t nog ff onwerkelijk is, maar je test geeft geen twijfel hoor! :) nou we liepen gelijk wt betreft dagen, nu maar hopen dat we ook samen een positieve uitslag hebben, dat zou leuk zijn :)

19. wachtenopwonder

wachtenopwonder Bekend lid

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Bedankt lieverds, ik duim ook heel hard voor jullie!! Ik blijf natuurlijk hier meepraten met jullie :)

Gisteren was het 10 dagen na inseminatie...o maar ik ben zo bang dat het gaat verdwijnen, ik heb slecht geslapen vannacht en vanochtend toen ik naar de wc ging was ik bang dat ik bloed zou zien. Ik denk dat dit de komende weken (als we het redden) zo zal blijven :(

Mijn symptomen zijn trouwens, veel vloed (kan ook door de utro zijn) meer dan gewoonlijk, menstruatiekrampen, temperatuurverhoging en geen verschil in de ochtend en overdag, vermoeid en een beetje de weg kwijt soms :D Gisteravond kon ik me niet herinneren dat ik iets uit de kast gepakt had en ik deed wasverzachter in plaats van wasmiddel in het juiste vakje haha misschien stom maar ik zei tegen mijn man misschien ben ik wel zwanger en komt het daardoor

Fijne dag/weekend allemaal

Deel Deze Pagina