IUI september

Discussie in 'MMM clubs' gestart door muk, 11 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    @stew, spannend mop, ik hoop het zo voor jullie :)

@toekan, nog een dik uur en dan is je iui een feit en mag je "lekker" mee wachten :D

2. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Hier is de pregnyl nog niet uit het lichaam, ik hoop dat ik volgende week net zo'n test krijg. Die zou dan zeker duidelijk zijn pff over 2 dagen nog maar zien of het eruit is.

3. myres

myres Actief lid

19 sep 2012
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    Ik heb de afgelopen tijd veel meegelezen, maar ik herken me niet zo goed in jullie verhalen, omdat ik behalve mogelijk PCOS geen probleem heb. Ja, ik heb geen man, maar een vrouw! Ik voel me een beetje een vreemde eend in de bijt op dit forum.
    Ik vind het ook best moeilijk om op te schrijven, maar ik weet sinds vrijdag dat ik zwanger ben.
    Ik ben met de eerste IUI gelijk zwanger geworen. Ik vind het nog steeds erg onwerkelijk, maar dat kunnen jullie je denk ik wel voorstellen.
    Ik wil jullie allemaal héél erg veel succes wensen.
    Ik blijf de komende tijd wel meelezen hoor, want ik ben erg geintresseerd in alle ontwikkelingen.

4. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Vanochtend roestkleurige afscheiding in maandverband.
    Niks in de pot, niks bij afvegen.
    Ook nog geen krampen..
    Maarja, afwachten.
    Heb vanochtend ook niet getest, ik kijk wel wat de dag van morgen mij brengt.
    Dus denk dat er wel wat heeft gezeten, en hoop dat het blijft plakken.
    Weet niet hoe ik er nu voor sta, maar daar kom ik morgen wel achter.

5. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    :D:D:D IUI achter de rug!!!!:)

6. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    stew uit je verhaal begrijp ik gewoon dat je een positieve test hebt gehad (toch?), wat goed!!!!! gefeliciteerd meis, ookal is het nu superspannend... ik snap helemaal wat je bedoelt!

toekan hoe was het?? nu op het wachtbankje, spannend hoor :)

salcia volgens mij was jij idd de eerste :D

myres, ook gefeliciteerd!! zijn we nu al met zn viertjes, and counting!! hopelijk komen er heel snel heel veel meiden bij!

7. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Het viel goed mee... Alleen die eendenbek, ja was niet zo comfi. Maar dat nemen we er bij. Van al de rest heb ik niets gevoeld.... Super dus! En nu wachten maar!

Babywish: duimen op!

Myres: gefeliciteerd hoor!!!

8. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    @myres, welkom hier.
    We hebben allemaal wat anders of zelfs niks hier, je past er dus prima bij :D Wat ons bind is dat we allemaal iui nodig hebben voor een zwangerschap.
    Van harte met je zwangerschap.

@toekan, valt erg mee idd, behalve die eendenbek dat is een rottig gedeelte. Nou meis, op het wachtbankje.

@stew, heb je de foto al kunnen uploaden, hier zeeeer nieuwsgierig :D

@BW, afwachten.

@hier gaat alles hetzelfde wachten haha

9. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    Ff snel;
    Niks meer gespot *klopt af*

10. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ff snel een berichtje vanuit mn bed. Ik heb hele zware buikgriep te pakken sinds zondag. Kan nog geen slok water binnen houden en voel me heel erg slap. Val bijna flauw als ik van de wc af kom. vandaar dat jullie me hebben moeten missen. Wel een geluk bij ongeluk dat ik nu in de pauze maand zit. Had niet voor fm-en naar het zhuis gekund. Succes allemaal en tot later.

11. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Vlinder Beterschap meis en dat je maar weer snel opknapt.

12. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    nou meiden hier nog de foto voor degenen die het leuk vinden :D hij is een beetje vaag, maar duidelijk genoeg :) 2 van gister, 1 van vandaag (kon t toch niet laten, ff checken of het wel echt zo was...)

13. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    oh de testen lagen al een dag in een la trouwens, waren gisteren duidelijk donkerder :)

14. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
  15. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Vlinder veel beterschap!

