30 oktober mag ik voor mijn 1e echo ,ben heel benieuwd en dan voelt het ook echt echt. Ben heel onzeker omdat ik nu veel hoor over miskramen ... hoe is het verder met iedereen ? Kei wanneer mag jij heen? En babywish hoe is het bij jou ?.
jolin wat spannend!! nog even een paar dagen wachten dus... ga voor je duimen!! sammy, ik mag de 26ste! duurt nog zo lang, voor mij idd hetzelfde, pas dan voelt het 'echt', en ook de onzekerheid over of het wel goed gaat is zo herkenbaar, is gewoon slopend . maar we mogen blij zijn dat we nu zover zijn dat we ons daarovr druk 'mogen' maken, toch? hoever ben jij als je straks de echo krijgt? babywish, en??
Hier ook zo onzeker..... Is zo echt niet genieten, ben alleen mr bang dat mis gaat... Durf amper te plassen, pfffff Ik mag de 22e oktober voor een echo komen, ietsje eerder ivm mn zenuwen. Ben dan 6 weken en 4 dagen, hopelijk!!!!!!! Duim voor iedereen hier, dat zwanger mogen zijn/worden en dat het allemaal plakkers zijn. De mk van Salcia heeft me erg aangegrepen, niet alleen omdat ik er zenuwachtig van word maar zeker omdat ik het zo erg voor haar vind.... Greetz!!!
Nou aangezien we de 2 week voor de ui er gratis bij krijgen ben ik met de echo ben 7 week,jij ook toch?. Aangezien jij ook2 dagen voor mij de ui hebt gehad. Stewardess72 ik ben bang met de grote behoefte haha bang dat ik het eruit druk. Maar wat kei zegt we mogen blij zijn dat we ons hier druk over mogen maken. Hebben jullie ook zo kast van menstruatie krampen ?
ben met de echo 7 weken 5 dagen, dus bijna 8... misschien is (nee, was ) mijn cyclus wat langer, scheelt het daarom iets? eerste dag van laatste menstruatie is bij mij 2 sept, van die dag moet je uitgaan... heb idd ook wel een gevoelige/kramperige onderbuik, maar niet pijnlijk ofzo. schijnt aardig normaal te zijn stew hoe is het met jou dan? geen bloedingen meer begrijp ik? das goed nieuws, ookal blijft het spannend! wat fijn dat de echo eerder kon zeg, scheelt een hoop zenuwen!
hmm of moet je uitgaan van de bevruchtingsdag + 2 weken? ik weet t niet meer zou weer 2 dagen minder zijn, toch jammer
mezelf maar even antwoord gegeven: vanaf bevruchting das dus met de echo 7 wk 3 dagen sammy en uitgerekend op 11-6, jij dan 13-6 toch? wat leuk, zo dicht bij elkaar
Heee, Ik wil eigenlijk de meiden die nog of bijna op de IUI wachtbank zitten, of de meiden waar deze poging niet gelukt is niet te veel met de zwangerschapsdingen confronteren.... Vind het toch lastig omdat ik het iedereen hier zo ontzettend gun!!!!!!! Dus ff kort, ja Sammy, ik durf ook bijna niet te persen op de pot, zit als een idioot te puffen en mediteren hahaha. Je begrijpt dat mn man nu ook ff bot vangt bij toenadering, eerst een kloppend hartje op de echo zien. Ben ook op 13-06 uitgerekend. En heb tot nu toe geen bloed of vieze afscheiding meer gezien. Vlinderr, hoest eigenlijk met jou? Al beetje aan t opknappen? Masami, wanneer mag jij nou testen? En Toekan, gaat ie? Jolin, spannend he?
@ stew dank je dat je rekening met ons houdt. Ik gun het jullie allemaal logisch want de mmm is nu eenmaal kut. Maar is ook wel moeilijk dat weer allemaal vrouwen zwanger raken en jezelf weer langs de lijn staat te kijken. Maar ik hoop en duim en brand een kaars voor de rest van ons clubbie en mmm leden dat ook wij deze ronde zwanger zijn. Vanuit het zh mag ik vrijdag/zaterdag pas testen, maar donderdag is het 14 dagen na iui en ik weet door middel van testen dat de pregnyl uit mijn lichaam is en dat ik misschien wel eerder test dan die dagen.
Hoi lieverd, bedankt om zo rekening let ons te houden. Uiteraard is de zwangerschap julie van harte gegund, maar wij willen ook natuurlijk en dan is het inderdaad rot dat wij nog staan te wachten... Ik voel me heel emo van die spuit... Heb enorm veel cremig verlies en mijn borsten zitten vol vocht en voelen zoo ontzettend zwaar... Als ik me neerleg en ik beweeg bouncen ze echt van hier naar daar ( en ik heb laar een b cup hoor). Dus kweet niet zo goed, maar zal wel nog van de pregnyl spuit zijn.... Ik heb een heel groot vermoeden dat het bij ons deze keer niet raak gaat zijn en dat wij naar poging twee moeten..... Alleszins ga ik vrijdag of zaterdag eens testen of de pregnyl weg is....
Ik denk dat iedereen het hier elkaar ontzettend gunt, of je wel of niet over zwanger zijn praat. Ik hoop dat ik niemand voor de borst hebt gestoten of onnodig verdrietig heb gemaakt, maar ik voel me meer verbonden met dit cluppie dan met meiden die vrolijk lullen over de tweede ronde zwanger zijn o.i.d. Maar ik zal proberen niet te enthousiast te zijn, ik weet hoe lastig dat kan zijn als je aan de andere kant zit te wachten of aan een tweede poging gaat beginnen.
Gewoon je verhaal neerzetten hoor stew!!! Volgens mij gunnen wij het hier iedereen, zitten helaas allemaal in het zelfde schuitje. Gisteravond om 23:00 pregnyl gezet, morgen kwart over 8 zh. Heb je dan 3 weken op zitten wachten, en dan komen er weer 2 wachtweken en dan 9 wachtmaanden???
Meiden ik ben helemaal overdonderd, afgelopen donderdag/ vrijdag en zaterdag getest om te kijken of de pregnyl eruit is en werd steeds lichter en zaterdag, ja was hij wit en nu heb ik een positest. Ik kan het niet geloven na al die tijd. Binnen een minuut stonde streep er en mooi roze en even dik. Mooier gekleurd dan met de pregnyl. Pfff zodra ze op de laptop staan plaats ik hem hier, is nog aan het uploaden.
Dank je In mijn album staan ook 2, en zonet van een ander merk 1 gedaan die meer hcg nodig heeft en ook een streep
Masami, YEAAAAH! O wat super! Gefeliciteerd hoor! Ik testte ook al op 13 dpo positief. Jolin, was t fijn, die sex met de eendebek? Hihi, ik vond het zo' n raar idee dat mn man zn .... 3 uur na zijn "plezier" bij mij aankwam.... Toekan, ik was er ook echt van overtuigd dat het niet raak zou zijn. Maar dat weet je pas na de testdag....En die tieten herken ik ook, echt alsof ik hevig zwanger was maar dan van de ovitrelle. Ik hoop dat je Bcup binnenkort formaat D gaan worden.....Vol met melk, hahaha Eki, ik voel me ook meer hier thuis dan op de zwangerschapstopics hoor. Heb daar trouwens nog helemaal niks gepost, spreekt me (nog) niet aan. Gek he?
Masami gefeliciteerd!!! Sex met de eendenbek whaha geweldig, nog geen ervaring mee morgenochtend. Vriendlief moet eerst naar het vervelende kamertje, zo noemt mijn gyn dat.