Nope, nog een licht roze streep. Denk niet dat ik nog ga testen... Als ik nu gewoon tot zaterdag wacht ( zou mijn normale nod zijn en ik dan niet ongi wordt piep ik dan wel even...) kan ik vergelijken e...
Ja dat is zo, bij mij was het donderdag nog roze en vrijdag al minder zaterdag helemaal weg. Dus denk dat je zaterdag niet echt meer een streep hebt.
Toekan spannend hoor, hoeveel dagen zit je nu na de pregnyl? Masami, het was eigenlijk ook een beetje door jou verhaal dat ik zo vroeg heb durven testen! Ik verwachtte er eigenlijk op dat moment niet zoveel van. Vandaag nog een test gedaan en ik kreeg een super duidelijke +, nog een stuk duidelijker dan gisteren! Dus ik begin nu zelf wel een beetje te geloven dat het echt zo is. Probeer nu tot zondag maar niet meer te testen maar heb ontzettende testdrang!!! Hahaha ik wil steeds weer die bevestiging dat het echt positief is, erg he. Ik zou heel graag een foto plaatsen maar ben een beetje een kluns en heb echt geen idee hoe dat moet.
Evelia, spannend meid!! Wat fijn dat de streep steeds donkerder wordt, volgens mij is het gewoon duidelijk: gefeliciteerd!! Wat een geduld moet je hebben he toekan! Succes met wachten tot zaterdag! Hier is moeders voor moeders net langsgeweest. Test was weer duidelijk (toch weer een opluchting, slaat nergens op maar was op 1 of andere manier ineens bang dat het plotseling negatief zou zijn ofzo ), dus mag vanaf vandaag in een pottie pissen
Dankjewel eki, nou ik kan me heel goed voorstellen dat die test dan weer spannend is, zou ik ook hebben! Het is toch weer een een test he. Goed dat je mee doet aan moeders voor moeders. Dat wil ik straks als ik als ik "echt" zwanger ben ook graag gaan doen. Merk je verder al iets van je zwangerschap eigenlijk?
Hhaha evelia die testdrang ken ik. heb nu 3 testen gedaan en wilde vanochtend alweer testen niet gedaan hoor. Morgenochtend de laatste een digitale. Moest van het zh namelijk op die dag nog eens testen (vind ik helemaal niet erg ) Blij dat we elkaar door ons eigen verhalen hier neer te zetten kunnen helpen en steunen.
Evelia, niet zoveel symptomen nog eigenlijk.... Heb vanaf de iui wel aanhouden ongesteldheidkrampjes gehad ( dus toekan, geen valse hoop, maar wie weet...) tot een paar dagen geleden. Niet echt pijnlijk, maar wat druk en gevoelig. Nu soms een steekje of een krampje, maar niet meer zo veel gelukkig.... Verder beetje gevoelige tepels, maar ook niet echt de moeite en wat wiebelig als ik niet op tijd eet. Maar nog geen misselijkheid of overdreven moeheid of heel veel eten ofzo, lekker houden zo
Hoihoi Toekan, hoest nu? Is het niet wat vroeg voor ongikrampen? Ik duim nog voor je hoor.. Vlinderr, fijn dat je opgeknapt bent, en hoop dat je snel weer echt aan het IUIen kunt Jolin, en, hoe zit de wachtbank? Hier, alweer een schimmelinfectie.......bleeeeh. Ben daar erg gevoelig voor, en door de hormonale veranderingen in mn doos ben ik nu wederom aan de beurt.....
Nog steeds krampen... Krijg ook rugpijn maar kan zijn van een tijdje in de zetel te hangen mijn boobs zijn net met water gevuld en lijken blauwe plekken... En verder tja ik voel me zo weeig in mijn maag..' Kan het niet misselijk noemen, maar lekker voet het ook niet. Heb vanavond nog niets gegeten krijg gewoon geen hap door mijn keel of ik krijg er een krop van in me keel... Please zeg me dat jullie dit ook hadden na de pregnyl? Dan kan ik met me voeten op de grond blijven staan!
Dit is het zoals ik me nu ook voel. Krampjes heb ik nog wel elke dag, denk ook steeds van ooooh blijf zitten. Toekan, die krampen horen erbij, de bm moet zich helemaal klaarmaken en dat voel je.
Klinkt echt heel hoopgevend lieverd. Het is dat je bepaalde foto's niet plaatst, maar mijn borsten zijn een blauw netwerk haha.
Masamo, goeie test meid! Ik blijf hier nog even op de grond staan... Heb zo bang dat het weer niets gaat zijn en dat mijn lijf me weer blaasjes aan het wijsmaken is!
Toekan, De zere tieten en beetje weeig gevoel had ik van de ovitrelle, zoals jij van pregnyl. Ik heb pas getest toen dat gevoel uit die tieten weg was, wist dat de ovitrelle toen uitgewerkt was. De HCG werkt bij mij nogal op mn boobs nl... Toen de borsten niet meer gevoelig waren heb ik pas getest. Nu is mn HCG aan t stijgen, en zijn de boobs weer volop zwaar/gevoelig/beetje pijnlijk... Dus het zou nog van de pregnyl kunnen zijn....bij mij was de ovitrelle denk ik 10 dagen na het zetten van de spuit uitgewerkt.... k duim voor je hoor!!!!!!!
Tja t wachtbankje, nou ik zit niet lekker rustig hoor ben echt aan het aftellen, ook vanaf de iui al vrij dus geeft ook tijd tot nadenken, ben blij dat ik van t weekend en volgende week weer en slaapdienst heb zijn er weer zo 4 dagen voorbij. Met mezelf afgesproken dat ik volgend weekend ga testen 11 à 12 dagen na iui, is niet te vroeg toch? Toekan wanneer ga jij nu testen?
Zondag! is 11 dpo... En als ik innesteling gehad heb, zet ik die op woensdag 7 dpo, met die hevige ongikrampen..... Ik heb nu sinds gisteren precies het gevoel van een blauwe plek te hebben achter mijn schaambot, net niet in mijn rechterlies... Voel het ook niet altijd, best bizar dus!
Spannend toekan nog 1 dagje dus, ik volgende week zo dan zit ik 12 dpo. Verder rustig hier alles goed met de zw dames. Ik heb af en toe een beetje last van me buik niet noemenswaardig, maar ja let nu overal op.