IUI september

Discussie in 'MMM clubs' gestart door muk, 11 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ja dat kan zeker kloppen, bambe.
    Als je maandag de fm hebt gehad dan komen er nog 3/4 dagen qua groei bij dus dan heb je eitjes van 15=21/23 mm en de andere 11=17/19 en 13= 19/21.
    Zo ongeveer had ik het ook en bij mijheeft het gelukkig gewerkt.
    Succes meid.

2. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    Bambe,

Ik had op zondag een follikel van 15 mm, en bij de volgende meting op dinsdag was hij ineens 20 mm. Dus het kan hard gaan, ineens een groei van 2,5 mm per dag!
    Ik heb toen pas die dinsdagavond de ovitrelle gezet (pregnyl) en donderdag de IUI. Maar ik was dus juist heel bang dat dat te laat was, want vanaf 20 mm kan het eitje elk moment springen.
    Dus vertrouw op het ziekenhuis, ze doen dit toch vaker!?

Masami, jij ook vroege echo! Ook vanwege de zenuwen of is het zhuispolicy?
    Heb op dit forum aan verloskundige gevraagd of er met 6.4 weken een hartje te zien is en zij gaf aan van wel. Dus ik hoop het!!!!!

Hier volop zwangerschapskwalen.....Licht misselijk, elke 2 uur honger, vanaf 18:00 doodmoe, maar elke nacht wakker van 02:00 tot 04:00. En die tieten....mn man mag niet eens kijken, dat doet al zeer. Heb gewoon al een D cup, maar de groei zit er nu al in. Vorige zwangerschap was ik net Lola Ferrari.....

Toekan.....En? Al duivels?

Vlinderr, waar ben je?

3. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    @stew, zhpolicy waarschijnlijk. Ze willen weten of het er meer dan 1 zijn. Dan zal ik namelijk onder de gyn vallen, anders onder de vk.

Hier weinig zw. kwalen licht gevoelige borsten, last van de onderrug, krampen in bm en met vlagen moe. Soms hoofdpijn.

@toekan en meis heb je al getest?

4. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    Masami, wat zou je van een tweeling vinden? Ikzelf erg blij dat ik maar 1 goed follikel had, tenminste minimaal kans op tweeling.....Ik vraag me ook af wanneer het ziekenhuis me gewoon terugverwijst naar de verloskundige?
    Zal blij zijn als de eerste 13 weken voorbij zijn, en ik gewoon hier zwanger kan zijn, zonder ferti-afdeling.....Hoop ook dit keer weer thuis te bevallen namelijk....

5. jolin

jolin Niet meer actief

Morning, ik riep gisterochtend dat ik geen bijzonderheden had maar dat moet ik terug nemen. Ben sinds gisterochtend duizelig zou het een symptoom zijn.
    2 ling zou mij heel leuk lijken maar is een "angst" voor vriendlief.

6. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Door de complicaties die het mee kan brengen bij een meerling zou ik zeggen liever 1, maar dat klopt niet helemaal want 2 lijken me ook erg fantastisch.
    Maar het zou wel zwaar zijn, gelukkig ben ik thuisblijf mama en heb ik dus de mogelijkheid om me volledig op het moeder zijn te richten.

7. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Bambe das precies wat mijn gyn ook zei, groei van ongeveer 2 mm per dag. Bij het ene zh zijn ze gewoon wat sneller dan bij het andere zh, maar volgens mij maakt dat voor de bevruchting niks uit.

ik had ook 2 grote follikels! de kans op 2 is dus ook aardig aanwezig :D, qua complicaties niet wenselijk maar het lijkt me daarnaast toch ook wel erg leuk :)
    vandaag 6 weken, maar nog steeds niet veel symptomen. borsten wat gevoeliger en moet op tijd eten (misschien ietsjes meer dan normaal, maar ben geen grote eter dus das niet erg). ik wordt wel bijna elke nacht wakker rond 4.30 en kan dan echt ff niet slapen.
    maak me daarnaast gewoon nog heel veel zorgen dat we straks bij die echo slecht nieuws krijgen ofzo ;) ga misschien toch eens bellen of het een paar dagen eerder kan, heb volgende week vakantie en wordt zoooo'n lange zit tot vrijdag :(

8. bambe

bambe Actief lid

21 sep 2012
    449
    1
    18
    Bedankt meiden voor jullie reactie!
    Zet ik woensdag om 23 uur de pregnyl.
    Spannend!
    Heb sinds 2.5jaar kinderwens stel zouden beide springen zullen ze van harte welkom zijn!

Is er iemand met die grote zwanger geworden?

Meiden veel succes allemaal!

Gr bambe

9. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    Bambe, ooooo spannend! En dus 3 eitjes die potentieel bevrucht kunnen worden?! Bij AMC ligt de grens op max 3 eitjes, bij mijn leeftijd (40)
    Maar ze hebben daar nog nooit een IUI drieling gehad dus das geruststellend.

