Heeee, Wachtenopwonder....gvd!!! Wat ellendig!!!!! Veel sterkte, en ik hoop dat de gyn mrgn goed luistert en oplossingen gaat zoeken. Knuffel!!!!! Babywish....ik hoop voor je! Morgen weer testen, kijken of het donkerder wordt? Wat was jouw nod ook al weer? Net als ik op 4 okt toch? Mijn inseminatie was op 20 sept? Deb1, welkom in het topic! 750.000 zwemmers klinkt misschien als niet veel, maar je hebt er uiteindelijk maar 1 nodig....Dus toch veel succes hoor! Jolin, ook jij welkom! tjee, al 2 miskramen....spontane zwangerschappen of na IUI? Ook voor jou veel succes deze ronde! Eki en Sammy, nu ga ik twijfelen.....Had dus ook beetje oud bloedverlies na t vrijen zaterdgav, en menstruatiekrampen. Dus ging er vanuit dat ik ongesteld ging worden. Maar nu nog steeds niets roods, wel krampen. En 2 keer klodder vieze afscheiding (bruinige snot slijm, sorry) en dat had ik alleen die keer voor mn miskraam.... Volgens zhuis is mn nod pas donderdag, dus misschien toch innesteling? Tja, en dan die vieze afscheiding, is nu over mr geen goed teken na vorige ervaring daarmee..... Tja.....de tijd zal het leren.......Als woensdg niet ongi dan een testje.....? Masami, en, duren de dagen lang nu je op de wachtbank zit? Toekan, hoe gaan de eitjes? Vlinderr, hoest met jou? Salcia, still going strong? En allen die ik nu even vergeet, veel liefs!
@stewardess: ja, ik loop gelijk met jou. Kv wordt rijk door meiden van zp. Whaha Dat is erg toch. Vandaag maar weer ff heen. Heb nog steeds geen duidelijkheid. Volgens de test van gister was alle ovitrelle eruit, nu toch weer iets vaags. Dan moet dat toch van mij zijn ? Of zeg ik nu wat doms
Babywish, dat is nu precies waarom ik geen testjes in huis heb. Maak mezelf anders helemaal gek daarmee! Mijn zhuis adviseerde om pas donderdag 4 okt te testen. Wat adviseerde jouw zhuis? Ik voel overginds duidelijk ongikrampen dus verwacht de rode duivels nu wel. Mocht vandaag en morgen niet ongi worden, dan rij ik mrgen na mn werk ff langs Kruidvat. Dan evt woensdgocht testen.... Zijn die goedkope 2 voor 5 dingen een beetje te doen? Had altijd die van 8 euro, maar wil eigenlijk geen cent meer aan verspillen.....
wat een @#$%@#-zooi wachtenopwonder, verdomme zeg! Knuffel voor jou!! welkom debs en jolin! wat spannend stew!! wordt je geduld toch weer op de proef gesteld babywish, ik sluit me wat dat betreft wel aan bij stew, ik test niet voor nod, je maakt jezelf alleen maar gek! ben er ook minder op gefocused als ik gewoon rustig mn ongesteldheid afwacht, pas als ik overtijd ben beginnen bij mij de zenuwen!
ow en stew: die van kruidvat 2 voor 5 hoor ik eigenlijk alleen maar positieve verhalen over! als ik ze dan toch een keer nodig heb neem ik die ook!
@ stew. Nee geen iui wel clomid, omdat ik zelf een zeer onregelmatige cyclus heb. 1 MA en een VM. Kruidvat testen zijn hier ook favoriet, alleen geen 5 euro meer paar cent duurder, maar daar liggen we niet wakker van.
Vandaag zulke steken gehad, lag gewoon ff dubbel van de pin. Dag 5 na iui dus hopelijk innestelling, wachten duurt zolang. Morgen test ik om te zien of de pregnyl eruit is en dan wachten tot volgende week. Zal nu eerst even terug lezen, weekend weinig tijd gehad.