Stew en eki: die zijn duidelijk hoor! Gefeliciteerd!! Ik hoop jullie snel te kunnen volgen:p

16. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    Heb mn man gevraagd die foto erin te zetten, snap ik zelf echt niet.
    Dat krijg je er van, als je alleen maar met trolley door vliegtuig kan rijden.....hihi

Inderdaad echt posi test hier, dus de IUI september meiden gaan best goed. Wilde eigenlijk dat we allemaal posi testen hadden.....
    Door die vieze, sorry, snotafscheiding van zaterdag, ben ik beetje bang. Vorige keer toen ik dat had kreeg ik miskraam...Dus vandaag 10 keer naar wc gerend als ik wat dacht te voelen lopen, maar das ook geen leven. Dus nu gematigd blij, en beetje zenuwachtig.

Morgen naar tandarts, en aktie is wel vereist want mn kaak begint te ontsteken (echt exact hetzelfde als toe ik zwanger was van mn zoontje) Maar eerst ff checken wat policy met verdoven tijdens zwangerschap is. Bij de vorige ontsteking werd het een fijne wortelkanaalbehandeling, maar toen wist ik nog niet dat ik zwanger was....

Sammy, hoest nu? Je ziet, ik was overtuigd dat ik ongi zou worden, en baalde ook al mega, en toch... Al getest?

Masami, ik kan de dagen wel vooruit kijken voor je! Wat zegt de gyn over die krampen tijdens 2e deel van je cyclus?

Toekan, all the luck! Goed broeden nu he?????

Myres, wees welkom om mee te lezen of mee te kletsen hoor. En van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, super!

Babywish, wat hardcore zelfbeheersing ineens! Ik hoop dat ie alsnog roze uitslaat, echt

Vlinderr, wijffie toch, beterschap en hou je rustig in bed. Kom bij, en genees goed. Knuffels!

Hier: ik schaam me wel een beetje. Ik liep maar af te geven op het AMC en hun timing, en dat ik de MMM niet meer zag zitten. En dat de kans van slagen maar 7% is....alles negatief. Vooral uit zelfbescherming, wilde niet meer hopen. En nu dit.....voel me bijna alsof jullie het allen meer verdienen dan ik.....Ik ben uiteraard heel bang en onzeker of dit goed gaat hier, maar ik ben wel heel dankbaar.....

Liefs voor allen!!!

17. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    @stew, Blijkt dat wel meer vrouwen daar last van hebben.
    Door de laparoscopie en de echo's weten ze iig dat het er van binnen heel goed uitziet.
    Mocht het nu wel zo blijven moet ik naar de ha om te kijken of ik misschien last heb van de darmen.

Jemig wat duurt wachten lang zeg, nog tot volgende week vrijdag wachten tot ik kan testen.

18. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    Kamer is lekker opgeruimt.
    Lekker kaarsjes aan en ook een wierrookje aan (Nag Champa)

Zelfbeheersing ??
    Ik ben net een bom die op ontploffen staat, zo zenuwachtig.
    Ik durf niet eens te testen morgen hahaha :p
    Weet niet of ik wil testen :eek:
    Aan de ene kant wil ik weten of er weer een 2e lijntje komt en aan de andere kant wil ik geen teleurstelling.
    Maar als de test negatief is, dan weet ik dat ik ongie wordt, en als ik dan ongie wordt komt het niet zo hard aan.

19. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    @stewardess: gefeliciteerd, ik zie de posi test :D

Zou een test na 2 dagen echt zoveel duidelijker kunnen zijn ?
    Pff, wacht maar af tot morgen.
    Als ik 's morgens al last krijg van krampen, dan test ik niet.
    Maar, hoe kan ik zo goed mogelijk testen.
    Hoe lang mag ik nu niet drinken/plassen ?

20. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    @stewardess: gefeliciteerd, ik zie de posi test :D

Zou een test na 2 dagen echt zoveel duidelijker kunnen zijn ?
    Pff, wacht maar af tot morgen.
    Als ik 's morgens al last krijg van krampen, dan test ik niet.
    Maar, hoe kan ik zo goed mogelijk testen.
    Hoe lang mag ik nu niet drinken/plassen ?

Deel Deze Pagina