Bedankt meiden, ben nog wat beduusd. Jolin succes morgen en de eendebek is wel het vervelendste van de behandeling. Toekan die borsten heel herkenbaar. Nu niet echt zere borsten, maar wel gevoelig.
Ik voel me ookverg op mijn gemak hier ,maar kan me heel goed voorstellen dat de mensen die in wachtweken zitten of ongi zijn geworden het niet heel prettig vinden dat er al mensen zwanger zijn geworden en zelf al laten wachten,ook ik heb zulke momenten gehad en na 3,5 jaar ben je echt wel een jaloers,maar toch gun ik het iedereen en weet donder goed hoe iemand zich moet voelen... ook ga ik daarom om mijn zelf maar voor iedereen mee doen met moeders voor moeders zodat ik vrouwen zoals wij kunnen helpen....
Proficiat masami heel leuk voor je! Geniet ervan dat het gelukt is.. Bij mij was het mislukt helaas ben nu weer aan het spuiten spannend allemaal..alle meiden die bezig zijn veel succes hopen dat het voor ons ook lukt ieder op zijn tijd..puur geluk..positief blijven..veel kusjes dikke knuffel voor de dames die het nodig hebben..positief blijven..gaat het soms moeilijk alsje domme opmerkingen krijgt in je omgeving dat denk ik hou je mond.. Liefst bambe
Ik wacht mn echo van 22 okt af, als dat goed is ga ook ik me helemaal leeg piesen voor de moeders!!!!! Jolin, sorry, te snel gelezen en dacht dat je vanmorgen al in de steigers moest. Vervelende hokje.....nou, de meiden hier weten t al, ik had eigenlijk een foto willen plaatsen maar hopelijk hoeft mijn vent er nooit meer heen, maar in t AMC hangt er een bordje op die deur met de naam " masturbatorium".... Daar steigert ie ook niet echt lekker op volgens mijn vent, hihhihi Heb trouwens met mn vent gehad over zaaddonor worden. Omdat er in Nederland een groot tekort schijnt te zijn. Moeten we nog eens goed over nadenken, maar op zich willen we de vrouwen die anders nooit een kindje kunnen krijgen wel graag helpen. Maar de man moet wel een jaar lang elke 6 weken op komen draven om te leveren, en de eventuele kids mogen op hun 16e je gegevens opvragen. We gaan dus niet over 1 nacht ijs....
Hallo dames, Even snel... Uiteindelijk afgelopen zaterdag, 6 oktober ongie geworden. Dus 2 of 3 dagen overtijd. Vandaag gebeld naar zkh, eerste echo weer op 15 oktober. Deze keer voor het eerst aan de clomid 50 mg. (I.p.v. Femara) Als het volgens schema gaat dan heb ik op dag 12 mijn iui. Mijn nod zou dan zijn op of rond 01-11 (dan hebben vl en ik ons mini jubileum) Ik heb een topic gemaakt voor iui oktober. Diegene die helaas doorgaan naar oktober, hoop jullie daar te zien. En meiden die zwanger zijn, hoop dat wij jullie snel gezelschap mogen houden in een zwanger/uitgerekend in topic. Liefs BabyWish
Ja ze zijn echt gek.... Ik ga altijd met de fiets werken, maar vandaag deden mijn tieten bij elke hobbel pijn..... Maar een beetje zelfbescherming is nodig, anders gaat het me zwaar vallen om door te moeten naar poging twee
dikke knuffel meid! Maar een nieuw topic, dat begrijp ik niet zo goed? ik blijf hier hangen denk ik... Vind het leuk dat we samen gestart zijn, schept een band... Anders krijg je weer diezelfde gevoelens van mensen die na jou gestart zijn en je voor gaan.... ik blijf wel hier hoor ook al moet ik naar ronde twee, logisch dat de ene in de eerste poging zwanger is en de andere in poging twee, drie,.....