WoW, balen meid sterkte om hier mee om te gaan. @jolin welkom hier. @stew, word het toch nog spannend, ik hoop het voor je. Ik heb ook altijd 2v5k en zijn goed te doen. @BW, als het goed is is de otrivelle nu wel uit het lichaam, succes en spannend maak je het wel
Het is toch zwaar k.. al die miskramen die ik lees.... Zo oneerlijk..... Moeten we al zo lang wachten op een positieve test, al in de MMM, hormonen gebruiken....en dan ook nog miskraam..... Ik dacht toen ik in juni, na ruim 2 jaar, ineens zwanger raakte, nou eerst maar afwachten of het goed gaat. Maar ach, zo veel pech kunnen wij toch niet ook nog hebben.....maar zo veel pech hadden we dus wel want met nog geen 6 weken ging het al mis. En dan lees ik hier over herhaalde miskramen, en ook nog in de MMM om zwanger te raken.... Zo af en toe heb ik echt ff de schijt van die vrouwen die al zwanger raken als hun vent een keer niest, en nooit van een miskraam gehoord hebben... Sorry, ff jaloers, pfffffff
@stew: ben het helemaal met je eens over dat. of mensen die bijv. niet weten wat iui is.. Omdat ze zo snel zwanger raken, staan ze er niet eens bij stil wat voor een wonder het is als het natuurlijk lukt, en als het allemaal goed gaat. Voelt soms net alsof we gekeurd worden ofzo. Die mag wel, die mag niet, die moet nog wachten. Blehh, voortplanten hoort makkelijk te zijn
Tja, voortplanten hoort ook leuk te zijn...hihi! Daar hebben wij samen wel echt al die tijd ons best voor gedaan, om het in bed vooral leuk te houden! En mijns inziens zijn we daar gelukkig goed in geslaagd. Ik wilde echt niet alleen nog maar verplicht vrijen..... Voel me ook wel opgelicht...Jaren trouw de pil slikken, en o wee als ik hem een keer vergeten was. Misschien gekke vraag aan allen, maarre...als jullie gezin straks compleet is (want we gaan er vanuit dat dat bij ons allen lukt) gaan jullie dan nog aan de anti conceptie? Of gaan jullie, gezien het niet lukken nu, voor geen preventie met de gedachte dat je toch niet zwanger raakt? Gewoon ff nieuwsgierig hoe jullie dat zien. Ben er zelf nog niet over uit....
Ja ik ga verder zonder anti conceptie, wie weet komt de 2e er vlak achteraan haha. Of tenminste, ze zeggen dat je vlak na de zwangerschap vruchtbaarder bent. En nog een ding: IK WIL GEEN TROEP MEER IN M'N LICHAAM. geen anticonceptiepil, geen prikpil, geen spiraaltje, helemaal niks. Ontregelt je hele lichaam. Dan zeker na de bevalling aan de pil en na een tijd weer een half jaar afkicken van de pil. Lijkt wel drugs haha
Dat meen je niet meid dikke knuffel!!! Bespreek dat inderdaad maar eens goed! En hopelijk vinden ze snel een oorzaak!!!
trouwens... Net een opvlieger ofzo gehad. Het is niet warm buiten, maar toen ik net door de stad liep kreeg ik het warm/benauwd. Ik doe m'n jas open, helpt niks. Terug thuis, m'n shirt helemaal kletsnat, ben nu nog helemaal warm. *En misselijk van de snoep die ik bij de kv heb geschept*
Jolin en debs: welkom! Babywish: kak zo een testen he! Dat is ook de teden dat gestopt ben met testen... Al die extra onzekerheid en altijd maar een teleurstelling.... Hopelijk snel duidelijkheid. Misschien nu wachten tot je nod? Stew: ik duim dat het geen pms is! Misschien de hsg die opspeelt? Hier vandaag een 16mm follikel. Bloed zegt dat het een randgeval is, morgen terug maar enkel voor bloed... We zullen zien!
@stew ik herken je gevoelens!!! Hier ook geen anticonceptie meer we zien het wel denk ik maar. Morgen 8 uur 2e fm meting ben benieuwd wat we te zien krijgen.
Goeiemorgen meiden! Vandaag een dagje thuis, gisterenavond onwijze buikgriep, kwam er aan 2 kanten uit zwaar brak geslapen dus nu ff rustig aan tot het helemaal over is... Vandaag is ook mijn nod, voorlopig nog niks gespot... Misschien straks toch ff naar de kv voor testjes als ik me wat beter voel die hoeven niet perse met ochtendurine toch? Hoe is het verder met iedereen??
Beterschap eki, en nee hoor hoeft geen ochtendurine te zijn. Hier vandaag dag 14 2e fm gehad, wat kleintjes en 1 van 10mm, vrijdag weer een fm. Naar mijn idee groeit het erg langzaam allemaal maar we zullen vrijdag wel weer zien.