Babywish, ik heb gister en vandaag ochtendurine gebruikt. En de streep is vandaag 2 keer zo donker, dus echt duidelijke toename. Ik hoop het zo voor je....... Masami, ik heb idd ook last van darmen, en vaker de laatste week voor menstruatie. Dan hou je vocht vast, en wordt mn stoelgang traag. Met als gevolg krampen, gas, en soms echt dubbel van de pijn. Voel me dan net een paard met koliek. Ik drink in die week extra veel groene thee, eet vezelrijker en genoeg water. Dat helpt wel.....Succes! Eki, mooie testen trouwens! Besef je het al een beetje? En wat zei je vent? Benieuwd....
@BW, hcg verdubbeld elke 48/72 uur, dus ja na 2 dagen moet hij echt duidelijker zijn. Dat kan echt verschillen. Bij allebeide meiden had ik de ene dag nog niks en de volgende dag boem een streep. @stew, ik heb altijd al last van mijn darmen gehad, maar ik zal om jou tip denken kijken of dat ook bij mij werkt. Pff weer een dag dichter bij testen.
Wow nog een positieve test, gefeliciteerd Stew!! Het gaat goed hier!! Hopelijk volgen er nog meer deze maand Eki, supermooie testen, geniet ervan @allemaal, succes nog met wachten en hopen op een goed resultaat. Ik ben hier nog steeds aan het wachten op mijn menstruatie, hopelijk breekt het gauw door en dan kunnen we weer verder
@stewardess72 ja hier gaat het weer goed,had ff een dipje ,nog niet ongi maar moet het officieel zaterdag worden ,nog geen test gedaan maar als ik dat hier nu zie denk ik zou ik toch ff doen? Zit nu op dag 12 zal wel kunnen toch ook al denk ik dat ik zaterdag toch de pineut ben.... nou ga toch ff dien last jullie het zo weten
Gefeliciteerd. De meeste van ons zijn al zwanger. Ik laat jullie nog even in spanning. Alleen net heel lichtjes bruin bij afvegen. Verder nog geen krampen, geen last van boobs. Alleen steeds zo'n nat gevoel, alsof ik net ongie ben geworden, en als ik dan naar de wc ga dan is er niks. Whaaaaa, wordt je toch gek van.
Had ik ook tot op de dag van vandaag ,week geleden bruin bij afvegen en zelfs wat in mijn inlegkruisje,van de week nog helder rood bloed verlies gehad maar dat heb ik ook soms bij mijn grote behoefte,kreeg last van mijn borsten maar dat heb ik altijd als ik ongie moet worden nog,dus ik wist eigenlijk 100% zeker dat ik het ook moest worden...
Hier gaat het weer mis..... Weer snotafscheiding, ongigevoel en beetje bloedvrlies.... Weet niet of ik nog snel weer op forum zit.....
Sammy gefeliciteerd meid!! Stew, wat rot meis, maak je nog niet al te druk want het hoeft niets te betekenen maar ik snap dat je bang bent. Sterkte
Hier al heel de dag een wat ongemakkelijk gevoel, niet echt ziek, maar mijn maag is ook niet honderd procent... Weet dus niet of ik ziek ga worden of het van de iui is..... Dames die dit herkennen? Stew wat naar: kan het ook niet iets anders zijn? Dat het niet perse slecht is? Ik duim! Sammy spannend!! En het kan niet meer van de pregnyl zijn? Want daar heb ik wel bang van, dat ik roze krijg van de pregnyl....Voorzichtig gefeliciteerd!
Stew hopelijk betekent het niks, kan ook gewoon bij een beginnende zwangerschap horen toch? Sammy gefeliciteerd meis!!!! Kan me je gevoel helemaal voorstellen, ben zelf ook nog niet aan het idee gewend Hier vandaag nog ff een cb digitaal gedaan, zegt 2-3 weken dus ziet er goed uit laatste test die ik ga doen, nu geloof ik het eindelijk een beetje
@toekan ik heb dit op eigen cyclus gehad zonder medicijnen etc... dus nee daar zal het niet van komen.... @babywish hoop voor je dat het niet door zet,meid ik weet heel goed hoe je je voelt. En snap dat het nu nog confronterende is aangezien er nu wel heel veel achter elkaar zwanger zijn... Het is kut weet het,maand in maand uit jaar in jaar uit heb ik het ook gehad en iedereen rondom wordt maar zwanger.....en je gunt ze het wel,maar je zelf het meest. Meid ik hoop voor je dat het niet door zet,maar zowel kop op en verder ga niet bij de pakken neer zitten ik weet dat het soms moeilijk is,
Dan zeg ik gefeliciteerd!!!! Ik ging er vanuit dat iedereen minstens prenyl had moeten zetten. Ik heb namelijk ook zonder hormonen gedaan, maar moest wel 1 pregnyl spuiten zetten voor de iui... Vandaar de verwarring!
Ik heb ook geen pregnyl gehad.... Wat betreft het vervelend vinden als iedereen om je heen hier zwanger eordt kan ik me ook heel goed voorstellen, heb ik ook heel moeilijk gevonden in andere topics... Dus, als het teveel wordt voor de meiden waarbij het nog niet raak is, zeg het gewoon he!
@sammy, van harte meis, wat goed na drie en half jaar eindelijk. Het is je gegund. @ toekan, ik heb gisteren en vandaag getest om te zien of de pregnyl eruit is. Begint al minder te worden. Ook mijn eerste keer, maar vlinder gaf die tip hier eens en dat doe ik nu dus. Morgen weer testen en dan weet ik zeker dat mocht ik volgende week wel positesten dat het van een zwangerschap is. @stew, ik snap dat je bang bent, dat zouden we allemaal zijn. Maar zolang het niet doorzet is er niks aan de hand, je bm is nu veel meer doorbloed en dan knapt een adertje veel sneller.