Tjaa, tenslotte is het wel oktober/november tegen die tijd. Soms voelt het alsof je nergens meer thuis hoort. Ik gun het jullie allen van harte, en ik ben ook heel blij voor de zwangere dames. Maar de een na de ander kwam met een posi test, dan valt er weinig meer te kletsen over iui en wachtweken. Dus voelde me (vooral na die negatieve test) een beetje buiten m'n plek en wist niet meer zeker of ik hier nog goed tussen pastte. Vandaar dat ik een ander topic had gemaakt, om toch ook nog te kletsen met anderen die een nieuwe poging beginnen. Ik blijf hier ook nog meekletsen hoor. Groetjes
Ik kan je ergens wel snappen hoor... Maar hier zijn er toch ook verschillende die nu aan poging twee gaan starten of al bezig zijn... En ik zelf zit nog op het wachtbankje... Dus nog geen idee hoe dat gaat uitdraaien.... Gewoon gezellig hier blijven, door het steeds verkassen, krijg je inderdaad nergens nog een thuis gevoel.... Dikke knuffel! Komt met ons ook wel goed!
Echt wel toekan, daar gaan we voor dat ons cluppie helemaal roze word. Net wat je zegt samen beginnen schept wel een band.
Ik doe mijn best! Ik vraag me wel af hoe lang je van pregnyl zo genaamde symptomen kan hebben... Ik heb heel veel cremige vloei, dacht daarstraks even dat ik leegliep en mijn borsten, tja, dat deed ik al eens uit de doeken...zijn er zwangere dames die ook aan hun bm voelen? Die van mij lijkt maar niet volledig te willen sluiten en hard te worden en anders doet ie dat wel.... Aaah ik ben mijn hoofd weer zot aan het maken als een groentje in ronde 1 niet te doen
Masami; voorzichtig gefeliciteerd! Ik lees altijd mee maar even een te drukke periode om dagelijks oo iedereen te reageren.. Sorry! Zwangere dames, klets vooral door wat mij betreft! Het geeft mij en hopelijk ook andere moed om door te gaan! Meiden op de wachtbank; spannend weer!! Meiden die zich weer opmaken voor de volgende iui, heel veel succes! As do hebben wij een evaluatie gesprek bij de gyn. Ook moet ik een dag eerder mijn bloed laten testen op hcg. Weer best spannend allemaal.. Soms lijk ik te denken dat het misschien wel raak kan zijn.. Van die onbestendige ongi krampjes.. Eigenlijk al na de iui. Spannend spannned spannend..
Spannend debs. @toekan, ga jij ook testen zodat je weet of pregnyl eruit is? Ik ben blij dat ik het heb gedaan, anders was ik nu misschien wel aan het twijfelen geweest of het de pregnyl of zwangerschap zou zijn geweest.
Ja ik weet alleen niet goed wanneer ik daarmee moet starten.. Misschien woensdag? Dan zit ik op 7,5 dag na de spuit...
Goedemorgen, Ik ben blij dat ervtoch nog mensen blijven ,helemaal omdat we samen zijn begonnen. En wat er gezegd wordt het schept toch een band. Ik leef heel erg mee met de mensen die op het wacht bankje zitten... Ik weet heel goed hoe het voert ook al ben ik na 1 iui behandeling al zwanger.. Ik ben 3,5 jaar bezig geweest .ben april 2009 gestopt met de pil,mijn zusje was de december er voor net bevallen van mijn nichtje.. Had zelf verwacht dat ik binnen een half jaar wel zwanger zou zijn...maar een jaar wordt het2 jaar ,toen wordt mijn vriendin in september 2010 zwanger heel leuk voor haar maar ik wou ook graag en ook mijn zus werd zwanger van de 2e ,ik was heel blij voor hun maar miste het zelf... Onder tussen is mijn neefje bijna 2 en nichtje 4 ,ik nog bij de bevalling wezen van mijn vriendin ook bij de 1e mog ik erbij zijn en toen haar maar2e zoon is geboren toen had ik eindelijk van de dokter bellen,kon in maart al na het ziekenhuis,rondom mij werden meer vriendinnen en kennissen zwanger . Ik vondst dat heel moeilijk omdat ik in het ziekenhuis liep,heb veel gehuild ben boos geweest maar ja daar wordt je niet zwanger van.. Na de pijnlijke eilijder onderzoek zag ik het ff niet meer zitten... Toen eindelijk de e1e iui behandeling.een week na de behandeling weer een dip ,lichtbloedverlies heb er over na gedacht helemaal te stoppen . Ik heb liever helemaal geen kinderen met mijn vriend ,dan wel kinderen zonder mijn vriend.. Maar gelukkig was het de 1e keer raak... Toch ben ik me er nog niet van bewust,voel niks behalve mijn borsten.... Ik snap dus donder goed hoe mensen zich voelen die niet zwanger zijn of nog moeten wachten.. Ik leef heel erg met jullie mee....