Ik moet echt niet aan een meerling denken, dat was in beginsel ook mijn grootste bezwaar bij IUI. Met IVF zou ik voor max 1 embryo terugplaatsen hebben gekozen. Maar dit is persoonlijke keuze hoor! Ik zou dan of moeten stoppen met vliegen, maar dat is mijn lust en mijn leven, dus dat zou me aan t hart gaan. Of we zouden een au pair in huis moeten nemen, maar ik zie bij vriendinnen dat dat ook niet altijd even lekker loopt. Dus ik hoop op 1 kindje, dat is met onze huidge opvang prima te doen. En ik ben denk ik ook niet stressbestendig genoeg om 2 baby' s aan te kunnen, haha

Ik mag helaas niet meedoen aan moeders voor moeders.....Ik heb in '94/'95 ruim een jaar in de UK gewoond, en ivm risico op Kreutzfeld Jacob ben ik uitgesloten.....Erg jammer maar ik ga er vanuit dat ik geen gekke koeienziekte heb!

10. sammy1983

sammy1983 Lid

17 sep 2012
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames ,
    Eki ik heb 30 oktober mijn 1e echo dat is vandaag over 2 week.....
    Nog even volhouden dus....
    Bent echt benieuwd hoe de echo bij jullie bevallen.., vertellen hoor

11. sammy1983

sammy1983 Lid

17 sep 2012
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    De echo bij mij is met 7 week en 4 dagen

12. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Hoi dame! Nog geen duivels, maar temperatuur is wel lager... Ziet er dus niet goed uit. Ik heb me dan ook vanmorgen niet moeten inhouden om niet te testen, ik was zooo ontmoedigt dat ik er zelfs gewoon niet aan gedacht heb...morgen afwachten. Heb ook even de moed niet om alles te lezen en te reageren sorry:)

13. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    Toekan.....snap dat je dan ff geen zin in forum hebt meis.
    Ik hoop nog steeds voor je hoor!

Ik merk sowieso dat de meiden waar het niet gelukt is nu ff veel minder aktief zijn op dit topic. Ik begrijp wel dat de drang om te chatten even weg is als de spanning van de IUI eruit is. Maar ik hoop dat het niet is omdat er veel meiden meekletsen die wel zwanger zijn geraakt, zou ik me rot om voelen.
    Wilde al bijna een topic " IUI mama' s juni 2013" openen......

Hier is die ellendige schimmelinfectie weer terug, met vieze afscheiding. En sinds vanmiddag weer zeurderige pijn bij baarmoeder, en beetje lage rugpijn....dus maak me ook wel weer beetje zorgen.....pfffff

14. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Even update: test was wit. Wachten op de duivels dus. Wereld staat even stil en ben zo ontzettend ontgoochelend...:(

15. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    meid, niet aantrekken, jullie hebben er evenveel recht op... Ga waarschijnlijk inderdaad wat minder komen zeggen nu, valt niet veel te melden, maar dat heeft niets met jullie te maken hoor:). Over twee weken zal ik wel weer wakker schieten als ik mijn moed weer heb terug gevonden en er weer wat actie komt!:)

16. bambe

bambe Actief lid

21 sep 2012
    449
    1
    18
    Toekan: kom op meid..wij slepen elkaar er wel doorheen.
    Ben sins 2010 juni al bezig..
    Me schoonzussen bevallen allemaal alleen ik nog niet!
    Maar toch blijf ik sterk zeker moeilijk.
    We worden extra door iui geholpen zoveel stappen we worden zwanger..blijf positief meid..dikke knuffel bambe

17. bambe

bambe Actief lid

21 sep 2012
    449
    1
    18
    Vandaag vOor laats puregon..
    Morgen pregnyl..
    Puregon veroorzaakt mij hele erge hoofdpijn..
    Moeite kunnen werken..

Spannend 2 eitjes die zullen springen..
    Stel je voor het is raak..2ling..zou wel een wonder zijn!

Veel succes meiden en proficiat voor de aanstaande mama..

18. sammy1983

sammy1983 Lid

17 sep 2012
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    11:00uur na het ziekenhuis heb bloedverlies en ongi krampen ,hoop zodat het niet mis gaat

19. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    succes sammy, hoeft niks te betekenen, ik duim voor je dat alles goed zit!!

bambe toch weer spannend he, wat vervelend dat je zo'n last hebt van de puregon, gelukkig is vandaag weer de laatste dag!

20. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Maar dat is hier ook zo hoor.... Babyboom twee is hier aan de gang en als ik niet voor kerst zwanger ben, weet ik nu al dat ik. Veel .babybezoeken niet ga aankunnen..incl schoonzus...:(

Deel Deze Pagina